作者: lkh_214 時間: 2017-11-6 18:05 標題: 我發現我又比1010呃左 話年尾前攪掂訊號問題 11月中都未見佢做工程
上次個POST
同1010嘈左7個月訊號唔穩定 csl終於話肯成個商場重新拉線
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2384698
我懷疑佢想磨到我完合約就算 都廢事再打上去嘈
過多幾個月轉台算



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |