超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  溫度對超頻的影響 LKNim 2009-8-2 6/1662 b i T c h | S * 2009-8-3 00:16
  超頻之RAM問題 hakusaka 2009-8-1 2/1208 yingfai08 2009-8-2 22:14
  唔好唔強大之E5300 @ 3.46G 附件  ...2 BlackBird 2009-8-1 10/2966 frrr2004 2009-8-2 22:10
  你地超完有幾多度呀﹖  ...2 chaser 2009-8-1 12/2273 xERIC 2009-8-2 21:09
  Waiting for i5, E6750依家可以點超? seevhs 2009-8-2 3/1387 孔明仔 2009-8-2 20:13
  其實咩係叫燒火山? 偽賢 2009-8-2 1/1251 franklee006 2009-8-2 00:48
  5200+ 用1.45v oc 算唔算高? icefrzeeman 2009-7-31 6/1561 enviro50042c 2009-8-2 00:11
  大家黎講下自己1mb PI幾多秒 附件  ...23456..12 賓尼._. 2009-7-18 115/13723 jasonchan424 2009-8-1 20:08
  最高只可以超到3.45G? 逍遙亂舞 2009-7-31 8/1678 rt6688 2009-8-1 19:57
  即樣即係咪唔成功? 附件 Jimmy0911 2009-7-31 8/1755 HKHarry 2009-8-1 16:10
  平霸 MSI 770T-C45 附件  ...2 多毛 2009-7-31 14/3739 過去已過 2009-8-1 09:22
  我想問ami什麼版本的bios可以開到4春? tonyq 2009-7-28 8/1575 Jimmy0911 2009-7-31 23:24
  超ram問題? doslam 2009-7-31 5/1207 xERIC 2009-7-31 22:57
  940 BE+GA-MA790GP-UD4H lok0000 2009-7-29 7/1664 kilomile 2009-7-31 16:11
  新手問超頻e7200 疾之癲 2009-7-31 4/1230 xERIC 2009-7-31 15:36
  3DMARK問題 附件 lamhokin 2009-7-31 2/1034 xERIC 2009-7-31 15:33
  當 E2140 遇上 Biostar TP43E-XE  ...2 bluesheet 2009-7-29 10/3172 大教宗 2009-7-31 14:27
  宜加賣緊街既E63好唔好超? 附件 simplekk 2009-7-31 8/1577 lolokman 2009-7-31 12:57
  火牛W問題 hakusaka 2009-7-28 7/1500 simplekk 2009-7-31 12:17
  E2160 @ 3.0Ghz 附件  ...2 cheunghokhei 2009-7-29 10/2514 黑仔人 2009-7-31 11:21
  跑火山點解得2粒郁,50%? 附件 海鮮好食 2009-7-30 5/1543 海鮮好食 2009-7-30 23:53
  分享550beX4 790gx內置hd3300 3dmark06 Marlboro 2009-7-30 0/1467 Marlboro 2009-7-30 19:23
  545開4核的一些問題 附件 a!l!e!x! 2009-7-30 4/1817 rt6688 2009-7-30 18:57
  火山燒機問題...  ...2 gundam329 2009-7-28 12/4170 gundam329 2009-7-30 15:30
  How to full load 4 cores? hohin 2009-7-28 2/1522 xERIC 2009-7-30 13:38

正在瀏覽此版塊的會員