作者: ltangleo 時間: 2011-9-10 21:09 標題: 腦場半黑店 營商手法.....
是咁的.
前幾日去左 腦場 想買一部就黎 fade out 的product. (抵死...)
但係得兩間問過仲有.
咁之后去左成日去開但係無乜買過野的店度 (店3),
想叫老板直接幫我訂, 點知過左兩日都無下文 (->后話)
咁番去店2 (新開) o拉, 點知無貨la, 得番陳列品.
雖然佢個陳列品係有個箱 demo o個隻, 無人掂到.
但我當然唔要.
好o拉之后去左店1.
店1 係 有分店的.
同個代理成日搞function (會展 時是該 brand 的partner).
點解我一開始唔去店1 呢? 要心大心細?
店1 之前有人話中過招.
去店1問 sales a 話有.
有新貨, 即場開.
咁要一部la,
sales a 去搵sales b check 貨,
跟住先話無現貨 ( 正如呢度c hing 所講).
咁因間野都幾大幾出名,
好, 我比 HKD 幾百 做 訂,
叫佢攞部新貨黎.
等佢一個 hour.
見到sales b 細細聲同sales a 咬耳仔... (唔係咁Q 呀?)
一個hour 之后,
check 下個 封條,
封條邊好多 影, 不過算la,
咁大間唔會玩野掛?
比埋尾數.
開box,
box入邊部机又有一個bag 同封條. (<--- bag 2)
再開,
嘩點知部机有d 地方好似係用過的.
d 胶pad 位無左d 紋. 其他地方無問題.
看左 5 分鐘,
問sales a--> 好似唔係新ga wor.... 個胶pad 咁o既?
sales a: 嘩我地唔知wor, 你問 xxx 代理la.
之后我又看左 5 分鐘,
問sales a: 有無第部新d ga?
sales b 就話: 退番比你la.
咁之后我又看左10 分鐘.
諗諗下 都係唔要 陳列品( 其實平左二百ga).
咁就退貨la.
sales b 在我張單度話退貨, 等 票.
之后我好無心机咁走左.
1 來因買唔到, 2 來明明問佢要新机,
佢比部demo 机我, 好似明比人玩.
佢地話要 1 個week 先有支票.
咁唯有等一個week la,
等的時間,
又要怕佢反口, 貨又無票又無 (最worst...).
搵埋 consumer concil 問,
打去代理問.
行街見到差犬又問下.
btw, 問埋代理 能否幫忙.
不過我唔想講店名佢地知所以hold 住先.
第三日打去問有票未, 未有....
第六日打去問... 話第7日該有la.
第7日打去問, 話下午可以去lor.
咁我即刻去番店1.
攞票, 完成.
之后去 bank d 票机,
都搞左幾日先confirm 番d 錢真係退左.
錢退左, 我就唔開店1 名la.
但想講d 野:
1. 原來其他C hing 講的係真.
話你知無現貨, 叫你比錢等,
唔好制. 看怕真係番pack demo 机
2. 有幾間分店, 同代理好好partner ship,
都唔好信. 可能佢地夠黑, 食水多至做到咁多分店.
3. 咁呢間個sales b 唔洗同佢嘈都退錢,
又黑唔o西.
4. o個一個week 過得都好辛苦. 一路覺得香港的人己經比 支那人 同化左.
5. 后來我打去代理, 話屋企人有 business registration, 能否只訂一部.
跟住搞搞下, 都唔洗出示個 BR.
6. 代理 1 日就話OK, 所以店3 個店長看怕係無乜油水, 唔幫我訂....
同埋 bag 2 個bag 同店1個bag 2 唔同ga.
店1 入邊個bag 係fake ga.
搞左好耐, 先買到心頭好...
o矣......
店名我唔會開 ga la,
人地都搵飯食o者.
不過個手法我要講下lor.
各c hings good luck!
作者: vinsai 時間: 2011-9-10 21:18
其實想知ching買邊部?
有乜咁好而唔揀新出果D
作者: ltangleo 時間: 2011-9-10 21:29

http://unwire.hk/2010/08/14/toshiba-libretto-w100/featured/
作者: ltangleo 時間: 2011-9-10 21:32
7' dual mon + 3 倍atom 的 pentium u5400 + 2 GB ram + 64GB SSD.
保埋三年都只係 HKD 6999. 仲唔狗沖?
作者: 肥寶 時間: 2011-9-10 21:36
大型連鎖店雖然貴D但好過腦場
作者: ltangleo 時間: 2011-9-10 21:40
呢部己經fade out ga la..
大型的無得賣ga la.
好慘...
