Board logo

標題: [測試] 三星黑條小測 [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2012-2-24 11:07     標題: 三星黑條小測

早兩日收到四條黑條開左箱, 尋日終於上左機, 超到先夠膽出返個 report

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1755088

系統為 Z68+2500k.
1.jpg

一上機即 set 便當時序 9-10-10-24 1T, 1.5V
9101024.png

未做測試先打左兩個鐘 sc2
無見藍都知八成半成功

夜晚燒左 6 個鐘機, 今朝起身好緊張, 一打開個 mon
2.jpg

而家屋企燒緊 prime95

圖片附件: 1.jpg (2012-2-24 11:03, 139.96 KB) / 下載次數 230
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323140&k=a82441a7450ecfb1cb97bf71b2ca0449&t=1782198015&sid=18rbW10udT



圖片附件: 2.jpg (2012-2-24 11:03, 124.61 KB) / 下載次數 244
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323141&k=3107edd6709b0bc5e2213796b3cf58e5&t=1782198015&sid=18rbW10udT



圖片附件: 9101024.png (2012-2-24 11:03, 48.93 KB) / 下載次數 208
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323142&k=d38c5802b5f83cc6da799d7660654d2c&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: yangtz    時間: 2012-2-24 11:19

Good  
唔知 香港代理幾時先有得賣.
作者: tigermei    時間: 2012-2-24 11:37

搞到我都想買。。
作者: leotonch    時間: 2012-2-24 20:46

早兩日收到四條黑條開左箱, 尋日終於上左機, 超到先夠膽出返個 report  



系統為 Z68+2500k.

...
Miipp 發表於 2012-2-24 11:07


Can 1.43v 2133 9-10-10-24 107 windows memtest ma ?
作者: WHATTHEHELL    時間: 2012-2-25 01:49

香港有嗎?
作者: Miipp    時間: 2012-2-25 02:12

香港有嗎?
WHATTHEHELL 發表於 2012-2-25 01:49


請睇代理回覆

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: danny2244    時間: 2012-2-25 09:42

竟然冇打算引入...
作者: 水晶石    時間: 2012-2-25 10:32

竟然冇打算引入...
danny2244 發表於 2012-2-25 09:42



    強國都吾夠貨賣,邊有可能照顧到我地呢
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-2-25 14:00

個名都跟到足=_=
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-2-25 14:01

@@試唔試2400?
作者: Miipp    時間: 2012-2-25 15:11

個名都跟到足=_=
瘋癲的羔羊 發表於 2012-2-25 14:00


我加左 [測試] 呵呵
作者: jackiefx    時間: 2012-2-25 15:24

回復 11# Miipp

CHING 有無玩過金條?
作者: Miipp    時間: 2012-2-26 02:16

回復  Miipp

CHING 有無玩過金條?
jackiefx 發表於 2012-2-25 15:24


有, 買過普通金條, 但唔係好超周期
作者: jackiefx    時間: 2012-2-26 11:38

有, 買過普通金條, 但唔係好超周期
Miipp 發表於 2012-2-26 02:16


咁想問依家周圍買到嘅普通SAMSUNG DDR3都一定係金條定係要指明要金條?

THANKS
作者: K.F    時間: 2012-2-26 12:11

Ram freq 好似對SB不大有用.
作者: Miipp    時間: 2012-2-26 12:28

咁想問依家周圍買到嘅普通SAMSUNG DDR3都一定係金條定係要指明要金條?

