Board logo

標題: 換裝完成,A記轉會,I記頂上!!新版呼吸燈+(偽)FrozenQ水樽再現,附示範片 [打印本頁]

作者: apple_100    時間: 2011-10-2 21:25     標題: 換裝完成,A記轉會,I記頂上!!新版呼吸燈+(偽)FrozenQ水樽再現,附示範片

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 22:01 編輯

previously on my 未來道具2號機

11061316550cc959b2e8e44f37.jpg
未來道具2號機 V. 1.3
110613165540c9001db5ea042d.jpg
升級未來道具所用到的物品
110613165519f271d8e8d0bcbf.jpg
AMD.jpg
最後,未來道具2號機 V. 2.4壞掉了

想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3

圖片附件: 11061316550cc959b2e8e44f37.jpg (2011-10-2 20:08, 113.43 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256767&k=fa37e85bdb3218b1cab5c254fd9074df&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 110613165519f271d8e8d0bcbf.jpg (2011-10-2 20:08, 123.24 KB) / 下載次數 5
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256768&k=8fa832ad12495268ec60a66a199f6df2&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: AMD.jpg (2011-10-2 20:08, 139.11 KB) / 下載次數 14
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256769&k=7d926688f558d5d246bf9e2ae910488e&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 110613165540c9001db5ea042d.jpg (2011-10-2 21:32, 132.04 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256888&k=1f886165d2b5fe6c093d8f20e995f784&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN


作者: apple_100    時間: 2011-10-2 21:25

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 22:30 編輯

自從未來道具2號機上機後,上水前,CPU熱到上48-49度,人玩AMD我玩AMD,點解人開核+超頻,我閂核+降頻
開機時去到4色旗出現時,有時會藍畫面,再LOOP一次開機底板LOGO
而關機時,同一出現LOGO畫面,又會藍畫面,又再開多次機......
這是真的傲嬌方式嗎......?
哩件未來道具2號機十分有線圈既特性,抗拒改變...

再來!!未來道具2號機 V. 2.6
再改!!690 II箱頂
IMG_5724 拷貝.jpg
IMG_5725 拷貝.jpg
懶人嘖漆大法,唔洗用報紙圍,又唔洗執
IMG_5731 拷貝.jpg
IMG_5773 拷貝.jpg
IMG_5774 拷貝.jpg
IMG_5767 拷貝.jpg
IMG_5775 拷貝.jpg
IMG_5745 拷貝.jpg
水樽大改造
IMG_5746 拷貝.jpg
IMG_5756 拷貝.jpg
(偽)FrozenQ水樽
IMG_5784 拷貝.jpg
今次主角登場......
IMG_5789 拷貝.jpg
IMG_5791 拷貝.jpg
IMG_5793 拷貝.jpg
IMG_5801 拷貝.jpg
未來道具2號機 V. 2.6 上水完成
IMG_5807 拷貝.jpg
升級版(偽)FrozenQ水樽,轉用玻璃膠MIX熱溶膠
IMG_5809 拷貝.jpg 就係上上下BLOCK搽緊散熱膏果陣,突然發現...散熱膏用晒:funk:要飛奔出去SSP
IMG_5812 拷貝.jpg
IMG_5814 拷貝.jpg
IMG_5817 拷貝.jpg
點解會揀哩塊板,係我買左後來先知,原來佢比之前一塊MOTHERBOARD既PCI-E低一行,請留意水樽,如果高一行水樽就唔可以咁放:funk:
IMG_5824.JPG
IMG_5826 拷貝.jpg
(偽)FrozenQ水樽再現
IMG_5829 拷貝.jpg
IMG_5827 拷貝.jpg
改裝後箱頂
附上新版呼吸燈同(偽)FrozenQ水樽示範片
第2條片係專FOR HKDMC師兄

