作者: Miipp 時間: 2012-2-24 11:07 標題: 三星黑條小測
早兩日收到四條黑條開左箱, 尋日終於上左機, 超到先夠膽出返個 report
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1755088
系統為 Z68+2500k.
一上機即 set 便當時序 9-10-10-24 1T, 1.5V
未做測試先打左兩個鐘 sc2
無見藍都知八成半成功
夜晚燒左 6 個鐘機, 今朝起身好緊張, 一打開個 mon
而家屋企燒緊 prime95
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323140&k=a82441a7450ecfb1cb97bf71b2ca0449&t=1782198015&sid=18rbW10udT

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323141&k=3107edd6709b0bc5e2213796b3cf58e5&t=1782198015&sid=18rbW10udT

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1323142&k=d38c5802b5f83cc6da799d7660654d2c&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: yangtz 時間: 2012-2-24 11:19
Good
唔知 香港代理幾時先有得賣.
作者: tigermei 時間: 2012-2-24 11:37
搞到我都想買。。
作者: leotonch 時間: 2012-2-24 20:46
Can 1.43v 2133 9-10-10-24 107 windows memtest ma ?
作者: WHATTHEHELL 時間: 2012-2-25 01:49
香港有嗎?
作者: Miipp 時間: 2012-2-25 02:12
請睇代理回覆
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: danny2244 時間: 2012-2-25 09:42
竟然冇打算引入...
作者: 水晶石 時間: 2012-2-25 10:32
強國都吾夠貨賣,邊有可能照顧到我地呢
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-2-25 14:00
個名都跟到足=_=
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-2-25 14:01
@@試唔試2400?
作者: Miipp 時間: 2012-2-25 15:11
我加左 [測試] 呵呵
作者: jackiefx 時間: 2012-2-25 15:24
回復 11# Miipp
CHING 有無玩過金條?
作者: Miipp 時間: 2012-2-26 02:16
有, 買過普通金條, 但唔係好超周期
作者: jackiefx 時間: 2012-2-26 11:38
咁想問依家周圍買到嘅普通SAMSUNG DDR3都一定係金條定係要指明要金條?
THANKS
作者: K.F 時間: 2012-2-26 12:11
Ram freq 好似對SB不大有用.
作者: Miipp 時間: 2012-2-26 12:28
無留意過港行,師兄落鋪睇吧
作者: Miipp 時間: 2012-2-27 00:15
黑仔, 其中一條/對行便當過唔到 prime95, 又無時間去慢慢摸 setting

作者: k-car 時間: 2012-2-27 23:10
上年我買過兩條黑條~11-11-11-28 1.5V 1T 鏟到上2400MHZ
作者: 4son 時間: 2012-3-3 04:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: martinzero 時間: 2012-3-3 11:12
Ching 吾知而家買既金條, 超頻能力如何..
因為都想買返條....
作者: Miipp 時間: 2012-3-3 12:23
師兄真好運
作者: Miipp 時間: 2012-3-3 12:25
高頻難上, 先簡單試低一級確保穩定性, 1866 9-9-9-24@1.35V
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1327023&k=28e860729f4c02bdcbf75089c250fbbd&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: 4son 時間: 2012-3-3 12:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2012-3-3 12:44
邊個叫我其中一條定一對唔爭氣上唔到 2133. 得閒先 fine tune 谷唔谷得返上 2133, 而家最緊要穩, 如果打打下機出 blue 就真係....
作者: wkchun 時間: 2012-3-3 14:51
請問依家咩批次?
作者: 4son 時間: 2012-3-3 16:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CACTICS 時間: 2012-3-3 16:48
期待report!
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 09:52
你對1132嘅金條玩成點呀
作者: wkchun 時間: 2012-3-4 12:42
本帖最後由 wkchun 於 2012-3-4 13:40 編輯
唔知好唔好超?不過唔加電上到1866都唔錯!
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 13:37
正!上到2133 9-10-10-24!但我係BIOS SET 1t 唔知點解入左WIN用CPU-Z睇係2t!
可能bios問題!
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 13:42
你條黑條到左未?
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 14:17
排緊隊等緊

