Win7內建解碼設定和實測

今次不用顯咭作硬解, 但仍需要外借第三方播放器作媒體, 是次以KMPlayer作設定示範, 開啟Win7內建解碼, 和測試其實際效果如何
1. 當然先下載kmplayer http://kmplayer.en.softonic.com/
2. 在kmp介面右click的參數設定------->搜尋外部解碼--------->搜尋後新增
3. 返回外部解碼, 在MPEG-2. H.264和AVC1 選取 [ Microsoft DTV-DVD Video Decoder]
4. 再進入[過濾器控制]-------->[內部視訊解碼] 不要click H.264和AVC1跟住關閉
5. 在播放過程中按下tab, 在[解碼器]一欄便可以看到Win7內部解碼是否已被啟動
結論:
播放途中, 看到cpu usage 分為在6%-17%, 雖然不及用顯咭出息, 但在缺乏特定硬件協助下, 不失為另一個很好的選擇

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-11-8 17:18 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

C虎.. 你粒是嘜春呀?

TOP

回覆 2# 的帖子

i-7 ..........呢個都是另一個option比大家參考下

TOP

i-7 .. 亂Q o甘set 都唔過20% 啦!!

TOP

原帖由 Oo 於 2009-11-8 17:17 發表
i-7 .. 亂Q o甘set 都唔過20% 啦!!

每個人都有佢自由的選擇

TOP

回覆 4# 的帖子

不過早前我亂Q咁set去到5x%

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-12-7 12:28 編輯 ]

TOP

無人欣賞我既心血

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-11-10 10:12 發表
無人欣賞我既心血


我用HD5870 硬解..睇兩段1080P 20M,不過1-2% ...CORE I7 920

TOP

原帖由 s84292 於 2009-11-10 10:20 發表


我用HD5870 硬解..睇兩段1080P 20M,不過1-2% ...CORE I7 920

有好咭在手當唔需要呢個OPTION啦

TOP

CHING可否講吓用咩 onboard板?

TOP