昨晚發了一個很糟糕的怪夢

今次我在一個公共地方唔知做乜無了賴, 用公共USB port把我部iPhone4和iPad充電.
充電時部機好熱, 但係一D事都冇.

這時我就用iPad睇facebook, 睇堀江由衣和她的BB女的生活照.

跟住有電話入, 我不知內容, 只知我好大聲用廣東話說: "吓? 個女唔見左?" 電話對面的由衣非常驚慌.
個感覺係個女係自己的咁樣非常緊張.

於是我ronald母講要看管部iPad, 我就拎走部iPhone出發.

我用iPhone睇facebook. "呢張由衣和女兒的生活照是最新的, 背景是中環的某理財中心, 上載時間是XX分鐘前......"

"會否是在那裏漏底左個女呢?" 我於是馬上趕過去.

但係這時我好冷靜地想: "我記得我見過由衣一家三口的相架喎, 點解我剛才既反應咁怪呢?"
我一路在意那種 - 剛才100%肯定 - 對自己的女兒的關心去關心由衣的時候, 我走到一個港鐵站.

係一個色調係太子站, 但係格局係新金鐘站咁既一個多層大站.
我望住個大堂反思, 場景在我眼尾變來變去. 下一眼我已經不知在甚麼地方.
望見咁多個場景, 我不禁想在這個世界上, 為甚麼只有我一個咁關心由衣和她的女兒 (我看不到其他人會去找, 看得出的是很多個"由衣不是我偶像", 或"我冇必要關心她"的嘴臉)

當咁多種唔同情景, 心態, 想法, 無奈, 關心混雜時, 我就醒了.

呢個夢唔合理的地方係:
1. 我冇iPhone及iPad
2. 我唔玩facebook
3. 個港鐵站係不存在, 但係夢中的我卻不覺得不合理

由衣幾時有個女我唔知

我以為自己係咪咁out,網上search下好似唔見

結婚好似還沒

TOP

回復 2# lastphoenix

幾時有個女+1
由衣幾時結左婚?
樓主以前都成日發夢,亦成日夢到由衣

TOP

回復  lastphoenix

幾時有個女+1
由衣幾時結左婚?
樓主以前都成日發夢,亦成日夢到由衣 ...
yohoman0000 發表於 2010-11-21 11:41


Sorry喎, 時不時夢見田村就有.

TOP

Sorry喎, 時不時夢見田村就有.
ronald 發表於 2010-11-21 11:44


我都成日發夢,仲會寫低幾時同大約內容

你有無整個file記低?

TOP

我都成日發夢,仲會寫低幾時同大約內容

你有無整個file記低?
lastphoenix 發表於 2010-11-21 11:50


冇, 比較特別的夢會在epc記低.

TOP

你都係唔好喺星期六深夜睇J2啦....

TOP

ching 中毒極深

TOP

你都係唔好喺星期六深夜睇J2啦....
waishingme 發表於 2010-11-21 12:11


冇D咁既事.
我睇完春日就訓架喇.

下星期做八月

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP