Board logo

標題: [教學] 硬解入門及教學專區 [打印本頁]

作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 18:30     標題: 硬解入門及教學專區

本帖最後由 Yahoo! 於 2010-10-22 19:08 編輯

見這裡的巴打對硬解不了而煩惱  就讓半桶水的我  為大家解決這問題吧

成個過程非常簡單    首先要準備的係 ...... PureCodec 完美解碼
未有的可以上Yahoo / Google search

裝這個codec 前  有裝其他codec , player 麻煩請移除才安裝
避免相撞
好了, 裝好後請入Purecodec setting
XP & Vista , 7 設定如下:

[attach]1095044[/attach]

[attach]1095045[/attach]


硬解吾到既 可以試下clean setting 再試

[attach]1009146[/attach]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 18:34

本帖最後由 Yahoo! 於 2010-10-22 19:10 編輯

附上mpc 內的setting (或許有用  大家參考吧)

[attach]1095061[/attach]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 18:37

最後設定好後  麻煩請重新開機
然後試試是否在硬解吧
作者: ccw    時間: 2009-12-2 18:49

I suggest this rather than those Pure stuff...
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1376992

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 00:34 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 18:55     標題: 回覆 4# 的帖子

i know , but anyone will care ?
作者: ccw    時間: 2009-12-2 18:55     標題: 回覆 5# 的帖子

In #2
for this, set Resizer to Bicubic A = -1.00 can provide better quality of pictures

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 00:34 編輯 ]
作者: evil_clone    時間: 2009-12-2 18:59

樓主, 如果有版權爭議的檔案, 都是不放為妙
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 18:59     標題: 回覆 6# 的帖子

okay , dl link removed
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 19:00     標題: 回覆 7# 的帖子

已移除
作者: ISSASO    時間: 2009-12-2 19:58

PureCodec 係咪同k-lite一樣係codec pack?
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 20:04     標題: 回覆 10# 的帖子

係  不過吾好一齊裝  會撞的
作者: chiushing01    時間: 2009-12-2 21:30

我都係全靠你先攪得掂硬解
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-2 21:56     標題: 回覆 12# 的帖子

我都係分享自己心得 幫到人就最好
作者: SoCold    時間: 2009-12-2 23:52

得閒先試
作者: s    時間: 2009-12-3 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TeraBytes    時間: 2009-12-3 00:54

其實ati搞掂左佢d driver未? 而家用win7既ms h.264 decoder睇hdtv仲會唔會爆格?
用開n卡, 想轉玩5770, 但又驚佢睇唔到電視...
作者: ccw    時間: 2009-12-3 01:09     標題: 回覆 16# 的帖子

It seems this has not yet been totally fixed.
But scratches now seldom appear during the playback

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 02:17 編輯 ]
作者: 絕望之黑暗    時間: 2009-12-3 01:55

k-lite mega codec pack
+[attach]975729[/attach]
要按MPEG-2 VIDEO
H264/AVC(DXVA)
VC1(DXVA)

[ 本帖最後由 絕望之黑暗 於 2009-12-3 01:58 編輯 ]
作者: s    時間: 2009-12-3 02:05     標題: 回覆 16# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MK燊    時間: 2009-12-3 02:54

其實硬解來做咩
作者: ccw    時間: 2009-12-3 03:04     標題: 回覆 20# 的帖子

Use less resources of CPU and give better PQ(by using the PQ enhancing functions of VGA)
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 09:23

完美解碼..用kmp,,,a卡我攪唔掂,,potplayer又灰灰地色..

有無完美解碼個kmp教學XDD
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 09:38

原帖由 絕望之黑暗 於 2009-12-3 01:55 發表
k-lite mega codec pack
+975729
要按MPEG-2 VIDEO
H264/AVC(DXVA)
VC1(DXVA)

我都係建議external用powerdvd..
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 10:06

原帖由 ★杰☆仔★ 於 2009-12-3 09:38 發表

我都係建議external用powerdvd..


