本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 00:52 編輯
6月頭已經到左貨,前幾日再+單,琴晚先黎上,再加左少少DIY野裝飾下
上年訂落既管
後期加單物
原本未上水的樣子...
開始DIY,改裝機箱個頂
個兜真係唔多好用,拆,拆,拆~~
整返排呼吸燈先
失敗品
效果係到,手功唔太好,有幾粒唔著
http://www.youtube.com/watch?v=A-uF1bPriL0
之前見有師兄用醋洗排,跟!!
人地用波子水,我用BANZ水
唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打個格先
鐮刀FAN既INFO.
AMD唔用得飛標
FAN放係機箱頂外面
D咀同D管真係唔野小,D管超難插入去,插完入去仲有一個比插管更難扭既鎖
扭完之後雙手已殘
終於完成
出埋個溫度先
多謝咁多位收睇 |