液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  想問GIGABYTE 3D Galaxy II 水冷系統 係咪好抵玩?(有圖) 圖片附件  ...2 felix0324324 2010-6-23 15/4722 phenomX4 2010-6-26 13:58
  水泵一問? lwyk 2010-6-24 9/1949 A.G 2010-6-25 16:26
  外國寄水冷液返香港問題  ...2 BEGD 2010-6-21 16/4816 K_C_ 2010-6-25 15:06
  搵水冷用機箱 圖片附件  ...2 Alastor! 2010-6-23 14/3216 CWPP 2010-6-25 04:45
  求通用vga水冷block推介 kaka2003c 2010-6-23 9/2224 晴朗 2010-6-24 18:10
  水冷新手未上水就衰左 (已更新上機圖) 圖片附件  ...23456 Kanlam 2010-6-11 50/9230 Alastor! 2010-6-24 15:21
  闊別水冷多年,依然土炮 圖片附件  ...23 3e3e3e 2010-6-19 25/5616 hughhong 2010-6-24 14:51
  [測試]想問問北橋點樣拆@@ yiu_ping13 2010-6-24 1/2280 yiu_ping13 2010-6-24 12:02
  新手準備上水,,最終決定 圖片附件  ...23456..23 apple_100 2010-6-16 221/23685 hussien 2010-6-23 16:38
  買水冷用品的途徑  ...234 kaka2003c 2010-6-12 30/7484 fung58745 2010-6-23 12:37
  想買冷排一問....  ...2 pong●邦 2010-6-18 18/3138 penguin724 2010-6-23 06:42
  H-50之嗱西打磨  ...2 mrbuscheung 2010-6-16 15/4351 dick_lai 2010-6-22 22:53
  rv02 終極方案,唔知得唔得(有圖),c兄入來比下意見 ^^" 圖片附件  ...23456..32 computerman2 2010-6-11 313/33306 apple_100 2010-6-22 22:05
  問擺位 圖片附件  ...2 Alastor! 2010-6-20 11/2600 CWPP 2010-6-21 12:01
  RV02更新工程,已更新相片至19jun10(第4期)^^  ...23456..21 computerman2 2010-6-6 205/31405 computerman2 2010-6-21 11:17
  EX1-241B 有冇能力應付GTX480? vincent1989 2010-6-20 0/1835 vincent1989 2010-6-20 22:38
  有冇C兄知道呢個頭既喉係邊買 圖片附件 regangold 2010-6-20 8/1793 regangold 2010-6-20 15:13
  有d想玩水冷 但係有幾個問題XD[問題已改] mlc130104 2010-6-18 9/2136 mlc130104 2010-6-20 01:02
  冷排抽風同打風出黎個嘈音會唔會有分別? simplekk 2010-6-17 6/2263 simplekk 2010-6-18 22:30
  試玩水問題 m1ming 2010-6-15 8/1875 m1ming 2010-6-18 02:21
  240 排的苦惱...  ...23456..7 晴朗 2010-6-15 63/10013 晴朗 2010-6-17 10:04
  關於LARKOOLER 上置水冷套裝問題... lionking1984 2010-6-5 8/2432 Casemodder 2010-6-16 10:03
  1055T+5970 上水? 凸手1 2010-6-12 2/1712 j37250505 2010-6-16 03:58
  [教學]淘寶個D水冷套裝信唔信得過?.? 圖片附件  ...23 yiu_ping13 2010-6-15 28/8947 lovelykeroro 2010-6-16 00:57
  CPU散熱方案 Hayman 2010-6-15 7/1730 Qookei 2010-6-15 23:27

正在瀏覽此版塊的會員