用 pdvd 做 KMP ext...
PDVD9 一定唔得
PDVD8 睇你邊個 patch
最初期 PDVD8 版都得

其實"完美解碼" setting 都好簡單
睇 remux 2C job
只要剷清所有舊 codec 就掂
唔明點解咁多問題

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 10:07 編輯 ]
作者: Victorychan2002    時間: 2009-12-3 10:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 10:52

原帖由 Victorychan2002 於 2009-12-3 10:46 發表
for me use purecodec view 4 channel have some vibrate on logo and top of screen. cloase hardware acceleration, no such problem.hoe can i set the purecodec?


咩叫 4 channel   
4 仔 ar
你又無講咩 format ?
avi ? mkv ?
套套都咁定你長期睇開邊套

咩 HW config
XP/Vista/Win 7
Purecodec setting

咩都無叫人點答你

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 10:53 編輯 ]
作者: whs    時間: 2009-12-3 10:56

原帖由 TeraBytes 於 2009-12-3 12:54 AM 發表
其實ati搞掂左佢d driver未? 而家用win7既ms h.264 decoder睇hdtv仲會唔會爆格?
用開n卡, 想轉玩5770, 但又驚佢睇唔到電視...


呢個講左好耐,係Win7 H264 codec本身都有問題
轉左佢睇下解決與否(提意用PowerDVD Codec),先再試ATI Driver

呢到~ Q:05有講
http://www.av100fun.com/viewtopic.php?f=7&t=152001
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 11:05

原帖由 猪头宅男 于 2009-12-3 10:06 发表


用 pdvd 做 KMP ext...
PDVD9 一定唔得
PDVD8 睇你边个 patch
最初期 PDVD8 版都得

其实"完美解码" setting 都好简单
睇 remux 2C job
只要剷清所有旧 codec 就掂
唔明点解咁多问题

其實我8 (2250) 同 9 (newest)都一齊裝
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 11:07     標題: 回覆 27# 的帖子

用 TM 錄完高清
響 win 7 64 用 MCE 播出現爆格 (一粒粒)
用 purecodec 播條片鬼火咁靚無事
我結論 - win 7 mce h264 梗系有 d 鑊

之前 shark007 教人裝佢個 ext codec 代替 win7 入面個 h264 codec
E+ 個站唔敢講得咁揚.....

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 11:08 編輯 ]
作者: ccw    時間: 2009-12-3 11:08     標題: 回覆 28# 的帖子

The codec of up to date PD 9 deluxe can still be used in MPC-HC.

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 11:08 編輯 ]
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 11:18

原帖由 ccw 于 2009-12-3 11:08 发表
The codec of up to date PD 9 deluxe can still be used in MPC-HC.

9deluxe同9Ultra可以一齊裝?
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 11:22

原帖由 ccw 於 2009-12-3 11:08 發表
The codec of up to date PD 9 deluxe can still be used in MPC-HC.


delux 5 10port BR 播放
ultra 先 10port

據我所知 9 ultra 系鎖左唔俾外借 (除非有人 crack 左), 因為怕俾人破 AACS 條 key

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 11:24 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 11:23     標題: 回覆 22# 的帖子

好簡單  將main player 改成 kmp 後確定即可
作者: edgar917    時間: 2009-12-3 11:38

  多謝賜教...搵日試o下跟住做先!!
作者: rx78nt1    時間: 2009-12-3 12:33

用PureCodec即是唔使再裝pdvd?
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 12:36     標題: 回覆 35# 的帖子

對 , 有埋player 仲駛裝pdvd ?
作者: chiushing01    時間: 2009-12-3 12:41

你都好接受別人意見喎
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 12:46

原帖由 rx78nt1 于 2009-12-3 12:33 发表
用PureCodec即是唔使再装pdvd?

如果你要求高咪裝powerdvd 9 ultra羅
最新用佢先fix到ATi bitstream
作者: ccw    時間: 2009-12-3 12:52     標題: 回覆 22# 的帖子

灰灰地色,
for this, I have some ideas.
In fact, that's why I use MPC-HC.
IN MPC-HC, you are able to choose the shader.
One called 16-235 --> 0 - 255(HD), switching the Dynamic Range, can solve this for you.
Or you may use DXVA checker to enable the conversion built-in in ATi CCC.
Any one of them can fit your need.

Limited Dynamic Range


Full Dynamic Range


You are not suggested to tick Dynamic Contrast if you are in the above case.

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 12:53 編輯 ]
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 13:01

原帖由 rx78nt1 於 2009-12-3 12:33 發表
用PureCodec即是唔使再裝pdvd?


Purecodec 或者 finalcodec 呢 d 大包
用泥睇 remux, MKV d 片
使用上較方便, e.g., 外掛字幕, setting, 等
佢已包左 codec....(所以裝之前要剷晒已裝過的 codec, e.g., k-lite....)

PDVD-U 系俾你睇碟, 尤其是新興的 BR ISO....

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 13:13 編輯 ]
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 13:04     標題: 回覆 38# 的帖子

你講緊 bitstream function Audio 輸出

1. 要用 5 系 A card 先得
2. 軟件一定要 PDVD 9U 2320 先得. 咩 codec/player 全部唔使諗
3. 一定要用 HD AV AMP...卡本身無 audio decoder....要靠 AV Amp 解 HD audio signal...

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 13:07 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 13:08     標題: 回覆 37# 的帖子

你對我講?
作者: chiushing01    時間: 2009-12-3 13:10

原帖由 Yahoo! 於 2009-12-3 13:08 發表
你對我講?

改左個標題
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 13:15     標題: 回覆 43# 的帖子

有巴打提供意見我會接受的
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 13:19

0-255我知ccc也有得選...不過也是比較灰,,
用慣完美解碼個kmplayer..用coreavc軟解的色水最正..ccc也不用set 用0-255...

不過A卡我第一次用..也用win7..kmp 用EVR也撞....有無辦法win7用到kmp硬解for a卡
作者: chiushing01    時間: 2009-12-3 13:20

原帖由 beefung88 於 2009-12-3 13:19 發表
0-255我知ccc也有得選...不過也是比較灰,,
用慣完美解碼個kmplayer..用coreavc軟解的色水最正..ccc也不用set 用0-255...

不過A卡我第一次用..也用win7..kmp 用EVR也撞....有無辦法win7用到kmp硬解for a卡

你試下淨係DL 新版KMPlayer, 再用win7內置解碼, 我試過都得 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 5877&highlight=

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-12-3 13:22 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 13:28

原帖由 beefung88 於 2009-12-3 01:19 PM 發表
0-255我知ccc也有得選...不過也是比較灰,,
用慣完美解碼個kmplayer..用coreavc軟解的色水最正..ccc也不用set 用0-255...

不過A卡我第一次用..也用win7..kmp 用EVR也撞....有無辦法win7用到kmp硬解for a卡


個人認為mpc 比較穩定  或者你可以試試
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 13:31

原帖由 beefung88 於 2009-12-3 13:19 發表
0-255我知ccc也有得選...不過也是比較灰,,
用慣完美解碼個kmplayer..用coreavc軟解的色水最正..ccc也不用set 用0-255...

不過A卡我第一次用..也用win7..kmp 用EVR也撞....有無辦法win7用到kmp硬解for a卡


Purecodec Win 7 用 KMP EVR/EVR CA 出名多問題
好多網站都插左好耐
但出到 1001 版都無改善

Purecodec Win 7 我會用 MPC (EVR or EVR custom, 後者加字幕)
Setting 樓主到有
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 13:35

好..thx晒我番去習慣用mpc先
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 13:41

原帖由 beefung88 於 2009-12-3 13:35 發表
好..thx晒我番去習慣用mpc先


無話慣唔慣
purecodec setting 揀左 player 系 MPC
開 EVR/EVR custom
其他 settng 一樣
File open --> play 就掂

