系統組件

[ 57435 主題 / 1040148 回覆 ]

版塊介紹: 主機板/處理器/記憶體/火牛/

版主: Yoda, 冰水半糖, windwithme, Dull

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
公告   公告: HKEPC Hardware 論壇規則 Administrator 2004-2-6    
中   [記憶體]RunMemTestPro 4.5 - HKEPC 研究室版本  ...2 lkl0120 2020-10-14 17/2138339 bee8013 2026-2-10 11:34
低 [教學]AMD AM4同AM5/TRX/WRX &Intel 300至800系用到Win7(Type-C、iGPU、APU都得) 圖片附件  ...23456..137 Okt04175 2019-7-19 1366/775492 Okt04175 2026-5-10 13:41
  版塊主題   
  [電源器]Rtx4070ti供電問題  ...2 d7kkiller 2026-6-9 17/1234 godofcomputer 昨天 23:40
  [主機板]8 9 代cpu H310 DDR3 ITX M2  ...2 rx78_nt-1 2026-6-23 18/836 MSI_R9_280_Gami 昨天 22:17
  [記憶體]SSD爆位,加多粒2TB定係成粒換咗?  ...2345 joeyeungla 2026-5-18 42/5831 鼎爺食神 前天 22:24
  [主機板]如果short咗底板連接開關掣嘅針腳位,用火牛開關當開機掣… 俾膠超 2026-6-19 7/614 俾膠超 3 天前 22:44
  移動: 睇睇下youtube突然死機開唔返 raywan 2026-6-20 -/- godofcomputer 4 天前 22:18
  [操作疑難]又一單電死9800X3D (香港A Shop)(7950X3D陣亡更新: AMD跪了) 圖片附件  ...23456..9 cwc0110 2026-4-21 82/13178 godofcomputer 4 天前 22:11
  [主機板]dell機bios bootmenu唔見晒D drive奇怪唔知壞乜 圖片附件 惡魔城城主 2026-6-12 1/558 KinChungE 5 天前 19:47
  [操作疑難]唉, 更新2026-06 KB5094126後, TSE分又低左6-7% 小炳~ 2026-5-27 5/1064 Kin_2012 6 天前 22:23
  [電源器]我唔係好明, 明明電腦都係依靠12v, 點解仲要外插220v ups?  ...2345 LoveMariahDayAn 2026-5-19 41/5422 Kin_2012 7 天前 20:39
  [記憶體]單條128gb ram 8000Mhz 圖片附件  ...2 tompkyou 2026-5-17 15/2984 tompkyou 7 天前 12:55
[測試]當Intel U7 270K碰上AMD R7 9800X3D:遊戲、生產力與綜合表現解析 圖片附件  ...2 windwithme 2026-5-29 12/1957 Miipp 2026-6-17 23:49
[產品資訊]windwithme Computex 2026 AI Together新品分享(文長圖多影片多) 圖片附件 windwithme 2026-6-13 7/545 gigabyte 2026-6-16 20:01
  [中央處理器]intel真係冇得救,ryzen 5 3600差唔多追平9900KS 圖片附件  ...23456..11 MSI_R9_280_Gami 2026-2-5 109/20945 Miipp 2026-6-14 16:04
  [中央處理器]5800X3D 10周年紀念版 圖片附件  ...23456 zgmfx12a 2026-4-18 57/10064 zgmfx12a 2026-6-5 12:58
  [中央處理器]其實多唔多人知, 而家 intel 已經放棄左 HT ?  ...234 LoveMariahDayAn 2026-5-21 34/3914 tssy5 2026-5-26 23:49
  [操作疑難]aten kvm  ...2 kitnba 2026-5-8 11/1626 KinChungE 2026-5-25 17:49
  [記憶體]KINGBANK KJXS DDR4-3200 32GB (2x16GB Heatsink C16) d7kkiller 2026-5-24 0/712 d7kkiller 2026-5-24 16:44
  移動: 新砌電腦不定時自動重啟.....用緊Kl牌子ram....會唔會關ram事 ttboy-max 2026-5-21 -/- ht1507 2026-5-22 07:56
  [記憶體]DDR5 記憶體受到Google TurboQuant開始大幅度降價  ...234 itclub852 2026-3-29 30/8205 Mingsa 2026-5-20 22:08
  [中央處理器]突然間諗起樣野, 想問下你地 (關於 intel cpu 價錢) LoveMariahDayAn 2026-5-15 5/820 大雄 2026-5-20 03:58
  [中央處理器]睇EPC新聞, 2028年intel統一大小核架構! 圖片附件  ...2 樓主 2026-5-6 16/3183 Mingsa 2026-5-19 10:44
  [記憶體]Kingston RAM 壞左有無保 ? funkilove 2026-5-17 2/731 funkilove 2026-5-17 16:48
  [其他]大家試過新底板出現AMI 畫面嗎?  ...2 finfin 2026-5-16 10/1345 LoveMariahDayAn 2026-5-17 03:07

正在瀏覽此版塊的會員