Board logo

標題: Lian Li PC-X900 冷排問題及GT2150 風扇問題 [打印本頁]

作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 10:07     標題: Lian Li PC-X900 冷排問題及GT2150 風扇問題

我而家用緊Corsair 650D機箱,所以買了H100I
不能因為一d事仲未開隻水冷黎用

而我岩岩又打算換Lian Li PC-X900
依隻機箱如果要用H100I,就必需將其放係前置風扇位
但咁樣機箱就會食番d熱風
所以各位ching意見是繼續用H100I,還是改為用H80I呢?
H80I可以放係後排

不過用H80I,就要先沽左隻全新H100
唔知會有ching肯交換呢,如全新唔駛補錢都得。

另外,GT2150吹冷排會唔會好嘈?我諗緊用佢定GT1850

先謝謝^^
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 11:44

本帖最後由 i_djinn 於 2013-3-22 11:45 編輯
我而家用緊Corsair 650D機箱,所以買了H100I
不能因為一d事仲未開隻水冷黎用

而我岩岩又打算換Lian Li PC- ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 10:07



1. x900 係好機箱
2. 用h100i 唔一定食番d熱風, 因為機後兩風扇吸風, 機前出風就得. 但變成負壓多塵.
3. 官方沒有出 gt2150, 淘寶所賣的 gt2150 是代工產品, 不過質量真係唔錯, 樓上那間淘寶都有信譽, 我都係那邊買過野....
4. 咪用過 GT2150, 我都是全機箱GT1850, 非常寧靜. GT 2150 我想都是嘈多點點而已
5. 可以既話, 後兩風扇吸風GT 2150, 前三風扇GT 1850 出風便可
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 12:28

回復 2# i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中一個把只係與HD有關

所以我諗住都係用H80I 或920
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:10

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28



    x900 上下層係通既, 上層係經過hdd 入, 你可以下層 放hdd 都得,
機箱都是入生風
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:15

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28



    風冷, 920 我都玩過, 亦可以試下咁玩
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:16

回復 4# i_djinn


HD我諗住放晒上面,咁樣企理d,執線容易d
我其實好鐘意H100I
不過如果放前面的話,以後我都用唔到 MSI 既msi lightning系列,實頂
就算用晒slim版風扇都會頂

所以先諗住放H100I,入手H80I
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:16

回復  i_djinn


你意思係機箱後面吸,前面三把風扇出風?
但機箱後面雖然有兩把風扇,但兩把係獨立,其中 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 12:28


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1808127
    風冷, 920 我都玩過, 亦可以試下咁玩
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:16

回復 5# i_djinn


THX,SEE SEE
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:22

回復  i_djinn


HD我諗住放晒上面,咁樣企理d,執線容易d
我其實好鐘意H100I
不過如果放前面的話,以後我 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 13:16



    無錯, 排放在前面, 會影響display card 的長度, 所以我前面360 都係用薄排, 放到290 mm 既 卡,
如果太多考慮還是920吧
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:22

回復 7# i_djinn

勁呀,CHING
不過我唔玩水冷了,年紀大了,對電腦無咁追求,但求簡簡單單靚靚仔仔我已經好開心
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:35

回復  i_djinn

勁呀,CHING
不過我唔玩水冷了,年紀大了,對電腦無咁追求,但求簡簡單單靚靚仔仔我已經好 ...
小木瓜 發表於 2013-3-22 13:22



    咁就9200 啦, 靈活安裝, 美觀, 又可以用長卡
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:43

回復 11# i_djinn


嗯,但H80I不好嗎?
作者: ok041094    時間: 2013-3-22 13:45

回復 1# 小木瓜
要睇你張VGA 是幾長了....
因為X900 可以入305mm卡...
不過用H110I...個排是27MM
扣完之後只有278MM,如果再加多一把fan...再扣25mm
也就是張VGA最長只可以253MM
長卡就完全放不下了...