反而要響 ccc 到較下 edge-enhancement 同 de-noise (咪用 default, 因為個個 mon 唔同)
個人覺得比 XP 下行 KMP 靚好多

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 13:42 編輯 ]
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 13:45

因為用慣kmp 的hot key XD
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 13:49

同埋發現ccc 度有個位..較個叫飽和度的..拉高少少..bee套片隻bee d黃色正晒,,sharp同醒目左
作者: s    時間: 2009-12-3 14:01     標題: 回覆 51# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 14:14     標題: 回覆 53# 的帖子

Can do
作者: s    時間: 2009-12-3 14:15     標題: 回覆 54# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 頭文字D    時間: 2009-12-3 14:18

咁用完美解碼撘 vlc player有冇硬解?
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 14:25

原帖由 s 於 2009-12-3 14:15 發表
請問點先做到呢


1. When playing
Favorites --> add to favorite

2. FF ?? >> button at player bar....I'm not sure speed is 105% or what %
press once, FF, press twice, faster FF, etc.
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 14:26

原帖由 頭文字D 於 2009-12-3 14:18 發表
咁用完美解碼撘 vlc player有冇硬解?


完美解碼 is a complete package to be used w/players included in the package
作者: s    時間: 2009-12-3 14:28     標題: 回覆 57# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 14:37

原帖由 s 於 2009-12-3 14:28 發表
MPC有冇hotkey?
我唔係要單純既ff,而係成套片播快左,連講野都快左
可以用更少時間睇完一套完整既片

wmp都有呢個功能架


無 win7/MPC 響手
要今晚先 check 到
記得無 hotkey
但快播功能系有 - 不過好似限 file format....avi 得, mkv 好似唔得
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 16:29

我跟晒 setting
AII x4 620 , 785G , CCC9.11 , 裝埋 Avivo
睇HDJ CPU 都係20%左右..  我懷疑 785G(HD4200) 硬解不能
onboard 真係煩  
試過用sideport memory & 關左sideport memory 都係硬解唔到

以前張 2600PRO 就開到硬解

有冇ching 教我 785G 點先開到硬解
作者: gameboy115    時間: 2009-12-3 16:46

原帖由 Yukchi 於 2009-12-3 16:29 發表
我跟晒 setting
AII x4 620 , 785G , CCC9.11 , 裝埋 Avivo
睇HDJ CPU 都係20%左右..  我懷疑 785G(HD4200) 硬解不能
onboard 真係煩  
試過用sideport memory & 關左sideport memory 都係硬解 ...


If u don't mind reading english, this one is pretty easy for hardware accrediting.

Don't have to download bunch of stuff...........

http://nunnally.ahmygoddess.net/watching-h264-videos-using-dxva/
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 16:54     標題: 回覆 61# 的帖子

你用緊既windows?
睇電視既軟件又係乜??
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 16:57

HDJ??
關事?
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 17:05

原帖由 Yahoo! 於 2009-12-3 16:54 發表
你用緊既windows?
睇電視既軟件又係乜??


windows xp sp3  & windows 7
DVBViewer

係度諗會唔會關 CCC 版本問題
onboard 真係煩

[ 本帖最後由 Yukchi 於 2009-12-3 17:13 編輯 ]
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 17:15

原帖由 Yukchi 於 2009-12-3 17:05 發表
windows xp sp3  & windows 7
DVBViewer

係度諗會唔會關 CCC 版本問題
onboard 真係煩


你用 PDVD 8 做硬解 codec
會唔會 PDVD 8 Ultra patch 左
所以鎖埋唔俾外借
你試下 "偷" purecodec directory 人面個 CoreAVC
用 CoreAVC 做 H264 codec
不過 CoreAVC 無 PDVD 咁 sharp

我 XP SP3 用 TM 無問題 (OK not onboard IGP)
不過 5G TM "偷" 邊個 codec (purecodec 又有,PDVD 又有 )

你響 Task Mgr 唔好理 Performance/CPU Usage
直接入去 Processes 到睇 DBViewer 行幾多 %

P,S. 樓主 Purecodec 個 setting 系俾人睇 remux 高清片
同高清 TV 無關 +

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 17:24 編輯 ]
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 17:26

原帖由 豬頭宅男 於 2009-12-3 17:15 發表


你用 PDVD 8 做硬解 codec
會唔會 PDVD 8 Ultra patch 左
所以鎖埋唔俾外借
你試下裝 CoreAVC
用 CoreAVC 做 H264 codec
不過 CoreAVC 無 PDVD 咁 sharp

我 XP SP3 用 TM 無問題 (OK not onboard ...

