作者: C_Law 時間: 2019-1-14 20:45 標題: 低火數電水煲(2# 換線問題)
本帖最後由 C_Law 於 2019-1-15 19:26 編輯
之前出過 Post 話想搵個細火數的電水煲,香港搵不到心水的,拖了好耐,最終都係淘返來。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2449880
新煲規格:0.6L(min 0.3L),800W。
我無磅去量重,但集運時的物流資訊話係 0.973kg。
包裝盒尺寸大約 18x19x26cm。
[attach]2104969[/attach]
入面有個大泡泡袋裝住
[attach]2104973[/attach]
內有水煲、底座、說明書、收納袋、一包清潔劑。
[attach]2104968[/attach]
[attach]2104977[/attach]
[attach]2104974[/attach]
[attach]2104970[/attach]
反正淘開,就淘埋其它電子東西,順手淘了枝電子溫度計。
[attach]2104975[/attach]
講返個煲,條電線得大約 67cm(不計插頭),既然係淘返來,當然係大陸插頭,諗住換返個香港播頭,但又想襯返顏色,不過屋企附近的水電舖只有白色的插蘇頭,唯有等得閒時出鴨街搵黑色的插蘇頭,膽粗粗駁個轉插去試煲。
[attach]2104978[/attach]
試煲前先將個吉煲放上底座,用它錶的電阻檔度下水線同個煲的不鏽鋼內膽,兩者係通電的,起碼知道個水煲有真水線,將開關掣轉去開的位置,分別度 L-E 和 N-E 都係不通電,而 L-N 就有大約 65Ω(*),如果以 Power=V^2/R=220*220/65=744.6W,比標示的 800W 小近 7%,不過,其實個老爺它錶係神神地,碰埋兩枝針度到都有幾 Ω 跳跳下,直接度 L-N 就 70Ω 左右跳跳下,所以估係 65Ω。
裝滿水到 Max 的 Marker 位(0.6L),枝溫度計度到室溫係 21.3℃,水喉水的水溫 19.5℃,然後放上個座開始煲水。
[attach]2104972[/attach]
由按掣煲水開始計時,煲滾到自己熄掣為止,需時 4 分 35 秒。期間每 10 秒度一次溫度。
[attach]2104976[/attach]
撇除頭尾,中段大致上係直線上升,△Temp/△t 大約等如:0.3078℃/s。
我無量杯去量水,就當煲內的 0.6L marker 位係準,0.6L 水即係有 0.6kg,如果無記錯中學時學過的 Physics,Specific heat capacity of water=4200J/kg/℃
Power = Mass * Specific heat capacity * △Temp/△t= 0.6*4200*0.3078=775.7W,比標示的 800W 小大約 3%,算係咁上下啦。
我枝溫度計不太適合用來度固體溫度,所以度不到煲身膠外殼的實際溫度,不過水滾時摸住個煲的膠外殼,手感係暖至微熱,屬於可以長時間摸住煲身而不會覺得熱到要縮手的溫度,大約好似長時間開住的高清電視機頂盒外殼溫度。
由水煲自動熄掣起計,由得成煲水留在水煲裡自然冷卻 100 分鐘,期間每 2 分鐘量一次溫度:
[attach]2104971[/attach]
以煲水效能來講,我係滿意收貨。但有兩個缺點:
1. 條線太短,如果長多 10~20cm 會更好;
2. 煲蓋關上有時有扣固定個煲蓋,但煲蓋開盡時係無扣,如果拿著手柄時煲嘴向前傾的入水,個蓋有機會跌下來,就會淋濕成個煲,所以入水時最好垂直拿起個煲,又或者搵手指頂住個煲蓋以免它忽然跌下來。
作者: C_Law 時間: 2019-1-14 20:48
本帖最後由 C_Law 於 2019-1-15 19:24 編輯
個煲本身係用大陸頭,想換返個香港插頭,但本來條線已經短,剪走個大陸頭又會再短小小。心諗不如換成條線,反正用電腦 N 年,儲埋儲埋不知幾多條電腦 Power 線,重係黑線黑色頭,襯返顏色。
反轉個底座望下,係四粒星頭的螺絲,N 年前拆部手舊手機買過一枝星頭的螺絲批,搵返出來睇下,又好彩係合尺寸(T-9),順利拆得開個底座望下:
[attach]2105162[/attach]
[attach]2105163[/attach]
[attach]2105164[/attach]
條線係用線耳駁去個底座的插座,我未駁過線耳,如果無專用工具,只係用普通鉗,自己買線耳返來鉗,會不會有難度或者夾不穩?