THANKS ...
jackiefx 發表於 2012-2-26 11:38


無留意過港行,師兄落鋪睇吧
作者: Miipp    時間: 2012-2-27 00:15

黑仔, 其中一條/對行便當過唔到 prime95, 又無時間去慢慢摸 setting
作者: k-car    時間: 2012-2-27 23:10

上年我買過兩條黑條~11-11-11-28  1.5V  1T 鏟到上2400MHZ
作者: 4son    時間: 2012-3-3 04:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: martinzero    時間: 2012-3-3 11:12

回復  jackiefx
昨天係正刀買左2條金條$165each
4son 發表於 2012-3-3 04:24


Ching 吾知而家買既金條, 超頻能力如何..
因為都想買返條....
作者: Miipp    時間: 2012-3-3 12:23

上年我買過兩條黑條~11-11-11-28  1.5V  1T 鏟到上2400MHZ
k-car 發表於 2012-2-27 23:10


師兄真好運
作者: Miipp    時間: 2012-3-3 12:25

高頻難上, 先簡單試低一級確保穩定性, 1866 9-9-9-24@1.35V

1866.png

圖片附件: 1866.png (2012-3-3 12:24, 113.28 KB) / 下載次數 153
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1327023&k=28e860729f4c02bdcbf75089c250fbbd&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: 4son    時間: 2012-3-3 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2012-3-3 12:44

我都係試左1.5v上2133 10-11-11-26就萛數
4son 發表於 2012-3-3 12:26


邊個叫我其中一條定一對唔爭氣上唔到 2133. 得閒先 fine tune 谷唔谷得返上 2133, 而家最緊要穩, 如果打打下機出 blue 就真係....
作者: wkchun    時間: 2012-3-3 14:51

回復  jackiefx
昨天係正刀買左2條金條$165each
4son 發表於 2012-3-3 04:24



    請問依家咩批次?
作者: 4son    時間: 2012-3-3 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CACTICS    時間: 2012-3-3 16:48

1205....
4son 發表於 2012-3-3 16:15



    期待report!
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 09:52

期待report!
CACTICS 發表於 2012-3-3 16:48



    你對1132嘅金條玩成點呀
作者: wkchun    時間: 2012-3-4 12:42

本帖最後由 wkchun 於 2012-3-4 13:40 編輯

唔知好唔好超?不過唔加電上到1866都唔錯!
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 13:37

你對1132嘅金條玩成點呀
feilolai 發表於 2012-3-4 09:52



    正!上到2133 9-10-10-24!但我係BIOS SET 1t 唔知點解入左WIN用CPU-Z睇係2t!
可能bios問題!
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 13:42

你對1132嘅金條玩成點呀
feilolai 發表於 2012-3-4 09:52



    你條黑條到左未?
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 14:17

你條黑條到左未?
CACTICS 發表於 2012-3-4 13:42



    排緊隊等緊
其實真係屎忽痕先走去換,根本對1132都好夠玩,
你塊咩板行吾到1T??
我用係MSI P67
            ASROCK FATAL1TY P67
            MSI 990X
           ASUS M5A97 PRO
           ASUS M99X EVO 都可以行到1T喎
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 14:20

回復 32# feilolai


    Zotac z68-Itx-a-e
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 14:24

回復  feilolai


    Zotac z68-Itx-a-e
CACTICS 發表於 2012-3-4 14:20



    我自己個D全部大板,真係吾知ITX會吾會.....
你需吾需要退貨吖
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 14:26

正!上到2133 9-10-10-24!但我係BIOS SET 1t 唔知點解入左WIN用CPU-Z睇係2t!
可能bios問題! ...
CACTICS 發表於 2012-3-4 13:37



    其實對野我試過係可以低過1.5V行2133穩定架
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 15:28

我自己個D全部大板,真係吾知ITX會吾會.....
你需吾需要退貨吖
feilolai 發表於 2012-3-4 14:24



    吾需要退啦!我好ok!
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 15:40

其實對野我試過係可以低過1.5V行2133穩定架
feilolai 發表於 2012-3-4 14:26



    係!等我慢慢試下先!
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 15:54

feilolai兄!! 如果你黑條玩完可以通知我先
作者: takhome    時間: 2012-3-4 16:34

感激分享!
作者: jason9845    時間: 2012-3-4 18:04

好強
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 18:15

其實對野我試過係可以低過1.5V行2133穩定架
feilolai 發表於 2012-3-4 14:26



我試過1.45V 入到WIN, 但MEMTEST 有ERROR! 1.5V 冇ERROR!!
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 18:18

排緊隊等緊
其實真係屎忽痕先走去換,根本對1132都好夠玩,
你塊咩板行吾到1T??
我用係MSI P67 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 14:17


RESET 左幾次可以冇啦啦行1T
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 19:36

我試過1.45V 入到WIN, 但MEMTEST 有ERROR! 1.5V 冇ERROR!!
CACTICS 發表於 2012-3-4 18:15



    你吾試下1.475V????
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 19:41

RESET 左幾次可以冇啦啦行1T
CACTICS 發表於 2012-3-4 18:18



    我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................