P,S. 樓主 Purecodec 個 setting 系俾人睇 remux 高清片
同高清 TV 無關 +


setting 唔係一樣咩
唔該晒

[ 本帖最後由 Yukchi 於 2009-12-3 17:28 編輯 ]
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 17:29

原帖由 Yukchi 於 2009-12-3 17:26 發表


setting 唔係一樣咩


完全兩樣野

你 DBViewer 行 7% 咋
IGP 算系咁
開左硬解啦

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2009-12-3 17:29 編輯 ]
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 17:30

PowerDVD 8最後一個更新對外開放,應該是2217a


Cyberlink PowerDVD v8.0.2217a

Changelog
- Supports 1080/24p HDTV.
- Improves Intel G45 series graphics card playback quality when playing Blu-ray Disc movies.

Download:
http://update.cyberlink.com/ftpdload/patch/powerdvd/8/CyberLink.2217aU_TaRe38_DVD081201-06.exe
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 17:31

原帖由 豬頭宅男 於 2009-12-3 17:29 發表


完全兩樣野

你 DBViewer 行 7% 咋
IGP 算系咁
開左硬解啦


唔該晒你

因為睇到d人話硬解後 CPU% 10 <
可能IGP唔夠力
作者: ★杰☆仔★    時間: 2009-12-3 17:33

ffdshow audio好似好D
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-3 17:36     標題: 回覆 71# 的帖子

Audio  部份又系有排玩
睇個人喜好同用邊張 sound card
作者: beefung88    時間: 2009-12-3 17:40

我ac3 XDD
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 17:44

硬解成功?
作者: ccw    時間: 2009-12-3 17:49     標題: 回覆 74# 的帖子

seems so.
observe for a few seconds if it does not goes very high
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 17:51

原帖由 ccw 於 2009-12-3 17:49 發表
seems so.
observe for a few seconds if it does not goes very high


係處理程序度 mplayerc.exe cpu使用就唔會過雙位數字

不過整體CPU使用率就拉高左
作者: rivado    時間: 2009-12-3 17:57

我想問點知自已成功硬解呢  什分別?
作者: ccw    時間: 2009-12-3 18:14     標題: 回覆 77# 的帖子

By observing the CPU loading to see if it is keeping on a low value.
Another method is looking at the usage of the GPU to see if it keeps at a certain level(provided that no other applications using GPU are running)

[ 本帖最後由 ccw 於 2009-12-3 18:15 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 18:22     標題: 回覆 74# 的帖子

mpc 左下角 show playing [dxva] 證明硬解中

[ 本帖最後由 Yahoo! 於 2009-12-3 18:27 編輯 ]
作者: ccw    時間: 2009-12-3 18:23     標題: 回覆 79# 的帖子

oh, I missed this.
Is it a new indicator?
I did not find this before.
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-3 18:26     標題: 回覆 80# 的帖子

yup , it will show you dxva or not
作者: Yukchi    時間: 2009-12-3 19:23

原帖由 Yahoo! 於 2009-12-3 18:22 發表
mpc 左下角 show playing [dxva] 證明硬解中


又學到野
thx ching
作者: sillydanny    時間: 2009-12-3 20:23

對我呢D超新手好大幫助...多謝曬

[ 本帖最後由 sillydanny 於 2009-12-3 20:23 編輯 ]
作者: chaujohn    時間: 2009-12-3 20:29

其實我唔係好明點解唔直接用mpchc
除左rm/rmvb既codec要自己另外裝
其他set好曬就用得
作者: ccw    時間: 2009-12-4 02:52     標題: 回覆 84# 的帖子

with K-Lite Mega, you won't need to deal with rm/rmvb既codec
作者: 豬頭宅男    時間: 2009-12-4 09:27

