[開箱] 炎炎夏日,係時候上水[90%完成]

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-14 00:52 編輯

6月頭已經到左貨,前幾日再+單,琴晚先黎上,再加左少少DIY野裝飾下
IMG_5166.JPG
上年訂落既管
相片189.jpg
後期加單物
相片188.jpg

原本未上水的樣子...
IMG_5172.JPG
開始DIY,改裝機箱個頂
相片174.jpg
個兜真係唔多好用,拆,拆,拆~~
相片175.jpg
整返排呼吸燈先
IMG_5160.JPG
IMG_5164.JPG
IMG_5159.JPG
失敗品
IMG_5165.JPG
效果係到,手功唔太好,有幾粒唔著
http://www.youtube.com/watch?v=A-uF1bPriL0
之前見有師兄用醋洗排,跟!!
IMG_5157.JPG
人地用波子水,我用BANZ水
唔知點解哩支咁特別,買左返黎先知,中間有個電話號碼係到,可能係佢舖個電話,打個格先
IMG_5196.JPG
鐮刀FAN既INFO.
IMG_5148.JPG
相片176.jpg
相片178.jpg
相片179.jpg
相片180.jpg
IMG_5181.JPG
相片183.jpg
相片182.jpg
AMD唔用得飛標
相片184.jpg
相片186.jpg
FAN放係機箱頂外面
相片187.jpg
D咀同D管真係唔野小,D管超難插入去,插完入去仲有一個比插管更難扭既鎖
扭完之後雙手已殘
IMG_5190.JPG
IMG_5195.JPG
IMG_5185.JPG
終於完成
IMG_5184.JPG
出埋個溫度先
溫度.jpg
多謝咁多位收睇

正~~白喉
DIY 燈正
上埋DP ~~仲正

TOP

回復 2# jaywalker99


多謝師兄既讚賞
正~~白喉
DIY 燈正
上埋DP ~~仲正
jaywalker99 發表於 2011-6-13 17:35

想問問DP係咩??

TOP

回復 3# apple_100


    display card 上埋水 heheheheh~~~

TOP

DIY 水冷 正  

白喉係咪4分薄管??咩牌子??

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-6-13 19:58 編輯

回復 5# HKDMC


4分厚,插到手都痛 唔好睇哩到全白色,其實係兩隻色黎
一隻係UV WHITE,一隻係UV BLUE
一條係FESER,一條係PRIMOCHILL

TOP

回復 4# jaywalker99


應該都會上,6950打機果陣會有D奇怪既暖流

TOP

水泵出水位無管夾??

TOP

回復 8# HKDMC


係,因為我插入去果下已經好難插,所以點諗都唔會飛到出黎,之後就冇加

TOP

甘慘要買370

TOP