另外,其實個座內都有空間,如果在綠色箭嘴位剪開條線,應該夠位放簪玉,但如何固定個簪玉好呢?其實入來條線向左屈了一截,近入線位的兩粒螺絲亦有夾實條線的作用,照計只要不是蓄意暴力去扯的話應該不會扯甩條線,如果只係用電線膠紙包一包,可否由得簪玉不加任何固定就放入裡面算數?
影開相,順便影埋個煲底,原本都想打開埋個煲殼睇下,但係三粒星頭螺絲係大粒小小,我得獨孤一枝 T-9 星批,開不到。
[attach]2105165[/attach]
作者: HK2046 時間: 2019-1-14 21:05
小型電水煲
請問你用邊一間集運
我用親都同我加碼變咗1kg以上
你呢間真係好好人
作者: skyfall 時間: 2019-1-14 21:46
本帖最後由 skyfall 於 2019-1-14 21:47 編輯
謝謝分享,有野睇又可温故知新,物理科差不多忘記得一乾二淨了。
via HKEPC Reader for Android
作者: C_Law 時間: 2019-1-14 22:41
本帖最後由 C_Law 於 2019-1-14 22:46 編輯
我用返間舖提供的官方集運,由集運倉到香港段就係中通。
[attach]2105003[/attach]
不過個煲就慢,01-04(Fri) 下午落單,可能撞正周末,個煲係 Sat 朝早已係間舖包好等出發,但去到 Mon 的 14:41 先至到集運倉。另一張買電子零件的單,都係 Fri 下午落單,大陸段用另一速遞,Sat 14:18 已到集運倉。
作者: 高登阿伯 時間: 2019-1-15 00:02
支持開箱。
作者: kkchau 時間: 2019-1-15 02:13
0.6升水
我倒一杯就飲晒
飲完又要煲過
咁做或重浪費能源
作者: des 時間: 2019-1-15 10:18
如果用來沖茶就水滾茶靚~~~
作者: eddytt 時間: 2019-1-15 10:52
我都有買這牌子0.6L水煲,主要旅行用, 它話100v-240v都可用
作者: C_Law 時間: 2019-1-15 19:26
我就是在舊 Post 見到你的介紹而搵這牌子。
作者: tyuti1 時間: 2019-1-15 20:05
本帖最後由 tyuti1 於 2019-1-15 20:17 編輯
用110V時即係 220V 嘅1/4 。用凍水要天荒地老先得,唔驚死可以試下去浴室裝熱水。華人真係好鬼多野要滾水: 淥麵、沖茶包/啡…
作者: skyfall 時間: 2019-1-15 21:03
本帖最後由 skyfall 於 2019-1-15 21:05 編輯
打線耳要專用鉗才夠隱固,如果用簪玉駁線,可不必把簪玉固定,用熟溶膠固定亦無不可。
via HKEPC Reader for Android
作者: 別問我是誰 時間: 2019-1-15 21:21
本帖最後由 別問我是誰 於 2019-1-15 21:23 編輯
簪玉 可以不是一組三粒 可以 CUT 開一粒粒 用三粒駁三條線

熱既環境使用 多數用陶瓷簪玉

作者: Mike 時間: 2019-1-15 21:24
係水煲底座用熱溶膠有冇問題?
