液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [help]香港有咩地方賣水冷用品 hihihi123hk 2011-4-10 5/2220 5peteryou 2011-4-10 22:39
  比人毒得多 真正上水一問 圖片附件  ...234 keiya345 2011-4-8 30/5685 felixku 2011-4-10 07:27
  好煩惱, 個溫度真係令人O曬嘴......CHING請出出手幫幫我!!!!!!!!! 圖片附件  ...23 davideminem 2011-4-9 27/4903 davideminem 2011-4-10 01:59
  一體化水冷問題… miloc 2011-4-9 0/1299 miloc 2011-4-9 14:00
  放水,點攪 圖片附件  ...23 DHLao 2011-4-7 24/6852 DHLao 2011-4-9 09:39
  買水泵問題 DHLao 2011-4-8 4/1754 Overclocker 2011-4-8 20:27
  求Koolance鎖嘴 kw223 2011-4-8 0/1396 kw223 2011-4-8 19:55
  11年最後一上~  ...23 小零 2011-4-1 22/4738 小零 2011-4-8 17:11
  今日收到Koolance個包裹 (已加上機圖)  ...23456..7 clivemilk 2011-3-14 67/14529 blindfaith 2011-4-8 17:10
  搞左成個幾兩個星期, 第一次上水冷了  ...23456..8 davideminem 2011-3-26 73/11934 davideminem 2011-4-8 14:10
  CORSAIR 650D夠唔夠玩水冷?  ...2 chuishan 2011-4-3 10/4032 loasjerry 2011-4-8 10:25
  新手想玩水冷,求幫  ...234 siu1014 2011-4-3 35/6538 loasjerry 2011-4-8 10:23
  請各位師兄討論下........(有少少離題...................) jaywalker99 2011-4-7 3/1777 bb8388 2011-4-8 03:09
  [求救]h70唔郁  ...2 bisoneyland 2011-4-5 11/3171 021142 2011-4-7 21:38
  見到隻H60出咗啦 @112 2011-4-7 0/1404 @112 2011-4-7 20:55
  新手問題CoolIT Systems Vantage A.L.C. popoco 2011-4-6 2/1731 popoco 2011-4-7 00:05
  Koolance water cooling  ...2 kw223 2011-3-25 17/4173 kw223 2011-4-6 23:12
  [求教]Corsair 800D 水道建議--更新 圖片附件  ...23 chessinli 2011-3-30 24/6154 xblwk 2011-4-3 12:22
  水泠知識  ...234 corsair小白 2011-3-29 31/7958 acog 2011-4-3 10:47
  [開箱][不專業開箱]Coolit ECO C240 A.L.C. 一體式水冷 圖片附件  ...2345 unprofessional 2011-2-13 40/16199 xsquare 2011-4-2 12:13
  H50唔夠2600k玩超頻?  ...23 無相王 2011-3-25 22/6790 bereavement 2011-4-2 01:50
  有無case 可以放480 Radiator kachunwong628 2011-3-29 7/2334 352345 2011-4-1 18:05
  其實冷排 bibilubi 2011-3-30 6/2197 Summer 2011-3-31 18:14
  有乜360薄排推介? bb8388 2011-3-29 1/1706 leungwaiyin 2011-3-30 20:13
  新手上水(有做錯請指教) 圖片附件  ...23456..8 zen323 2011-3-27 71/12880 zen323 2011-3-30 20:04

正在瀏覽此版塊的會員