[90%] 聯力 x900 r 終於上水了..

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:39 編輯

於2012年4月, 小弟正用緊 antec 920 一體冷, 對 cpu 既溫度有點喝求,
於是乎上網不停尋找更好既風冷, 點知發現 於同年3月 Thermalright 出了一隻旗艦風冷王, 即silver arrow 升級版silver arrow sb-e, 見到有新野玩當然要試一試.

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1789900

買了風冷王後, 發現風冷王仍俾唔到我更震撼既感覺, 於是小弟草議試行水冷.
由於自己不捨得改個聯力機箱, 加上受到機箱冷排兼容限制, 於是只玩CPU.
得出草議圖如下:





本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:06 編輯

經與各師兄協助建議後, 草議圖完成.
初步物資:

CPU block EK-Suprem HF-EN (Nickel)
Top 連水樽EK-D5 X-RES TOP 100-Black Acetal
厚排Black ice SR-1 120
薄排Black ice GTS 360 Xflow                                                   
水泵 Koolance PMP-450 [13mm, 1/2in ID] D5  
水冷液EK-UV紅水
Tygon 3603, 4分厚喉
1粒 Koolance VL4N-F13-19S, 6粒Bitspower-BP-MBCPF-CC5
-----------------------------------------------------------------
還欠:
Bitspower BP-MB90R X2     
Bitspower BP-MBWP-C65, 50mm            
Bitspower-BP-MBWP-C39 , 90度           
Bitspower-BP- MB45R2CPF-CC5, 45度接頭 X2            
Koolance VL4N-MG                     
Koolance ADT-GMG8F            
計計埋埋又 $5000 ><



非常好用的喉剪 hgcjeffrey 推介:


水泵 Koolance PMP-450 [13mm, 1/2in ID] D5  


EK 紅水, Tygon 3603, 4分厚喉



1 粒 Koolance VL4N-F13-19S, 6粒Bitspower-BP-MBCPF-CC5, Bitspower 真係多款式


無聊換埋圈



CPU block EK-Suprem HF-EN (Nickel)


Top 連水樽EK-D5 X-RES TOP 100-Black Acetal


厚排Black ice SR-1 120 (一隻GT1850吸風, 用隻疏一點)
薄排Black ice GTS 360 Xflow (由於放在箱內前排, 所以使用薄排)  


5 把 GT 1850包埋蛇皮



TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:09 編輯

由於等緊其他接頭, 所以先洗洗排:

洗排3寶:


檸檬酸粉:


先用檸檬酸粉開水, 1比2, 浸佢兩小時.
薄排Black ice GTS 360 Xflow 檸檬水出來結果都幾乾淨, 少量雜質.


厚排Black ice SR-1 120, 就比較多, 而且變了藍色水


先用滾水再浸一浸5分鐘, 再啤生水,  薄排就攪了3次, 厚排攪了5次先清, 最後再用蒸餾水沖浸.


冷頭又清一清污穢物, 螺絲又補一補色



最後覺得仍唔夠乾淨, 可能仍剩一些檸檬酸粉, 於是用埋佢, 開水1比3, 浸佢四小時.
之後滾水, 再啤生水, 不停重覆, 最後再用蒸餾水沖浸.

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 11:35 編輯

fitting 終於到齊...


fitting 到齊, 唸住上機駁喉度位開工啦........點知發現水泵出水口, 接去360 冷排空間太細, 弧位不足, 喉屈來屈去又唔靚仔!
冷排既鏍絲唔夠長....
最後再度位訂多幾粒 fitting. 鏍絲上淘寶!  上開淘寶再買埋24pin 開機火牛插, 和silver stone 隔塵網.
又用多幾日時間, 零零碎碎又 $1000


OK...所有野到齊後, 上機成功!! 試水!

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:41 編輯

登登登....登!!!

初步成功! 上回底版, 機箱....順手再影下相.








就係呢個位, 攪左我幾日, 屈喉屈到手痛...!! 正接度位買fitting 好過!!!

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:28 編輯

試完水, 無漏水, 唔使再煩...非常開心...
即入EK 紅水睇睇效果...


3603 果然好透, 鮮紅色好靚!








TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-5 01:59 編輯

@@ 開機....雖然得一條led 燈, 效果都唔錯.




原裝corsair airflow 風扇漏油又好嘈, 千祈唔好買佢...我自己就換了山洋風扇, so far OK!

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-6-16 22:18 編輯

終於初步完成, 最後再訂了兩條 UV 紅燈, 等多幾日收貨睇睇效果, 唔得再換UV 紅喉. 呼...

另外心癢癢, 又想加玩 koolance 外置架, 上多隻 360 排....走上不歸路.
http://koolance.com/index.php?ro ... &product_id=829

最後多謝收看.

更新參考:...

小弟之前 silver arrow sb-e 風冷:
室溫 27度.
2600K, 4.5G , 待機 32-33度, full load 73-74 度,
670 待機 28-29度, full load 62 度.

上水相同室溫後:
2600K, 4.5G , 待機 33-34度, full load 59-60度,
670 待機 30-31度, (因為前3排入熱風).....full load 咪試.

相對 2600K 4.5G, Full load 少了14度....
試緊bios..遲啲一次過post 圖.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

加油牙!師兄!最緊要一個字"快",追post好煩
btf_bb 發表於 2012-6-5 01:15



@@ 攪惦.

TOP