作者: 237135201 時間: 2011-9-11 16:07
wow幾正想買
作者: phenomX4 時間: 2011-9-11 16:34
哩樣真,但都要留多個心眼
作者: rockyw 時間: 2011-9-11 16:40
之前聽到大到2貓甘大間都中過招, 無乜必要都係去返大型連鎖電器店買
作者: acog 時間: 2011-9-11 16:44
本帖最後由 acog 於 2011-9-11 16:45 編輯
N年前去3X買部 TZ17, 个sales乜都試晒, 我仲驗屍咁驗埋光點. 点知棋差一著, 冇驗電池! 返去知知个電池入面个倒勾爆左, 咁我第二day走返去3X揾返果个sales理論. 个sales 知衰唔敢講, 揾个senior 既老XX 出黎, 佢劈頭第一句話出貸你無驗清楚就無得退. 我原本都只係想replace舊電池only.. 你咁講ok, fine~~
卒之走返去Sony CS, 佢地一check 就話無可能一晚就爆勾, 仲無條件replace 左新既俾我...
間3X 我自始之後買乜都冇再去
作者: desmanwong 時間: 2011-9-11 19:14
呢部机我買左一陣就賣都賣唔切.好睇唔好使.
我永遠唔會去高x等腦埸買電腦,費事因小失大.
作者: 神奇嬰兒 時間: 2011-9-11 20:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeathKnight 時間: 2011-9-11 22:10
唔好話腦場啦, 最大果兩間連鎖店咪一樣黑...
買notebook的話, 除非真係一o的好缺貨既model
佢要你先落訂, 一兩個鐘/一兩日先返去拎機
真係買唔過

作者: manling 時間: 2011-9-11 22:31
諗住幫屋企人買機,
一心入黎爬下文,
點知就見到呢個post><
多謝樓主提醒!
作者: muihin 時間: 2011-9-11 22:35
最鬼憎落訂, 今日[形]住有咩事時囉唔返
到今時今日, 香港既電腦商場都係咁黑
好似上面位帥兄講, 去百老匯O個D慢慢驗好D
作者: ltangleo 時間: 2011-9-11 22:52
回復 11# desmanwong
desmanwong C hing 我之前聽你講過 話好快賣左.
但我 study 習慣左,
一個 LCD 看video,
一個 LCD take notes.
而且係看 PDF 用 筆 寫 free hand notes.
因我主要係在library study,
so 用埋 energizer xp18000 的話.
佢的:
1. dual mon
2. 快CPU (3倍atom)
3. 2GB ram (一般atom 得1G)
4. 保三年
5. 輕... x200t 1.5KG 我男仔都唔夠力, 點都要買番部勁d o既. w100 呢部OK wor.
無w100 我next choice 係 fujitsu uh900,
o個部你比一比個config.... 差二千差好遠.
thx ching 先.
作者: ltangleo 時間: 2011-9-11 22:53
C hing,
我就係因 fade out model,
比左少少訂.. 之后請看內文....
作者: ltangleo 時間: 2011-9-11 23:02
btw, 其實又黑唔o西... 如果你好似我咁老........
但如果你係 C 9.. 咁其實仲OK oy, 你唔會知有問題 :P
作者: 神奇嬰兒 時間: 2011-9-11 23:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ltangleo 時間: 2011-9-11 23:43
PS... 我反而想問 2 大連鎖店... 係指 Foxtress && B way?
thx
作者: g3white 時間: 2011-9-11 23:43
去店1問 sales a 話有.
有新貨, 即場開.
咁要一部la,
sales a 去搵sales b check 貨,
跟住先話無現貨 ( 正如呢度c hing 所講).<------------------------------
咁因間野都幾大幾出名,
好, 我比 HKD 幾百 做 訂, <-------------------------------
叫佢攞部新貨黎.
等佢一個 hour.
見到sales b 細細聲同sales a 咬耳仔... (唔係咁Q 呀?)<-----------------------
一個hour 之后,
check 下個 封條,
封條邊好多 影, 不過算la,<---------------------------
咁大間唔會玩野掛?
比埋尾數.<---------------------------------------------------------
開box,
box入邊部机又有一個bag 同封條. (<--- bag 2)
再開,
嘩點知部机有d 地方好似係用過的.
d 胶pad 位無左d 紋. 其他地方無問題.
看左 5 分鐘,
問sales a--> 好似唔係新ga wor.... 個胶pad 咁o既?
sales a: 嘩我地唔知wor, 你問 xxx 代理la.<--------------------------
之后我又看左 5 分鐘,
問sales a: 有無第部新d ga?
sales b 就話: 退番比你la.
咁之后我又看左10 分鐘.
諗諗下 都係唔要 陳列品( 其實平左二百ga).
咁就退貨la.
sales b 在我張單度話退貨, 等 票.<-------------------------------
之后我好無心机咁走左.