問返價錢我都係等淘寶貨



而再參考返大陸嘅評測,基本上金條同黑條吾會有太大差別,係外觀靚仔D,有少少後悔放左金條
作者: feilolai    時間: 2012-3-4 19:45

feilolai兄!! 如果你黑條玩完可以通知我先
CACTICS 發表於 2012-3-4 15:54



    好吾好都未知數,如果返黎試左差過賣比你個對就揼.....................................啦
作者: Miipp    時間: 2012-3-4 21:38

我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................





問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41


金條黑條都要睇周期
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 21:44

我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................





問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41


幾多錢?有冇問咩周期?
作者: singchai    時間: 2012-3-4 21:46

我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................





問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41



    係吾係講緊新XX嘅鋪頭仔呢
我都有問過價,$240單支
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 21:57

係吾係講緊新XX嘅鋪頭仔呢
我都有問過價,$240單支
singchai 發表於 2012-3-4 21:46



   不加電 包超2133都ok
作者: singchai    時間: 2012-3-4 21:58

不加電 包超2133都ok
CACTICS 發表於 2012-3-4 21:57



    係全新未開,邊有包超呢支歌仔吖,如果佢包超我都買左啦
作者: CACTICS    時間: 2012-3-4 22:18

回復 50# singchai


    睇唔睇到咩批次?
作者: singchai    時間: 2012-3-4 22:21

回復  singchai


    睇唔睇到咩批次?
CACTICS 發表於 2012-3-4 22:18



    吓~我又冇留意喎
不過佢放左係玻璃櫃度好容易睇
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 00:59

係全新未開,邊有包超呢支歌仔吖,如果佢包超我都買左啦
singchai 發表於 2012-3-4 21:58


我淘間鋪都話包超, 爭 1/2 條上唔到, 廢事煩, 行 1866 低時序低電壓算
作者: singchai    時間: 2012-3-6 01:00

我淘間鋪都話包超, 爭 1/2 條上唔到, 廢事煩, 行 1866 低時序低電壓算
Miipp 發表於 2012-3-6 00:59



    佢開左同你試????
作者: CACTICS    時間: 2012-3-6 01:06

我淘間鋪都話包超, 爭 1/2 條上唔到, 廢事煩, 行 1866 低時序低電壓算
Miipp 發表於 2012-3-6 00:59



    係唔係可以上2133 過到RAMTEST,過唔到prime95
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 01:12

