C2410SD係Pantum OEM既Color Laser
C325z係Fuji Xerox自家S-LED

買前者的話不如直接買Pantum, 仲平 ...
KinChungE 發表於 2022-11-23 19:06



    奔圖個網話 "【更新】PANTUM在香港和澳門發售的型號為香港行貨版。由於內置晶片不同,因此不適用於中國大陸或其他海外地區發售的碳粉盒和其它耗材,並可能導致硬件損壞。"

即係唔用得淘寶碳粉? 會唔 work? 佢原裝粉都幾貴...
其實可能平碳粉係最重要考慮...

自己用開 brother 黑白 laser, 冇咩投訴, 但勁多人話彩色超級差, 到底差成點?

個個牌子都有好多人話衰

hp - scanner 歪既
brother - 彩色好唔得, 文件都偏色
c325z - 驚同上代一樣 scanner 問題
canon - 無貨呀 ~~~

部部都爭d爭d, printer 技術好難做得好? 點解 d 廠咁差架...

TOP

奔圖個網話 "【更新】PANTUM在香港和澳門發售的型號為香港行貨版。由於內置晶片不同,因此不適用於 ...
ex100 發表於 2022-11-23 21:17


你預左Pantum冇代用
Fuji Xerox雖然有代用, 但係要用低溫粉+有鐵粉
好多代用是但入D粉落去用兩三次就壞機

另外, color機建議你唔好用代用, 一用就明顯差哂啞哂色

Brother color唔係偏色, 而係又灰又啞好似報紙咁既色

TOP

你預左Pantum冇代用
Fuji Xerox雖然有代用, 但係要用低溫粉+有鐵粉
好多代用是但入D粉落去用兩三次就壞機 ...
KinChungE 發表於 2022-11-23 21:36



    你用緊原裝定代用? 代用有冇牌子介紹?
我見佢代用都唔平, 一套都差唔多900港紙
反而 645cx 代用平到笑一套2百3百左右...個粉盒仲要連埋個鼓

問左幾間都話唔知幾時有貨, 奇怪...缺零件? 缺運輸? 點解會斷貨斷到咁

TOP

你用緊原裝定代用? 代用有冇牌子介紹?
我見佢代用都唔平, 一套都差唔多900港紙
反而 645cx 代用平到 ...
ex100 發表於 2022-11-25 09:27


缺晶片, 搞到商用機都要冇chip照賣, 然後教user手動unlock
https://www.usatoday.com/story/t ... hortage/9183286002/

貨源有限, 梗係整貴機先
平機冇貨有得佢

TOP

以前用過3部Xerox LED printer,3部都係好快無載體印到有啲色印唔到,機價係平,顏色係靚,用代用碳粉,載體問體解決唔到的話,幾平都唔會再買。唔知而家改善咗未。

幾年前改用CANON MFC laser printer

TOP

就係啞色, 我個人睇條片見到唔開胃
Fuji Xerox 有冇咩機有雙面 scan 同埋代用粉?
thank ...
ex100 發表於 2022-11-19 15:25


其實你要印咩彩色文件? 比自己睇定比客睇? 如果主力只係普通黑白字(加插部份彩色highlight文字), 加部份彩色圖表同插圖, 我又唔覺Brother color laser真係差到如你口中咁唔開胃level喎. 我自己用左3年, 可能要求唔高, 都叫收貨.
另外, 你有冇唔開胃條link睇下, 我想比較下我部機同條片彩色效果.

TOP

你預左Pantum冇代用
Fuji Xerox雖然有代用, 但係要用低溫粉+有鐵粉
好多代用是但入D粉落去用兩三次就壞機 ...
KinChungE 發表於 2022-11-23 21:36


有冇link睇下點樣又灰又亞法?

TOP

你預左Pantum冇代用
Fuji Xerox雖然有代用, 但係要用低溫粉+有鐵粉
好多代用是但入D粉落去用兩三次就壞機 ...
KinChungE 發表於 2022-11-23 21:36



    點樣先知道部機係咪用低溫碳粉

TOP

用"代用粉"....見大部大部都賴野, 點都一定有漏粉入鼓果堆野度, 先講唔壞機先~之後永久性會出現回點/線之類, 返唔到轉頭但又唔係真係平好多, 除非你本身識點拆點清洗, 又除非根本冇要求/所謂地消耗式PRINT到佢唔得直接換下部咁用就OK

TOP

用"代用粉"....見大部大部都賴野, 點都一定有漏粉入鼓果堆野度, 先講唔壞機先~之後永久性會出現回點/線之類 ...
惡魔城城主 發表於 2022-12-9 16:03


你見邊D型號同邊度買既代用toner瀬野? 我親身brother 3770W用左兩年TB代用, 印左超過二千張, 一D事都冇.

TOP