本帖最後由 josew 於 2018-7-4 20:59 編輯
可能離題, 順便吹水,
我日頭都係一個人用多, 用過電咖啡壺, 水煲, 電水煲, 最後個1千蚊, 膠料 Braum 1.6 L , 年幾就神左,
而家既常用組合係,
主要用電磁爐, 以前佳寶買野, 加100蚊換,
中細火已經好OK, 所以約 1 KW 樓下,
再加
$99, Ikea ANNONS, 煮食用具,5件套裝, 玻璃, 不銹鋼,
包括:平底鍋0.9L,連蓋平底鍋1.7L及連蓋鍋2.8L,
https://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/30207400/ |