作者: ronald 時間: 2013-9-19 23:22 標題: 堀江由衣生日快樂
三............................................................十七歲生日快樂
其實今年應該咁講而唔係三七一七.
所以:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1929124
作者: Xingson 時間: 2013-9-20 15:37
唔覺唔覺ほっちゃん都

講開先醒起連幾年前嘅武道館舞踏會BD都仲未開封

作者: 闇之羽 時間: 2013-9-20 15:44
今季10月番完全係由衣無雙
由飯有福了

作者: 黑道明 時間: 2013-9-20 15:50
由衣~~~YA~~~
作者: ronald 時間: 2013-9-20 20:30
本帖最後由 ronald 於 2013-9-20 20:31 編輯
我對Miss Monochrome既好感唔係好大,
雖然我都係鍾意單色或沉色.
另, 唔知點解事情會向呢個方向發展, 雖然:
1. 我用Facebook都係一句起兩句止, 唔似人地日又post夜又post
2. 部iPad只係ronald妹才用.
幸好我仲未有iPhone
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1531557
作者: Toes 時間: 2013-9-20 20:50
由衣~~~
作者: ronald 時間: 2013-9-20 23:15
me too
D DVD/BD都供奉哂
作者: monsterz 時間: 2013-9-21 10:03
[attach]1582936[/attach]
好快又一個十七歲啦