佢開左同你試????
singchai 發表於 2012-3-6 01:00


唔講睇下開箱
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 01:13

係唔係可以上2133 過到RAMTEST,過唔到prime95
CACTICS 發表於 2012-3-6 01:06


exactly
作者: CACTICS    時間: 2012-3-6 01:17

C兄可否PM間店條LINK 比我?
作者: singchai    時間: 2012-3-6 10:22

唔講睇下開箱
Miipp 發表於 2012-3-6 01:12



    吾開苞淨睇週期都可以包超
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 13:38

吾開苞淨睇週期都可以包超
singchai 發表於 2012-3-6 10:22


唔開自然無得 CHECK,超唔到只能换貨
作者: singchai    時間: 2012-3-6 14:06

唔開自然無得 CHECK,超唔到只能换貨
Miipp 發表於 2012-3-6 13:38



    要淘寶換貨,好煩姐
作者: 水晶石    時間: 2012-3-6 16:10

回復  singchai


    睇唔睇到咩批次?
CACTICS 發表於 2012-3-4 22:18



    今日行過䏲到係1150批次,淨返2條
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 17:48

要淘寶換貨,好煩姐
singchai 發表於 2012-3-6 14:06


所以咪算數囉, 再超多級都係為心癮, 用起上來咪一樣.
安慰 mode: 低時序低電壓都唔差啦
作者: Miipp    時間: 2012-3-6 17:49

今日行過䏲到係1150批次,淨返2條
水晶石 發表於 2012-3-6 16:10


一樣簡體字包裝?
作者: sunny7day    時間: 2012-3-6 19:59

兩條2G今日攞咗,批次係1149.
唔知好唔好。
作者: CACTICS    時間: 2012-3-6 22:17

兩條2G今日攞咗,批次係1149.
唔知好唔好。
sunny7day 發表於 2012-3-6 19:59

2G會唔會仲好超D,期待REPORT!
作者: sunny7day    時間: 2012-3-6 22:20

2G會唔會仲好超D,期待REPORT!
CACTICS 發表於 2012-3-6 10:17 PM



    聽日試
作者: nsxrr    時間: 2012-3-7 12:16

回復 1# Miipp

?$ ching
作者: Miipp    時間: 2012-3-7 15:45

回復  Miipp

?$ ching
nsxrr 發表於 2012-3-7 12:16


請睇開箱
作者: nsxrr    時間: 2012-3-7 15:58

thanks
作者: kenn0124    時間: 2012-3-10 23:59

岩岩兩條黑條4G到手
1.5V 2133 10-10-10-24 1T 108穩跑中
作者: CACTICS    時間: 2012-3-11 00:13

岩岩兩條黑條4G到手
1.5V 2133 10-10-10-24 1T 108穩跑中
kenn0124 發表於 2012-3-10 23:59



    是否印上MADE IN CHINA?
作者: kenn0124    時間: 2012-3-11 00:35

是否印上MADE IN CHINA?
CACTICS 發表於 2012-3-11 12:13 AM



  係邊度睇?
作者: Miipp    時間: 2012-3-11 00:55

係邊度睇?
kenn0124 發表於 2012-3-11 00:35



作者: kenn0124    時間: 2012-3-11 01:05

我都係MADE IN KOREA
作者: CACTICS    時間: 2012-3-11 01:43

本帖最後由 CACTICS 於 2012-3-11 02:16 編輯
係邊度睇?
kenn0124 發表於 2012-3-11 00:35



批次現在是幾多?
作者: kenn0124    時間: 2012-3-11 04:41

我呢兩條係1150
作者: kenn0124    時間: 2012-3-11 12:08

跑左8個鐘MEMTEST
1.47V可以行返同一SETTING
作者: xxxkxxx    時間: 2012-3-12 17:48

咁多位ch係邊間淘。。係咪最高消量果間?
作者: singchai    時間: 2012-3-12 18:23

感謝大XX師兄幫手,1207週期已經到手
作者: barryli    時間: 2012-3-12 20:47

感謝大XX師兄幫手,1207週期已經到手
singchai 發表於 2012-3-12 18:23

1207好超嗎,唔加電能上1866?
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 21:05

1207好超嗎,唔加電能上1866?
barryli 發表於 2012-3-12 20:47


咁唔算好超呀
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 21:07

咁多位ch係邊間淘。。係咪最高消量果間?
xxxkxxx 發表於 2012-3-12 17:48


我係呢間.
30天售出:1630件

應該係頭幾位.
作者: CACTICS    時間: 2012-3-12 21:22

感謝大XX師兄幫手,1207週期已經到手
singchai 發表於 2012-3-12 18:23



    唔知上唔上到2133 10-11-11-24 1.35V?
作者: barryli    時間: 2012-3-12 21:46

咁唔算好超呀
Miipp 發表於 2012-3-12 21:05

兩條1207今日先到手,今晚試吓唔加電可上幾多先...
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 21:48