圖片附件: IMG_5724 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 112.79 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256836&k=8a17a6cb92dd03c5677d098df6f8fe54&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5725 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 117.3 KB) / 下載次數 14
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256837&k=ca9c93c72e4000483e909762e56b6a1a&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5731 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 105.39 KB) / 下載次數 13
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256838&k=d706db0c56a28a41098aff47a678a2a6&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5745 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 100.06 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256840&k=a6598dc032490927665feecd27d1c7d1&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5746 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 101.46 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256841&k=c61167fbd57110e9cc096f8107d673dc&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5756 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 101.09 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256842&k=738b2630512eb1abf5d49b80b7099812&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5767 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 103.89 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256843&k=6c1fbad70554908ddee9f9056aaee558&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5773 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 110.14 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256844&k=65baa97dfa79d9dc4d260a7469fdc722&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5774 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 113.87 KB) / 下載次數 8
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256845&k=cf31567580524b9f88be3e83c5c6755b&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5775 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 103.5 KB) / 下載次數 5
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256846&k=451d8edfea1a5a652e4ebd088eb12be3&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5784 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 114.43 KB) / 下載次數 8
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256849&k=c8bc6a5f99edfa6e54c58647a43d78da&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5789 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 113.87 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256850&k=01645b333db09bc6be8ff121a5a900d9&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5791 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 119.53 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256851&k=2210ab775f640d88c3cd5ec7d5f730f9&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5793 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 126.19 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256852&k=2f0c26d91b2af02378a74e0f773459d3&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5801 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 105.83 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256853&k=4dc3b5c2454546598cb391ae6e4be2fa&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5807 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 110.07 KB) / 下載次數 5
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256855&k=83e3e7b179a201c169da5bda30871391&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5809 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 114.66 KB) / 下載次數 8
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256856&k=6dfe3ba30117e1e80592636a8aec1948&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5812 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 122.42 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256857&k=54249b3b61a04ec477d31d32820d2613&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5814 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 114.47 KB) / 下載次數 9
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256858&k=2f4de79faf5afa89d057094fcd72cff4&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5817 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 113.2 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256859&k=c932208e335cffb7f52c7125676a2961&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5824.JPG (2011-10-2 21:26, 122.42 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256860&k=c590063560517923752233488a2e2301&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5826 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 118.23 KB) / 下載次數 13
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256861&k=b3e2a8e9611e0fa701cf8484c22f56d5&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5827 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 104.79 KB) / 下載次數 5
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256862&k=6857ad7d2c407bbfd08b6b36ec3cbf42&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: IMG_5829 拷貝.jpg (2011-10-2 21:26, 127.09 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256863&k=074dc8a172dd9eee4904e103b0ab2a17&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN


作者: apple_100    時間: 2011-10-2 21:25

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-2 21:38 編輯

少量測試,真係好少量!!
3dm 06.JPG
3dm v.JPG
ff.jpg
Phys - test.JPG
A+N混血!!
2011-10-02-14h13-CPU1.png
2011-10-02-14h13-CPU2.png
2011-10-02-14h13-CPU3.png
2011-10-02-14h13-CPU4.png
temp..jpg
ASUS出既DATA同OCCT出既DATA差十萬九千里遠

圖片附件: 3dm 06.JPG (2011-10-2 21:36, 144.14 KB) / 下載次數 13
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256890&k=49679bd234ad09f3ff92fe54ae57a907&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 3dm v.JPG (2011-10-2 21:36, 123.43 KB) / 下載次數 12
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256891&k=1764e6671fd1bb382f9b08189a1bbc7b&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: ff.jpg (2011-10-2 21:36, 146.56 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256892&k=2134647c327b7e5f103f84836e092f23&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: Phys - test.JPG (2011-10-2 21:36, 137.99 KB) / 下載次數 8
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256893&k=58b1981991b88dbf633be96181138755&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: temp..jpg (2011-10-2 21:36, 126.8 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256894&k=e8e43eecd7916e77f376f02a5c28d756&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 2011-10-02-14h13-CPU1.png (2011-10-2 21:36, 27.26 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256895&k=316c01c921e222aaf958b3e780259b8b&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 2011-10-02-14h13-CPU2.png (2011-10-2 21:36, 27.29 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256896&k=85629b391e962db405bb162115ac4120&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 2011-10-02-14h13-CPU3.png (2011-10-2 21:36, 27.29 KB) / 下載次數 13
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256897&k=0634afc8db2716777dbed4465d8ea6e9&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 2011-10-02-14h13-CPU4.png (2011-10-2 21:36, 27.35 KB) / 下載次數 5
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1256898&k=759bdf197973000d5addd5942247a2d1&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN


作者: samtch    時間: 2011-10-2 21:28

放毒有益身心
作者: wongkit23232223    時間: 2011-10-2 23:36

好多DIY既工程
精神上支持CHING~
作者: HKDMC    時間: 2011-10-2 23:38

胡亂放毒

毒己毒人
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 00:00

回復 6# HKDMC


    師兄有冇睇到第2條片?應該岩你玩
作者: HKDMC    時間: 2011-10-3 00:09

回復 7# apple_100


個clock    叫咩名
作者: ken125111    時間: 2011-10-3 00:11

其實上水唔洗買E塊板!
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 00:23

回復 9# ken125111


    的確唔洗,只係買左之後先知原來咁岩用
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 00:25

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-3 00:26 編輯

回復 8# HKDMC


    自己寫同畫的,冇放過上網,師兄應該拉唔到另外仲寫左個CPU使用率,冇影到,又係會郁既
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 00:33

請問:未來道具2號機 V. 2.6
是不是呼吸燈?
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 00:38

我想改我d led 做呼吸燈。
可以教我嗎?
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 00:43

回復 12# wanyiuchung


    其實唔係,2號機係指第2部電腦,V 2.6既2係指上左水,6係指換左幾多次硬件,只係發放一下廚二病唔明可以唔洗理如果師兄有睇SERSON 3,入面已經整左呼吸燈,E+只係整好D,前一版製作半失敗,有D唔著,同埋頂透光
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 00:50

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-3 00:52 編輯

回復 13# wanyiuchung


    唔知師兄有冇DIY電子野既經驗,識幾多電子野,放幅電唁圖俾你作參考
4496116521_b1d7e057d1.jpg
現版本呼吸燈就係用緊哩張圖黎改,我就+多左粒DIODE入去,用黎保護粒IC,當粒CAP. DISCHARGE果陣電流唔知會唔會流入IC
2000px-555_Astable_Diagram.svg.png
WIKI版
改變R1,R2黎改變ON/OFF時間長短,改變大水庫(CAP.)黎改變變暗同變光既時間
如果識電子野仲可以整成抽聖誕燈出黎都得

圖片附件: 4496116521_b1d7e057d1.jpg (2011-10-3 00:45, 34.06 KB) / 下載次數 7
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1257013&k=b18a53d3d3afa01585be2c884e5c8767&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: 2000px-555_Astable_Diagram.svg.png (2011-10-3 00:45, 140.68 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1257014&k=be95f3b19abb7600bc280fb8b1fee78b&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN


作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 00:53

ching 好深啊。
請問有無現成的買?
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 01:03

我現在條led,只是用2個gelid光暗掣。
如折去光暗掣,改用你的diy呼吸燈可以嗎?

DSC01109 (2).JPG
DSC01110 (2).JPG

圖片附件: DSC01109 (2).JPG (2011-10-3 01:03, 108.87 KB) / 下載次數 1
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1257015&k=d4872984279177e3e75fe6f859e969bf&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN



圖片附件: DSC01110 (2).JPG (2011-10-3 01:03, 97.27 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1257016&k=4fa2388231a7402d6a8591bb479a4d47&t=1782243730&sid=a7m1uTbRmN


作者: apple_100    時間: 2011-10-3 01:12

回復 5# wongkit23232223


    嘟嘟嚕~!師兄都整D玩下,得閒Diy下幾正
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 01:16

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-3 01:17 編輯

回復 17# wanyiuchung


    光暗掣唔拆都得,用埋落去可以改埋光暗,但一定要用冇火牛既Led,光管果D唔得
出面有冇現貨就真係唔知,唔係點見過
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 01:23

回復 19# apple_100

做1件,買電子零件大約要多少錢?
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 17:18

回復 20# wanyiuchung


    電容1粒5蚊,電阻1粒5毫,ic 1粒5蚊,藥餅電容好似都係5毫
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 18:16

回復  wanyiuchung


    電容1粒5蚊,電阻1粒5毫,ic 1粒5蚊,藥餅電容好似都係5毫
apple_100 發表於 2011-10-3 17:18


其實2塊電子板,可否合成一塊同做細d?
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 20:33

回復 22# wanyiuchung


    兩塊??師兄想點玩??我果到兩塊係控制緊3樣野,如果只係做呼吸燈用多野果塊就得,小野果塊只係用係水樽/其他地方
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 20:53

