Board logo

標題: 本區打手ID收集貼 [打印本頁]

作者: law1987    時間: 2012-12-30 04:56     標題: 本區打手ID收集貼

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 鴨仔    時間: 2012-12-30 12:47

證據呢?
作者: 肥_仔    時間: 2012-12-30 13:27

回復 2# 鴨仔

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1883854
作者: hahahalpc    時間: 2012-12-30 13:33

證據呢?
鴨仔 發表於 30/12/2012 12:47


成班都係廢話人黎
淨係識踩其他台
作者: volar    時間: 2012-12-30 18:50

哂氣啦
我report過佢地無數次
d版主就係愛理不理
作者: octopusman    時間: 2012-12-30 20:15

哂氣啦
我report過佢地無數次
d版主就係愛理不理
volar 發表於 2012-12-30 18:50
加上本區沒有版主

作者: a886    時間: 2012-12-30 20:48

回復 6# octopusman


    有版主有點?
你可以話一句話人打手就可以ban?
咁只會令人有更多藉口話HKEPC 小圈子
作者: hardness    時間: 2012-12-30 23:20

個個forum都有打手, 冇先得人驚,

人哋又冇犯版規, 算把啦.
作者: 一大無謂一    時間: 2012-12-31 02:54

暫時覺得Smartone最多打手
佢啲打手最低莊
明踩其他台 再暗地裏話自己用緊smartone無野/好快咁
近排會話one2free差左好多, 3一向都爛 之類
作者: 一大無謂一    時間: 2012-12-31 02:56

個個forum都有打手, 冇先得人驚,

人哋又冇犯版規, 算把啦.
hardness 發表於 2012-12-30 11:20 PM



    默許佢地存在
會令討論區個信服力大減
隨即令討論區討論風氣差
然而會少左實際用家上

所以admin好應該出返下力
作者: BestDream    時間: 2012-12-31 09:12

個個forum都有打手, 冇先得人驚,
so , make your judgement accordingly.
作者: jc0604535    時間: 2012-12-31 10:54

凡事兩面看,有打手至少你想搵sales果陣,就知佢地有用
作者: octopusman    時間: 2012-12-31 17:59

會員︰rebeccakee,經常洗版。

主題︰邊間電訊商,800mb or 無限3Gplan最抵?
回覆︰無限既又要唔限速多數都幾百蚊架WO~

主題︰請問人仔3g plan最平幾錢?
回覆︰人仔3G咪又係CSL既...依家CSL慢好多啦

主題︰lte 1800 比ipm 4g上網用, 3hk 定smartone 市區收得好同快?
回覆︰D FD用緊SMT既4G係1800MHZ架WO~

主題︰smartone 3g plan 未完約想轉4G
回覆︰咁3G同4G用唔同卡都應該呀

主題︰3hk 定 CSL 好?(4G)
回覆︰CSL依家上網慢左勁多...仲點揀怇嗶

主題︰3HK 個 Hotline d 人走哂呀?
回覆︰3台野信一次都死啦...
月費錯左打去CS問都打勁耐...


圖片附件: rebeccakee.jpg (2012-12-31 17:59, 64.55 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474915&k=f15b54adb7f56af64eb6db21de8c71f1&t=1782291946&sid=38ci3b57LL


作者: hardness    時間: 2012-12-31 19:22

默許佢地存在
會令討論區個信服力大減
隨即令討論區討論風氣差
然而會少左實際用家上

所以admin好 ...
一大無謂一 發表於 2012-12-31 02:56



話明冇犯版規, 用莫需有罪名ban人?
作者: icemanh    時間: 2012-12-31 23:38

之前勁插CSL, 好在無俾人話打手  
作者: richardwanghk    時間: 2012-12-31 23:59

thanks for sharing

不過,度度有打手
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-1 00:03

最後都唔知邊個係好
作者: 一大無謂一    時間: 2013-1-1 13:24

話明冇犯版規, 用莫需有罪名ban人?
hardness 發表於 2012-12-31 07:22 PM



版規有漏洞應該比會員投票決定係咪要修補
作者: tracert    時間: 2013-1-1 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert    時間: 2013-1-1 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert    時間: 2013-1-1 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hardness    時間: 2013-1-1 16:29

版規有漏洞應該比會員投票決定係咪要修補
一大無謂一 發表於 2013-1-1 13:24



    你認為有漏洞唔同版主講?
作者: john.smith    時間: 2013-1-1 16:30

我日日都插,今日用又斷線

之前勁插CSL, 好在無俾人話打手
icemanh 發表於 2012-12-31 23:38

作者: GEISS    時間: 2013-1-1 16:59

其實係度做打手,有冇錢收?認真問!冇錢收為乜咁幫那公司呢?
作者: Wah On    時間: 2013-1-1 17:46

thanks for sharing

不過,度度有打手
richardwanghk 發表於 2012-12-31 23:59



    Yes....sales want "meet quota"
作者: hardness    時間: 2013-1-1 19:35

Android Phone版好過癮, 有打手日日用唔同名賣廣告
作者: law1987    時間: 2013-1-2 02:02

無版主,唯有自己自動怱略個D人嘅post,同時亦提醒新手會員
作者: 一大無謂一    時間: 2013-1-2 02:19

你認為有漏洞唔同版主講?
hardness 發表於 2013-1-1 04:29 PM



而家係度討論咪講緊 -.-
都舉報左好多
有清楚講明
但回覆在哪裡?
作者: 一大無謂一    時間: 2013-1-2 02:25

其實係度做打手,有冇錢收?認真問!冇錢收為乜咁幫那公司呢?
GEISS 發表於 2013-1-1 04:59 PM


當然係有錢啦~
知道有Friend做討論區打手出post係有錢的

例如果班要sell咩service
打手就會經常會讚一啲平時比較少實際用戶用/少人留意嘅服務(之例如Smartone果個咩mytv可以直接iphone browser睇)
之後再有另一個打手(或單純另一個account)附和

