想搵旅行電水煲

話就話旅行電水煲,其實係想搵個細的電水煲在屋企用。細係指容量及火數細。目前用緊個 0.75L,850W,不過開始漏水,要買過個。

1000W 以下,最小煲水量最好在一杯水左右,最大煲水量起碼 0.5L 夠食碗麵。

要尺寸細,係因為好多時係想煲水沖杯茶飲,但一般電水煲有最低煲水量,通常係可煲水量的 1/3 左右,以普通家庭式電水煲大約 1.5L~2L 來講,即係起碼要煲 0.5L 以上,飲一杯茶只係 0.2L 左右,即係煲出來的水起碼要倒一半(飲完杯茶,原先煲滾了剩低的水都不夠熱再用來沖茶,想再沖茶又要加返水到 0.5L 再煲,最終都係要倒 0.3L 水),又浪費水又浪費電。

要細火數係因為住舊樓,仍然用緊 15A/5A 圓頭牆身蘇底,平時用開來煲水的位置係 5A 蘇底,所以想搵返個 1000W 以下的電水煲。一般 1.5~2L 的電水煲都 1500W 起,甚至過 2000W。

屋企附近只搵到兩款,一款係日本城見到,煲身係用 Silicon 軟膠做,可以風琴式摺起,感覺好「牙煙」,新的時候還好,但擔心摺痕位老化後會撕裂,萬一煲滾水後想拎起個煲時裂開,後果不堪設想!

另一款 0.4L,飲茶或食杯麵都 OK,但係碗麵又可能差小小不夠水。

上網搵過有個「Tefal 特福 KO1201 650W 旅行電水壺」,0.5L,好似乎合我要求,有無人用過呢?
有無其它介紹?

我用左億世家 0.9升($99.9)差不多10年,去過東/西歐,台灣,越南...等跟地方旅行,上星期去大陸玩仍然運作正常。

TOP

話就話旅行電水煲,其實係想搵個細的電水煲在屋企用。細係指容量及火數細。目前用緊個 0.75L,850W,不過開 ...
C_Law 發表於 2018-7-4 18:08



我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開),同埋得<0.5M,一定要近電制位先用到,因為條電線太短,洗水煲個陣要好小心條電線,成日驚濕到水。

呢款蓋頂有粒螺絲,睇過其他評價話驚粒螺絲會溶同滴落d水到。

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2018-7-4 20:40 編輯
我用左億世家 0.9升($99.9)差不多10年,去過東/西歐,台灣,越南...等跟地方旅行,上星期去大陸玩仍然運作正常 ...
Tech4Lee 發表於 2018/7/4 18:27


Thanks~~~
我上網都搵過這個,億世家網站無講它的火數,不過用 Model no. EK900 在 eBay 搵到這個煲的 Spec:
Voltage: 220-240V
Frequency: 50/60Hz
Power: 1100-1300W
Capacity: 900ml
Dimension: 17 x 17 x 11 cm
火數超出了我的要求。

億世家
http://echome.com.hk/product.php?pid=270

eBay
https://www.ebay.co.uk/itm/iNNOWARE-0-9L-LED-Cordless-Portable-Electric-Kettle-Fast-Boil-Water-Jug-/202094783419

再睇埋 eBay 的相,最小煲水量 0.5L,飲杯茶約 0.2L,倒的重多過飲的。

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2018-7-4 19:42 編輯
我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開 ...
ncl 發表於 2018/7/4 18:37


    Thanks~~~

電線短對我來講應該不成問題,事關用開的舊煲條線都係不能分開,同樣都係好短,早己習慣了。無真正度過舊煲條線,不過平時用完放檯邊,由得條線係檯邊吊吊揈,個插蘇頭都未到地,估計應該同你所講的差不多。

蓋頂的螺絲,一般坡璃蓋單柄易潔煲,「蓋的」都係用螺絲鑲上去坡璃蓋,應該無事掛。

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

我上次旅行專登買左特福,用落係幾好(都算夠快同識自己停),唯一是條電線太短(條電線連住部機,無得分開 ...
ncl 發表於 2018/7/4 18:37


    剛剛度下舊煲條線有 0.75m,用起來算係鬆動。但如果 <0.5m 就可能真係不夠長。

煲底望落拆得開換線嗎?

我拆過舊煲,裡面係用簪玉駁線出外面。

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

本帖最後由 josew 於 2018-7-4 20:59 編輯

可能離題, 順便吹水,
我日頭都係一個人用多, 用過電咖啡壺, 水煲, 電水煲, 最後個1千蚊, 膠料 Braum 1.6 L , 年幾就神左,

而家既常用組合係,
主要用電磁爐, 以前佳寶買野, 加100蚊換,
中細火已經好OK, 所以約 1 KW 樓下,

再加
$99, Ikea ANNONS, 煮食用具,5件套裝, 玻璃, 不銹鋼,
包括:平底鍋0.9L,連蓋平底鍋1.7L及連蓋鍋2.8L,
https://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/30207400/

TOP

講開旅行電煲, 又諗返起好多好多年前打工出差既日子.
果時買既係三洋呢隻, 仲係日本製, 其實扁扁唔係咁好用, 煮公仔麵要搣碎, 就勝在收納方便.


之後有其他改良款



樓主行開百貨公司, 不妨睇下仲有冇三洋賣
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

內膽最好選擇不銹鋼,中間有隔熱層燒熱水唔會被外層燙到。

我用緊大陸美的用左幾年都唔錯,如果大陸貨用strix溫控都唔會太差。

聽說小米的好正,可惜屋企美的未壞……

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

旅行煲點可以冇100v  

TOP