軟體討論

[ 30912 主題 / 202048 回覆 ]

版塊介紹: 軟件使用疑難

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  OEM Vista 轉去 XP Pro OEM 個SN去邊度問? gas3000 2009-10-2 4/1602 muyo 2009-10-2 18:58
  工作列清單問題 manpaul 2009-9-27 3/1151 manpaul 2009-10-2 18:36
  係咪我out左,今日先至升級vista去sp2! 附件 尹天仇 2009-10-2 3/1212 hkwebsphere 2009-10-2 18:02
  Win 7出現藍畫面 附件 ccck2004 2009-10-2 2/1258 ccck2004 2009-10-2 17:57
  IE8 瀏覽器使用率升左2%  ...23 sandoeman 2009-10-2 21/3254 sandoeman 2009-10-2 17:47
  請問有冇 win7 Superbar download? 103a 2009-10-2 2/1294 royying 2009-10-2 17:45
  唔知係唔係我個IE出左事 zenkilau 2009-9-30 6/1561 zenkilau 2009-10-2 14:37
  怎樣令所有資料夾以"小圖示"顯示? 附件 COD 2009-10-1 9/1526 citi321 2009-10-2 14:34
  請問有冇 win7 Superbar download? 103a 2009-10-2 2/1096 103a 2009-10-2 14:28
  請問衰 D 乜野呀! (SATA DVDRW BURN DISC 問題) 附件 路人F 2009-10-2 1/914 路人F 2009-10-2 14:20
  Win 7 Media Center detect 唔到高清手指 sungcharming 2009-10-1 4/2739 ngotto 2009-10-2 12:13
  請問如何制做一個進入電腦關機shotcut 附件 VADER 2009-10-2 4/1243 kimalto 2009-10-2 12:12
  點先可以FORCE WIN7 用VISTA driver superbug 2009-10-1 3/1451 lkok 2009-10-2 11:47
  幾個問題 超越 2009-9-27 3/1157 lkok 2009-10-2 11:31
  神奇的windows7...... VADER 2009-9-30 6/2449 lkok 2009-10-2 11:06
  兩個gmail的同步的可能性 rubyyu 2009-10-2 2/1237 rubyyu 2009-10-2 10:57
  MS Office 2007 想share行事曆 sunZ 2009-10-2 0/991 sunZ 2009-10-2 10:22
  Google Chrome有無得永遠顯示左下角個狀態列? 附件 lastphoenix 2009-10-1 1/3390 lastphoenix 2009-10-2 09:58
  關於Windows下的Installer資料夾…… 附件 mdws2002 2009-10-2 1/1386 killuazaoldyeck 2009-10-2 08:39
  About Dell Windows 7 Upgrade Registration mcse2k_i 2009-10-1 4/1560 mcse2k_i 2009-10-2 06:57
  實在 64bit 有 d 咩 software 真係唔兼容?  ...2 hanhankeikei 2009-9-29 13/3646 find72 2009-10-2 06:30
  有冇免費software 可以玩多人視像會議? invisibleSHIELD 2009-10-1 7/3797 invisibleSHIELD 2009-10-2 04:36
  有咩原因會令到隻ghost種出事??? 淡雪真棉 2009-10-2 1/1349 wanderSick 2009-10-2 04:28
  winrar係用咩原理加密?  ...2 fishmeat01 2009-10-1 11/3120 DarkHero 2009-10-2 02:12
  NOD32 SUPPORT WIN 7 MA? DARKANGEL 2009-10-1 2/1453 elai 2009-10-2 00:38

正在瀏覽此版塊的會員