作者: skyfall 時間: 2019-1-15 21:35
回復 14 #Mike
條電線都喺煲底,用熱溶膠不成問題,唔會熱到甩番出嚟。
via HKEPC Reader for Android
作者: ghost2377 時間: 2019-1-15 22:20
建議先用下睇睇個熱唔熱,五六十度熱溶開始軟化,會黐立立
作者: TH30 時間: 2019-1-15 22:45
唔用簪玉,用奶咀亦可?
作者: TH30 時間: 2019-1-15 22:49
線耳鉗,開聲問C兄借實有,我亦有,地點就唔就而已
出得深水步買線耳,仲要二叔公,熱風鎗,買多把線耳鉗都係幾十蚊
用一次就可以封塵....等有幾會借比人
作者: dcc2000 時間: 2019-1-15 23:21
本帖最後由 dcc2000 於 2019-1-16 01:27 編輯
冇專用線耳鉗,先用鉗夾穩條線同線耳再焊錫,然後套熱縮通亦可以。
作者: skyfall 時間: 2019-1-15 23:52
個底座唔會咁熱掛,如果太熱就唔好落膠。
via HKEPC Reader for Android
作者: andysin 時間: 2019-1-16 00:04
如果怕夾線耳,不如上錫
作者: 別問我是誰 時間: 2019-1-16 00:55
熱到膠都溶 咁只有用陶瓷簪玉
作者: eddytt 時間: 2019-1-16 10:47
想問, 你這個煲11x元, 我見同店有個88元, 看似一樣,其實除了顏色有什麼分別?
作者: DIY2018 時間: 2019-1-16 12:26
拆個電腦火牛插座換入去

作者: C_Law 時間: 2019-1-16 17:25
銀色煲身?
¥88 那款好似只有煲底同手柄位係膠,銀色煲身其實就係個不鏽鋼膽。我個 ¥116 的就係不鏽鋼膽外加多一層膠外殼。
水+電+金屬殼,心諗都係高危,寧願花多小小買個有膠殼的,而且多一層膠殼,煲到滾時,起碼煲身不會太熱。
作者: Jacques 時間: 2019-1-16 17:44
回覆 2# C_Law
線直接焊錫,然後套熱縮通 .
作者: C_Law 時間: 2019-1-16 17:48
條電線都喺煲底,用熱溶膠不成問題,唔會熱到甩番出嚟。
個底座唔會咁熱掛,如果太熱就唔好落膠。
via HKEPC Reader for Android ...
skyfall 發表於 2019/1/15 21:35
昨晚測試過,煲到水滾自動熄掣後立刻拿起個煲,摸落底座完全不覺暖,摸落水煲底都只係好輕微的暖(係好刻意去感受先至會覺得暖),直接摸落水煲底的金屬圈都只係暖(重涼過煲身)。
由得成煲滾水留在水煲裡再放返個煲上去個底座,十分鐘後再拿起個煲去摸,底座同水煲底都只係小小暖,就好似摸落一張坐暖的椅的暖感。
我估用返普通膠簪玉都已經可以。暫時打算剪開三條簪玉去駁線,因為手頭上有的熱縮通應該夠套得入一個簪玉,但就不能一次過包住三條相連的簪玉。
作者: C_Law 時間: 2019-1-16 17:54
本帖最後由 C_Law 於 2019-1-16 18:42 編輯
個底座高度應該裝不入這種插座。
其實我都有電腦 Power 線那種公插,有諗過在底座外剪開條線駁個公插,再駁電腦 Power 線,不過底座外一對公乸插,太過「類罪」。
補返幅相:
[attach]2105340[/attach]
作者: kevin169 時間: 2019-1-16 18:11
OT下
電水煲可考慮用蘇泊爾或天際牌。
煮食鍋 靚就蘇泊爾 平就愛仕達 ASD
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: pooh24680 時間: 2019-1-16 21:04
回覆 25# C_Law
我屋企長用一定唔用膠殼
飲落口係差啲
再名牌都係咁話
去旅行短時間冇辦法
用佢
[attach]2105348[/attach]
好㚢全世界都係短線
[attach]2105349[/attach]