回復 23# apple_100

sorry.
我是電子白木。如果有時間可以教我做嗎?(可能你會教到噴血)
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 21:13

回復 24# wanyiuchung


    PM慢慢研究其實我都唔係好熟電子,我係玩重電的......
作者: wongkit23232223    時間: 2011-10-3 21:37

回復  wongkit23232223


    嘟嘟嚕~!師兄都整D玩下,得閒Diy下幾正
apple_100 發表於 2011-10-3 01:12


嘟嘟嚕~(真係同人SAY HI好好用XD)
DIY?好都想有時間DIY
屋企個亞加力膠書架都未得返拎去理大到整
我部水冷機既ZALMAN風扇控制器同樣未有時間去換紅色LED
我家陣忙緊功課

PS:LOVE PLUS版3DS機我已經失敗了.....
係時候諗4000點用
作者: wanyiuchung    時間: 2011-10-3 21:51

回復  wanyiuchung


    PM慢慢研究其實我都唔係好熟電子,我係玩重電的...... ...
apple_100 發表於 2011-10-3 21:13


重電是什麼?
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 21:57

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-3 21:59 編輯

回復 27# wanyiuchung


    即係電力系統果D,由你屋企果個220V到發電廠果D高壓
只係有教少量電子野,都夠平時玩下DIY,所以你問我邊粒IC點用,果粒電子野有咩特性我係答唔到你,要問返DIY電子區既大師兄先會知
如果識玩8051哩類寫得既IC仲正,做到好多野
作者: samtch    時間: 2011-10-3 22:08

本帖最後由 samtch 於 2011-10-3 22:09 編輯

你公司請唔請人...我都係電機工程系的...找新工
作中..

通常那叫大電吧...少聽人叫重電..
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 22:08

回復 29# samtch


    仲讀緊
作者: samtch    時間: 2011-10-3 22:10

係唔係理工...可能係我師弟喎
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 22:11

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-3 22:15 編輯

回復 31# samtch


    見到大師兄
作者: apple_100    時間: 2011-10-3 22:20

都係唔好係到講咁多私人野,一陣A SIR唔鍾意
作者: wongkit23232223    時間: 2011-10-4 00:12

都係唔好係到講咁多私人野,一陣A SIR唔鍾意
apple_100 發表於 2011-10-3 22:20


最近A SIR出現水冷區既次數好多
睇黎我地呢到既人氣上升令到佢都注意埋一份

BTW CHING你隻(偽)FrozenQ水樽

係咪D藍色水係FIX死?
作者: samtch    時間: 2011-10-4 00:32

回復 34# wongkit23232223


    以我所見...明顯係..
作者: apple_100    時間: 2011-10-4 00:51

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-4 00:54 編輯

回復 34# wongkit23232223


回復  wongkit23232223


    以我所見...明顯係..
samtch 發表於 2011-10-4 00:32



    正確,唔FIX既話冇野睇
下面用玻璃膠封左先,乾左之後用熱溶膠定位,但係之前要鑽兩個3分既凹落去,如果唔係插唔緊條管,之後後入BENZ水最後插兩粒超亮藍LED係管上面再用玻璃膠封返就得
D3分凹鑽到怕,唔知係鑽咀問題定係粗就會咁,鑽果下支鑽咀會食左入D膠到一齊轉:funk:
作者: hkbpc    時間: 2011-10-4 11:06

你個假野 ^^好正,LIKE
作者: 多多精    時間: 2011-10-4 15:26

轉左行水食煙有咩感覺?
作者: apple_100    時間: 2011-10-4 20:37

本帖最後由 apple_100 於 2011-10-4 20:40 編輯

回復 38# 多多精


    感覺係一陣要放埋塊GIGABYTE AMD板
抅緊頭,跟板果本說明書寫有2條SATA,網上版話有4條,SEASON 1既開箱文都係有4條,但我有1條用緊,4條多左出黎,而且冇買過同色又有L型插既SATA CABLE,咁用緊果條咩黎:funk:





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2