兩條1207今日先到手,今晚試吓唔加電可上幾多先...
barryli 發表於 2012-3-12 21:46


等好消息
作者: singchai    時間: 2012-3-12 22:08

唔知上唔上到2133 10-11-11-24 1.35V?
CACTICS 發表於 2012-3-12 21:22



    補圖:

IMG022.jpg
IMG023.jpg

圖片附件: IMG022.jpg (2012-3-12 22:08, 145.41 KB) / 下載次數 105
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331734&k=c4c58ddf919fc453f934a60f7f03cd8d&t=1782198015&sid=18rbW10udT



圖片附件: IMG023.jpg (2012-3-12 22:08, 105.06 KB) / 下載次數 114
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331735&k=ee645912ab35d0305b6540f425f58b18&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: singchai    時間: 2012-3-12 22:10

1207好超嗎,唔加電能上1866?
barryli 發表於 2012-3-12 20:47



    呢D好似係基本盤,如果不幸真係行成咁就可以掉得
作者: singchai    時間: 2012-3-12 22:11

唔知上唔上到2133 10-11-11-24 1.35V?
CACTICS 發表於 2012-3-12 21:22



    啱啱先返到屋企,未開始玩
作者: CACTICS    時間: 2012-3-12 22:19

啱啱先返到屋企,未開始玩
singchai 發表於 2012-3-12 22:11



    我好希望是好消息!
作者: barryli    時間: 2012-3-12 23:21

本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:25 編輯

唔加電好似都OK......
yyu.jpg
ram 12.jpg

圖片附件: ram 12.jpg (2012-3-12 23:19, 141.7 KB) / 下載次數 142
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331774&k=71823cc1d0a79e161fea3e17d296f4e2&t=1782198015&sid=18rbW10udT



圖片附件: yyu.jpg (2012-3-12 23:20, 135.19 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331787&k=be5bda3338b5defac115be4ef44c4ee8&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: wkchun    時間: 2012-3-12 23:26

RAM 行幾多V?
作者: barryli    時間: 2012-3-12 23:26

本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:28 編輯

但加小小電1.40會唔會好D...
因為小弟會超頻但冇乜點玩超ram
作者: barryli    時間: 2012-3-12 23:28

RAM 行幾多V?
wkchun 發表於 2012-3-12 23:26

1.35v......冇加電
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 23:34

唔加電好似都OK......
barryli 發表於 2012-3-12 23:21


我都有對廢到喊的 GS DDR3L 1600 1.25V, 完全超唔到

而家閒置係度, 等緊 IB 出升部動物機 upgrade 時塞佢入去.


作者: wkchun    時間: 2012-3-12 23:37

1.35v......冇加電
barryli 發表於 2012-3-12 23:28



    都已經好正
作者: fatal1ty    時間: 2012-3-12 23:41

1.35v......冇加電
barryli 發表於 2012-3-12 23:28



    睇下行吾行到低D CL值吖
先試CL9-10-10-24 1T 1.5V,睇下同金條有冇分別先啦
作者: barryli    時間: 2012-3-12 23:48

本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:50 編輯

我對1333,唔加電行開1600,但上1866就唔得了
juy.jpg 回復 95# Miipp

圖片附件: juy.jpg (2012-3-12 23:48, 141.38 KB) / 下載次數 122
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331809&k=b089ca6315ddc8de79d8bba983014983&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: barryli    時間: 2012-3-12 23:58

睇下行吾行到低D CL值吖
先試CL9-10-10-24 1T 1.5V,睇下同金條有冇分別先啦 ...
fatal1ty 發表於 2012-3-12 23:41 [/quote]
CL10-10-10-261T 1.45V
hh.JPG [quote]

圖片附件: hh.JPG (2012-3-12 23:58, 43.04 KB) / 下載次數 141
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331812&k=7364c6491b3d3b6177a3693925a1d239&t=1782198015&sid=18rbW10udT


作者: CACTICS    時間: 2012-3-13 00:04

本帖最後由 CACTICS 於 2012-3-13 00:51 編輯

CL10-11-11-24 1T 1.35V





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2