詳情點計錢就唔知啦

唔係針對smartone
係佢啲打手做得顯眼兼明顯姐
作者: hardness    時間: 2013-1-2 02:34

而家係度討論咪講緊 -.-
都舉報左好多
有清楚講明
但回覆在哪裡?
一大無謂一 發表於 2013-1-2 02:19



你喺度講咩有漏洞, 又講唔到咩漏洞, 又唔直接同版主講, 邊個會理你.
作者: 一大無謂一    時間: 2013-1-2 02:44

本帖最後由 一大無謂一 於 2013-1-2 02:46 編輯
你喺度講咩有漏洞, 又講唔到咩漏洞, 又唔直接同版主講, 邊個會理你.
hardness 發表於 2013-1-2 02:34 AM



咁"舉報" D 內容其實邊個收到?
有時又會有反應係做左野

漏洞(或者叫問題啦)就係利用論壇
為宣傳目標公司/行銷而偽裝成真實用戶濫發不盡不實的發言問題
作者: 一大無謂一    時間: 2013-1-2 02:49

申請ACCOUNT時有呢條
c.禁止張貼或傳播任何不實廣告、宣導資料或其他形式的誘騙性廣告。

問題係而家已經宣傳模式
已經由以前d 貼like/poster/新聞稿嗰類
變種做偽裝成普通用戶嘅模式
作者: law1987    時間: 2013-1-4 03:11

申請ACCOUNT時有呢條
c.禁止張貼或傳播任何不實廣告、宣導資料或其他形式的誘騙性廣告。

問題係而家已經宣傳模式
已經由以前d 貼like/poster/新聞稿嗰類
變種做偽裝成普通用戶嘅模式

一大無謂一 發表於 2013-1-2 02:49

最憎
作者: Wah On    時間: 2013-1-6 09:49

take it easy!
作者: octopusman    時間: 2013-1-7 20:01

會員︰Nakata07,經常洗版。

主題︰CSL現在在旺角一帶未能進行任何通訊。
回覆︰CSL係APM完全收唔到LAW~

主題︰smartone 3g plan 未完約想轉4G
回覆︰揀SMT既4G上都幾STABLE呀...

主題︰溝通亂3香港累客四圍撲
回覆︰3台野一向都唔可信架啦...

主題︰NWM vs SMT 無限任用3G 一問
回覆︰用緊SMT既3G無限PLAN都幾快呀...睇新聞唔洗等太耐...


圖片附件: Nakata07.jpg (2013-1-7 20:01, 53.05 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1477605&k=5b72639acf470dbf8880212552b13896&t=1782291946&sid=38ci3b57LL


作者: richardwanghk    時間: 2013-1-7 20:11

回復 24# GEISS


    —定有錢收既
作者: minikeung    時間: 2013-1-7 20:11

互隊...................
作者: richardwanghk    時間: 2013-1-7 20:12

回復 26# hardness


    邊個?
作者: hardness    時間: 2013-1-7 21:54

本帖最後由 hardness 於 2013-1-7 22:38 編輯
回復  hardness


    邊個?
richardwanghk 發表於 2013-1-7 20:12


佢好多account好多已banned .... 呢個account畀我踢爆咗就用粗口鬧人
    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D4&page=4
作者: volar    時間: 2013-1-8 13:26

回復 14# hardness


叫A蛇出動
作者: hardness    時間: 2013-1-9 19:40

而家Android phone有幾個大陸機打手都好勤力吓, 不過如果你係用緊打手推既電話你有咩問題佢都幫到你, 無可否認打手某程度上係有存在價值.
作者: mtpmanhauyin    時間: 2013-1-10 02:35

回復 41# hardness


    冇錢米用佢個D lo,但都要睇spec==,佢地出下開箱文咁就做話有D野睇幾好,但電話Plan個班就
作者: law1987    時間: 2013-1-11 22:16

回復 35# octopusman

fuck smt.PNG

圖片附件: fuck smt.PNG (2013-1-11 22:16, 45.85 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1479374&k=e038278806630b51ca511778df40848e&t=1782291946&sid=38ci3b57LL


作者: 35616162    時間: 2013-1-12 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: octopusman    時間: 2013-1-12 13:23

回復  octopusman
law1987 發表於 2013-1-11 22:16
謝謝!希望大家一起幫忙
作者: how_do_i_know_a    時間: 2013-1-12 13:33

回復 43# law1987

呢位打手只係識無厘頭謾罵, 次次一句起兩句止, 欠前文後理, 毫無誠意, 做打手做都咁頹, 咁唔專業, 等被人炒
作者: iscat    時間: 2013-1-12 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: volar    時間: 2013-1-12 23:56

你有你罵 打手繼續開工
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 87&pid=29215571
作者: A君    時間: 2013-1-13 14:13

如大家發現類似打手行徑,可以直接pm我跟進調查,但請不要公開指名,這樣會做成分化,也會被"對手"利用,請大家幫忙,合作,謝謝。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2