Board logo

標題: [操作疑難] 我發現我又比1010呃左 話年尾前攪掂訊號問題 11月中都未見佢做工程 [打印本頁]

作者: lkh_214    時間: 2017-11-6 18:05     標題: 我發現我又比1010呃左 話年尾前攪掂訊號問題 11月中都未見佢做工程

上次個POST

同1010嘈左7個月訊號唔穩定 csl終於話肯成個商場重新拉線

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2384698

我懷疑佢想磨到我完合約就算 都廢事再打上去嘈
過多幾個月轉台算





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2