原本也打算換X900,不過是用7970GHZ VX版...長成285MM...
只好上X2000F了
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:52

回復 13# ok041094


我而家個張好短,7950公版
不過我成日想換 MSI 7970 lightning,依張岩岩好係305mm
即係咩排都唔駛上

如果用X900,其實都可以放到長少少,用薄扇 wing12 slim
不過乜都要就一就,不如用番120排

X2000F對我黎講太巨型了
只且亦太貴了
x900我二手買的
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 13:53

回復  i_djinn


嗯,但H80I不好嗎?
小木瓜 發表於 2013-3-22 13:43



    可以, 不過要留意機箱下層面鏍絲位上唔上到冷排, 920 用過就一定得
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 13:55

回復 15# i_djinn


明白,想問一下ching 920壓唔壓得住4.5G既2600k呢?
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 14:00

回復  i_djinn


明白,想問一下ching 920壓唔壓得住4.5G既2600k呢?
小木瓜 發表於 2013-3-22 13:55



    無問題既,
作者: ok041094    時間: 2013-3-22 14:01

回復 16# 小木瓜
應該不難...
因為我用i7 3770k 用H80I...
4.3GHz都成66度(Full load)
2600k導熱比3770k好...應該可以壓到60度以下
作者: i_djinn    時間: 2013-3-22 14:03

回復  小木瓜
要睇你張VGA 是幾長了....
因為X900 可以入305mm卡...
不過用H110I...個排是27MM
扣完之後只 ...
ok041094 發表於 2013-3-22 13:45



    305mm 已連埋風扇位 你遇難 306減排闊度就得
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 14:03

回復 17# i_djinn


THXTHX,咁一於去馬,賣左隻全新H100I先
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 14:04

回復 18# ok041094


嗯嗯,THXTHX
我自己覺得full load 6x度一定接受到呀

餘下只係係H80I同920之間選一隻了
作者: ok041094    時間: 2013-3-22 14:08

回復 19# i_djinn

我已經預左1把25mm的fan了
240排是27mm
扣完排+fan只有278...基本上只有7970都入不到...
X系上只有X900,X500fx,x2000f同x2000fn
x2000fn不理(HK太貴...比台灣貴太多了,明明2000fn比2000f平...在HK要賣成4.2K...X2000F先HKD3430)
X500FX停產太久...未必找到貨...
作者: ok041094    時間: 2013-3-22 14:12

回復 21# 小木瓜
現在目標是1.15V下4.5MHZ長行...不過粒3770k只可以去到4.3MHZ(4.4要1.21V了.4.5更要1.26)
只好拉小小好了
溫度要睇夏天+換左2000f之後點了,如果在夏天升到75度up...要換H90/H110了
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 14:33

回復 23# ok041094


Ching,依家用咩機箱?

聽講H90/H110效能好好
作者: ok041094    時間: 2013-3-22 14:42

回復 24# 小木瓜
用lian li 7HX,不過H90/H110 都不可以在pc控制pump同fan轉速...
等H90I同H110I好了
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-22 14:48

回復 25# ok041094


我覺得要視乎H90/H110銷售數字了
佢一開始唔出,係因為唔想增加成本,銷售價可以同H80I/H100I差不多
如果H90/H110銷情,我諗corsair 先會加價出H90I同H110I
作者: siulungku    時間: 2013-3-23 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-24 00:04

回復 27# siulungku


CHING,我見你係另一個POST話買左成6把,點解買咁多把呀?
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-24 00:04

回復 27# siulungku


CHING,我見你係另一個POST話買左成6把,點解買咁多把呀?
作者: siulungku    時間: 2013-3-24 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-24 21:03

回復 30# siulungku


勁呀,CHING
你都係個一間整線?係直接駁火牛,定係延長線?
作者: siulungku    時間: 2013-3-24 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siulungku    時間: 2013-3-24 22:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-24 22:55

回復 33# siulungku


明白,不過依隻係好牛黎喎
作者: siulungku    時間: 2013-3-25 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 00:16

回復 35# siulungku


  CHING用緊咩機箱?可以放咁多冷排?
作者: siulungku    時間: 2013-3-25 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 00:55

回復 37# siulungku


CHING,個機箱好誇張呀
作者: siulungku    時間: 2013-3-25 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 09:03

