拒安裝說明書係咁裝 , 所以D  Bearing 唔會夾得實 , 隻隻都好順 , 印的時候 , 我有留意D輪 , 未見過上下郁動過 , 但用手夾住用小小力個輪可以水平兩邊順時針瑤到小小郁 , 唔知關唔關事
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(e2539).jpg
2021-7-25 15:30


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 61# netmen

你試下拆曬六個Bearing 出來,揾手指夾住入面個金屬圈轉下。

TOP

如果咁的話,你拆咗條皮帶, 搵手轉下D bearing, 睇下 邊個轉得冇咁順,然後 試下放鬆粒螺絲母 令到佢順 ...
t9097 發表於 2021-7-25 09:32



    甩咗皮帶,好鬼順

TOP

甩咗皮帶,好鬼順
asian_xl 發表於 2021-7-25 19:47



   ???

TOP

???
t9097 發表於 2021-7-25 20:28


樓上可能同我情況一樣順便插話啦 , 不是我的分身 , Bearing 夾住軸心外圍轉到 , 應該不是轉動不順的問題 ,
問題係以我認知 , 一粒合格的Bearing , 放入一粒配合尺寸的螺絲度時 , 能被用家感覺到能瑤動的話 ( 不是轉動 )  , 我覺得對於3D Printer 來講 , 係唔合格的 , 所以 , 我訂過曬D 輪 , 皮帶都順便 , 希望攪得店啦

TOP

回覆 65# netmen


用緊M5螺絲?我度過M5全牙直徑大約4.83mm,想要perfect fit bearing 只可用半牙,不過你部printer 應該用唔到

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2021-7-26 17:25 編輯

每一條螺絲有螺絲紋嘅地方一定係比標示嘅直徑小, 如果放啤呤輪入去覺得有虛位可以圍一圈膠紙落嗰個位度先放啤呤輪.

TOP

回覆  netmen


用緊M5螺絲?我度過M5全牙直徑大約4.83mm,想要perfect fit bearing 只可用半牙,不過你部p ...
t9097 發表於 2021-7-26 10:51


係喎 , 其實用到 , 上下反轉裝就可以了 , 無牙的向下 , 但張圖係點睇的 ? 圖中 [ D ] 的直徑係5MM ?

TOP

每一條螺絲有螺絲紋嘅地方一定係比標示嘅直徑小, 如果放啤呤輪入去覺得有虛位可以圍一圈膠紙落嗰個位度先放 ...
ustkl 發表於 2021-7-26 15:54


係喎 , 點解會想不到這招 , 又學到野

TOP

係喎 , 其實用到 , 上下反轉裝就可以了 , 無牙的向下 , 但張圖係點睇的 ? 圖中 [ D ] 的直徑係5MM ? ...
netmen 發表於 2021-7-26 23:12


反裝都有問題的, 你自己細心諗諗。反而我想問一個問題先,你面對的問題係唔係表面上現一D 2mm 闊 垂直水波紋先? 你認為呢樣嘢係因為半打Bearing與及一條皮帶的質素互相影響而成的嗎?

TOP