1 來因買唔到, 2 來明明問佢要新机,
佢比部demo 机我, 好似明比人玩.
佢地話要 1 個week 先有支票.<------------------------
咁唯有等一個week la,
有成8個-------------------->
發生咩事 比 hkd 退要收票
爆
作者: CHK 時間: 2011-9-11 23:50
一時時都係睇店員
我係C店同FD一齊買機錢係未畀就係差塊板
點知貨等左成40分鐘個當時佢說是在另一間鋪借貨的
箱又要去倉拎等左20MIN
個日見個幾個店員幾落力去搵貨
都有樣睇跑到成身汗味
但係試過換板畀條友黑面同XYZ
最好都真CHECK清楚先唔O岩最多走人
作者: ltangleo 時間: 2011-9-12 00:03
回復 21# g3white
訂金 幾百蚊係比cash,
尾數係用 EPS/credit card.
我都唔敢收佢cash,
怕佢比fake money 我.
作者: g3white 時間: 2011-9-12 00:05
回復 g3white
訂金 幾百蚊係比cash,
尾數係用 EPS/credit card.
我都唔敢收佢cash,
怕佢比fake mo ...
ltangleo 發表於 2011-9-12 00:03
咁就正常返d
作者: ltangleo 時間: 2011-9-12 01:37
最后又真係一毛都無少, 退番比我.
但真係比佢地玩死lor.
作者: sing98 時間: 2011-9-12 02:28
甘做生意真系唔掂!!!
作者: garykcl 時間: 2011-9-12 02:47
回復 1# ltangleo
唔係新聞 (收錢 等 叫你轉第個型號 都唔得 其他shop包機比你)
其實連鎖店同腦場一樣有機會中招 冇貨最後demo機都要賣
因為demo都係要比錢入貨 冇計買嘢係要睇清楚

作者: dom 時間: 2011-9-12 03:07
大型連鎖就安全?
你真係天真啦
作者: ??? 時間: 2011-9-12 06:45
買舊model既野真係比較多呢D情況發生
作者: 建生 時間: 2011-9-12 07:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: desmanwong 時間: 2011-9-12 08:21
本帖最後由 desmanwong 於 2011-9-12 09:27 編輯
回復 desmanwong
desmanwong C hing 我之前聽你講過 話好快賣左.
但我 study 習慣左,
一個 LCD ...
ltangleo 發表於 2011-9-11 22:52
I sold it because:
1. Fan noise is too loud
2. Speaker is totally rubbish. Can't hear clearly even in a quite room.
3. Touch mon is not sensitive.
4. Battery is weak. I also have xp18000. XP18000 + W100, I think they weight more or less as the X200t.
5. Heavy as a mobile device.
6. Dusts can go inside the upper mon easily. You can easily google this problem.
作者: DeathKnight 時間: 2011-9-12 12:52
我有睇哂你篇文
不過我見有其他師兄話不如去連鎖店買
先出聲提醒佢地連鎖店其實一樣黑
喺連鎖店買機
佢好生意果時一樣會趕你走唔俾你check得耐
果啲換部demo機俾你嘅嘢連鎖店咪係一樣照做
所以去邊度買都無乜關係
最緊要自己check清楚
作者: desmanwong 時間: 2011-9-12 13:01
I bought 2 or 3 notebooks for each year (for myself, friends and office) in Broadwxx and Fortrxxx and have never encountered your problem.
作者: Stupid_Germini 時間: 2011-9-12 13:07
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1520980
I guess its because most of the retail stores don't have the w100 in stock anymore...
作者: ltangleo 時間: 2011-9-12 17:41
咁我今年先讀大學oy ma,
o米前幾日先買lor.
雖然部机去年出的....
thx
作者: deepcool 時間: 2011-9-12 17:48
唔好話比內地同化左, 你係內地去d有規模的店買野,都幾可靠
作者: ltangleo 時間: 2011-9-12 17:48
回復 31# desmanwong
w100+ 8 cell + xp18000 + xp18000's power pack
輕過 x200t + 8cell + xp18000 + xp18000's power pack ma.
點都輕d.
我要唔用mains 長開 >6hr
作者: DeathKnight 時間: 2011-9-12 20:22
I bought 2 or 3 notebooks for each year (for myself, friends and office) in Broadwxx and Fortrxxx ...
desmanwong 發表於 2011-9-12 13:01
咁係師兄你好彩/check得夠仔細啫
喺兩大連鎖店買notebook中招嘅我識唔只一個...
作者: malvern 時間: 2011-9-12 20:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Faye 時間: 2011-9-12 22:20
買野一定係1手錢1手貨

作者: Faye 時間: 2011-9-12 22:27
腦場個價靚d
作者: y2kming 時間: 2011-9-13 05:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

