係~~
K版
ZENKI6686 發表於 2014-3-4 17:34



wow... how do you know?

TOP

yeahhhhh....... after a study, now i can root it too
hkfriends 發表於 2014-3-4 18:53



    CONGRAT

EPC AN區/韓機用家好在有師兄你

TOP

哈哈,以為樓主開完F320 post就潛左水,原來重係到!!支持LG好機繼續來!

TOP

哈哈,以為樓主開完F320 post就潛左水,原來重係到!!支持LG好機繼續來!
antonyhk 發表於 2014-3-4 19:20


yes, I change to Note3 then VEGA A890 then back to LG F350 lol

TOP

yes, I change to Note3 then VEGA A890 then back to LG F350 lol
hkfriends 發表於 2014-3-4 19:25



   大家都係S800, 3G RAM, NOTE3 一定係最垃圾果部

TOP

本帖最後由 Yahoo! 於 2014-3-4 19:38 編輯

咁快玩厭a890? btw 本地買or tb?

TOP

回復 10# hkfriends

攪掂左~~~我係買機個度攪~~~
原來好容易~~~插張大陸咭就攪掂

TOP

回復  hkfriends

攪掂左~~~我係買機個度攪~~~
原來好容易~~~插張大陸咭就攪掂 ...
ZENKI6686 發表於 2014-3-4 19:38



yes, roaming setting ma.....
but if you don't have other sim, then will problem.

I will check this later

TOP

回復 18# hkfriends


Ok~~thx

TOP

yes, I change to Note3 then VEGA A890 then back to LG F350 lol
hkfriends 發表於 2014-3-4 19:25


其實c-hing有咩令到你由a890換f350呢?

**a890用家, 考慮轉唔轉中

TOP