原帖由 s 於 2009-12-3 14:01 發表
我都係用慣KMP, 佢功能好似多MPC好多
可以以105% 速度播片, 又有bookmark

唔知MPC有冇方法實現呢2個功能


1. MPC FF has sound
2. Bookmark ---> Yes
3. Can't find any short cut key for bookmark. Need to add fm tool bar.
4. MPC pq under Win 7 (EVR) is  better than KMP
作者: halu    時間: 2009-12-6 00:37

想問埋mpc 字幕個part 可唔可以同kmp咁較快or慢d字幕速度~?
作者: kevinho2006    時間: 2009-12-6 00:43

原帖由 豬頭宅男 於 2009-12-3 13:01 發表


Purecodec 或者 finalcodec 呢 d 大包
用泥睇 remux, MKV d 片
使用上較方便, e.g., 外掛字幕, setting, 等
佢已包左 codec....(所以裝之前要剷晒已裝過的 codec, e.g., k-lite....)

PDVD-U 系俾你睇碟, 尤其是新興的 BR ISO....

見你有提BD ISO
bd iso除左用pdvd 仲可以用arcsoft tmt3
我建議用arcsoft tmt3
因為有D未必係iso...
係一個directory
直接拉入去就睇得
但pdvd 唔得
作者: chiushing01    時間: 2009-12-7 10:08

原帖由 Yahoo! 於 2009-12-2 18:34 發表
附上mpc 內的setting (或許有用  大家參考吧)

CHING張sound card幾時放
作者: beefung88    時間: 2009-12-7 12:14

win7 kmp 硬解...去廣告xd
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: chiushing01    時間: 2009-12-7 12:26

win7內建解碼+新kmplayer....去廣告xd
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1365877
作者: beefung88    時間: 2009-12-7 13:14

XD..玩野..
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-7 14:43     標題: 回覆 89# 的帖子

無諗住放
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-7 14:52

For ATi Only:
大家可以係avivo setting 內tune color , 同提供一些提高畫質的設定
作者: beefung88    時間: 2009-12-7 15:05

多謝大大無私分別...demo mode其實係咩來
作者: chiushing01    時間: 2009-12-7 16:47

YAHOO兄玩到乜時間?
看我的3'08", 但EPC已有人玩到2'53' http://www.youtube.com/watch?v=cHqMUfNIArw
作者: ccck2004    時間: 2009-12-7 17:46

可唔可以分享埋k-lite code pack既硬解setting?因為都好多人用~
作者: samyu2004    時間: 2009-12-7 21:51

原帖由 ccck2004 於 2009-12-7 17:46 發表
可唔可以分享埋k-lite code pack既硬解setting?因為都好多人用~


#4  咪有囉
其實都係有options set 照 options 咁 set ...
不過 k-lite code pack 要 download最新版 (或 MPC 最新版),
我之前試用 MPC-HC 1.2.xxx 會抄 display 甚至reboot,
up左去 MPC-HC  1.3. xxxx 就無事
WinXP + 3870  ccc 8.8

My Settings:


( XP 要用 VMR 9 先出到字幕 )







↑↑↑↑↑ Playing [DXVA] , MPC-HC CPU 2%~6% Only↑↑↑↑↑

[ 本帖最後由 samyu2004 於 2009-12-7 22:18 編輯 ]
作者: bethedealer    時間: 2009-12-7 22:16

要簡單嘅可以試吓影音先鋒, 差唔多咩都唔駛攪, 裝完就可以硬解.
作者: Yahoo!    時間: 2009-12-7 22:38     標題: 回覆 96# 的帖子

dirt2 demo 我delete 左 而家玩正式版





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2