JamesPong2003 當前離線
中級會員
TOP
別問我是誰 當前離線
進階會員
師兄高手, 隨時新一代, 連水平喉, 又平又正嘅嘢, 都未知點玩.. SAGAQWE 發表於 2017-8-19 14:50
SAGAQWE 當前離線
用平水喉要兩個人 用平水儀只要一個人 人工貴丫嘛 別問我是誰 發表於 2017-8-19 15:25
拍檔唔得閒幫手時, 隨手打支石屎釘, 釘住一頭都得嘅.. 簡單手鎚加支石屎釘, 唔使諗用乜充電油壓鑽嘅..:ti ... SAGAQWE 發表於 2017-8-19 19:36
digiman 當前離線
而家高科技年代 我驚 我叫樓主用平水喉 會比人笑 別問我是誰 發表於 2017-8-19 14:34
㊣半桶水 當前離線
初級會員
會俾人插多啲 digiman 發表於 2017-8-20 08:41
cli 當前離線