回復 39# siulungku


我就反而d機箱愈玩愈細
而家一部打機,一部server機裝HD算
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 09:23

回復 40# 小木瓜
我都是這樣打算...
一部用full town 機箱...
另一部是HTPC,裝4-6個HDD就好了
而且部HTPC要低功耗就可以了
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 09:38

回復 41# ok041094


其實嚴格黎講,我想整三部
一個係最常用,打機上網用
另一部係聽歌專用機
第三部係server 機,連結家中電腦,主要用作儲存資料及bt用

d料都儲得七七八八,黎緊幾個月會開工
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 09:53

回復 42# 小木瓜
本人家中server 機是放在廳,目前是用lian li v351,因為hdd數量問題之後都要再換箱了
server 機+HTPC機同時用...雖然有打算買NAS,不過要搞HTPC了...就把HTPC+server 機一齊搞了
目前打算升到lian li C60(不過好似好D大...之後再找可以入MATX+6個HDD的箱好了)
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 10:02

回復 43# ok041094

lian li C60 放廳都好靚仔呀

打橫放,大少少都唔會大覺眼既
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 10:06

回復 44# 小木瓜

的確是的...而且HDD數量也十分可觀
打過去代理問了...X2000FB代理仲有貨...
不過麻煩來了...到底買X2000FB好定是U2713H好
果位CHING的$5500 2713H+5年保幾吸引下...
但是X2000F台灣好似停產了...要再買都幾難下...
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 10:11

回復 45# ok041094

CHING,唔駛去代理,我琴日係正都見到有X2000,不過唔肯定係咪黑色
我都有d矛盾,我想買U3014呀
我一直好想有一個30寸既MON,9300,我覺得唔貴,但有d奢侈,但除左五年玩其實好抵。
我諗開到團,我都會去馬既
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 10:18

X2000個價是4280?
如果是4K的應該是2000FN了

X2000F應該是箱之中的退燒作了...
上作X2000F,就可以不會再理會其他箱了
(HTPC/ITX箱另計)


mon現在是用u2311h,也可以支持一下...
(不過真是想用27吋mon呀)
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 10:25

回復 47# ok041094


我記得4字頭,然後最尾兩個字係係80元,但唔肯定係咪4280

X2000F對我黎講實在太大了,而家X900B對我黎講真係岩岩好


對我黎講u3014亦係退燒之作,依部係我能力負擔到,又捨得買既最極限,其實都有少少唔捨得,不過依個Mon可以用五年
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 10:34

回復 48# 小木瓜

4字頭就一定是x2000FN
只可以說HK個價是亂來
明明台灣個2000FN價是比2000F個價低,HK要貴成700...真是唔值去買
而且因為用過V351,洞洞流的箱自家是用不得(塊面板會好多塵...)
故X900 本人才不考慮
而X2000FN是新,不過個設計好怪,無左X2000F的果條銀線真是差好多...
故只好用X2000F/X500FX(X500FX都可以考慮,但只可以用ATX,X2000F可以用EATX,故直接上2000F而不用X500FX了)

27吋 mon現在都比較多考慮...只要是IPS+1440p,本人用U2713HM都可以接受(因為不用修圖...U2713HM同U2713H真是不太大分別)
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 10:36

回復 49# ok041094


嗯,因為我個機箱放係個架到,洞洞問題不大
我係正都見到係4X80,但唔肯定係係咪4280

$5500 2713H+5年保,真係好抵,唔係團購應該做唔到
作者: ok041094    時間: 2013-3-25 10:40

回復 50# 小木瓜

5500 2713H+5yrs 也真是太平了...
就算是內地價都要6.4K左右,換做HK也要7.5K
做到5.5K真是太可怕了!!!!
作者: 小木瓜    時間: 2013-3-25 10:48

回復 51# ok041094


內地有銷售稅,所以一般人民幣同港元係近乎1比1
內地我見過有人同sales deal,最平係9000人仔五年保
我唔記得2713H,但我有d印象係5XXX人仔

不過我估依d都係最低價了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2