懷疑數碼通打手

會員︰rebeccakee,經常洗版。

主題︰peoples 2.75G問題
回覆︰人仔上網LOAD FB都有排架WO~

主題︰「轉貼」數碼通新客 4G獨霸九成
回覆︰轉左去SMT既4G睇片都幾順...

洗版.jpg (123.51 KB)

洗版.jpg

其實都唔駛懷疑, 呢度成日都有
佢地好似唔介意俾你知佢地係打手咁.... 成日一版一版咁洗

TOP

其實都好架, 昆哂班傻仔去迫爆數碼通, 等CSL少啲人, 質素回升返

TOP

no way....public forum have different people

TOP

回復 3# dvd-rw
正解 多d人去迫爆個偽4G, 順便測試o下個bw夠唔夠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# octopusman


    新會員...

TOP

回復 4# Wah On


    但總有D打手!

TOP

現在個個台都係海兵VS水兵
goldfish 發表於 2012-11-12 00:01


Yes, CSL is not good as before

TOP

其實都好架, 昆哂班傻仔去迫爆數碼通, 等CSL少啲人, 質素回升返
dvd-rw 發表於 2012-11-11 00:42


你啱
快D多D人走, 等CSL變返兩年前質素

TOP