超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有冇人可以教我超 545 wong8632 2009-7-29 3/1210 wai896 2009-7-29 22:02
  中央田買既 0926 成功開 4 附件  ...2 elastic911 2009-7-26 19/4150 alexdc 2009-7-29 13:25
  550開4失敗!轉左545上左4核啦!  ...23456 Scandal 2009-7-26 53/9639 alexdc 2009-7-29 13:16
  Gigabyte MA78GPM-DS2H Jimmy0911 2009-7-28 7/1499 wai-3-love 2009-7-29 12:57
  有無user識計電, cpu用cnq, 0.9v與1.3v, 兩者之差每日慳到幾多電?  ...2 海鮮好食 2009-7-27 12/2874 gchanccw 2009-7-29 09:22
  開4春邊好玩呀~睇下我點玩PII 545~~ xblwk 2009-7-28 6/1808 jeff_extergo 2009-7-29 01:45
  請問有冇用i7 920+p6t deluxe既師兄可以指教下 akiralee 2009-7-27 6/1462 kimball 2009-7-28 23:07
  唔玩超U,唔玩超ram頻,玩超CL又得DDR3 1333 6-6-6-15 pass 附件  ...23 賓尼._. 2009-7-28 26/3362 賓尼._. 2009-7-28 20:31
  E7400 超頻問題想問下各位CHING phenomX4 2009-7-28 4/1944 core2duo 2009-7-28 19:08
  想設定對RAM由800MHz行1066MHz b i T c h | S * 2009-7-26 8/2069 b i T c h | S * 2009-7-28 17:23
  550/545降電壓run... yuen0820 2009-7-28 3/1223 wai896 2009-7-28 17:07
  原裝fan speed 問題 sivin1015 2009-7-27 6/1277 sivin1015 2009-7-28 12:22
  545>>>>>>>b45  ...2 foofai528 2009-7-27 12/2665 賓尼._. 2009-7-28 12:05
  跑半個鐘occt夠唔夠﹖ 附件  ...2 chaser 2009-7-27 13/2406 Mitsume 2009-7-28 11:08
  GTL數問  ...2 simplekk 2009-7-24 15/2303 xERIC 2009-7-28 10:56
  用DFI版GE,,唔該入一入來 ws06863729 2009-7-25 8/1485 bennyluk 2009-7-28 10:26
  唔知我粒7750算唔算好體質  ...23 a123123456 2009-7-24 25/3042 topcon2401 2009-7-28 01:09
  ---- e8400節能大惡攪 ----  ...2 tim57hk 2009-7-25 12/3841 topcon2401 2009-7-28 01:08
  有圖...AMD Phenom2 X3 710 電壓 (預設/4核/超頻) 附件  ...2 SEIKORY 2009-7-25 17/3377 windkit 2009-7-27 20:15
  545開4後看到溫度? 花月樓 2009-7-27 1/1352 gchanccw 2009-7-27 19:16
  AMD Over Driver 3.0 stussyjames 2009-7-27 0/1312 stussyjames 2009-7-27 12:11
  跪地求教!!! E6300(新) VS 技嘉P45 超頻 TOMLEE123 2009-7-25 7/1871 TOMLEE123 2009-7-27 03:37
  遲來的4G B50... 附件  ...234 無法識別 2009-7-25 32/4811 Mad222 2009-7-27 02:58
  有野問..... kingli1234 2009-7-27 0/708 kingli1234 2009-7-27 02:20
  ganged? unganged? 附件  ...23 hakusaka 2009-7-25 21/4906 gayner 2009-7-26 23:09

正在瀏覽此版塊的會員