其實真係屎忽痕先走去換,根本對1132都好夠玩,
你塊咩板行吾到1T??
我用係MSI P67
ASROCK FATAL1TY P67
MSI 990X
ASUS M5A97 PRO
ASUS M99X EVO 都可以行到1T喎
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 14:20
回復 32# feilolai
Zotac z68-Itx-a-e
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 14:24
我自己個D全部大板,真係吾知ITX會吾會.....
你需吾需要退貨吖
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 14:26
其實對野我試過係可以低過1.5V行2133穩定架
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 15:28
吾需要退啦!
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 15:40
係!等我慢慢試下先!
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 15:54
feilolai兄!! 如果你黑條玩完可以通知我先
作者: takhome 時間: 2012-3-4 16:34
感激分享!
作者: jason9845 時間: 2012-3-4 18:04
好強
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 18:15
我試過1.45V 入到WIN, 但MEMTEST 有ERROR! 1.5V 冇ERROR!!
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 18:18
RESET 左幾次可以冇啦啦行1T
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 19:36
你吾試下1.475V????
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 19:41
我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................
問返價錢我都係等淘寶貨
而再參考返大陸嘅評測,基本上金條同黑條吾會有太大差別,係外觀靚仔D,有少少後悔放左金條
作者: feilolai 時間: 2012-3-4 19:45
好吾好都未知數,如果返黎試左差過賣比你個對就揼.....................................啦
作者: Miipp 時間: 2012-3-4 21:38
我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................
問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41
金條黑條都要睇周期

作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 21:44
我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................
問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41
幾多錢?有冇問咩周期?
作者: singchai 時間: 2012-3-4 21:46
我今日見到有鋪頭賣現貨黑條......................................................
問返價 ...
feilolai 發表於 2012-3-4 19:41
係吾係講緊新XX嘅鋪頭仔呢
我都有問過價,$240單支

作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 21:57
不加電 包超2133都ok
作者: singchai 時間: 2012-3-4 21:58
係全新未開,邊有包超呢支歌仔吖,如果佢包超我都買左啦
作者: CACTICS 時間: 2012-3-4 22:18
回復 50# singchai
睇唔睇到咩批次?
作者: singchai 時間: 2012-3-4 22:21
吓~我又冇留意喎
不過佢放左係玻璃櫃度好容易睇
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 00:59
我淘間鋪都話包超, 爭 1/2 條上唔到, 廢事煩, 行 1866 低時序低電壓算
作者: singchai 時間: 2012-3-6 01:00
佢開左同你試????
作者: CACTICS 時間: 2012-3-6 01:06
係唔係可以上2133 過到RAMTEST,過唔到prime95
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 01:12
唔講睇下開箱
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 01:13
exactly
作者: CACTICS 時間: 2012-3-6 01:17
C兄可否PM間店條LINK 比我?
作者: singchai 時間: 2012-3-6 10:22
吾開苞淨睇週期都可以包超
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 13:38
唔開自然無得 CHECK,超唔到只能换貨
作者: singchai 時間: 2012-3-6 14:06
要淘寶換貨,好煩姐

作者: 水晶石 時間: 2012-3-6 16:10
今日行過䏲到係1150批次,淨返2條
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 17:48
所以咪算數囉, 再超多級都係為心癮, 用起上來咪一樣.
安慰 mode: 低時序低電壓都唔差啦
作者: Miipp 時間: 2012-3-6 17:49
一樣簡體字包裝?
作者: sunny7day 時間: 2012-3-6 19:59
兩條2G今日攞咗,批次係1149.
唔知好唔好。
作者: CACTICS 時間: 2012-3-6 22:17
2G會唔會仲好超D,期待REPORT!
作者: sunny7day 時間: 2012-3-6 22:20
聽日試

作者: nsxrr 時間: 2012-3-7 12:16
回復 1# Miipp
?$ ching
作者: Miipp 時間: 2012-3-7 15:45
請睇開箱
作者: nsxrr 時間: 2012-3-7 15:58
thanks
作者: kenn0124 時間: 2012-3-10 23:59
岩岩兩條黑條4G到手
1.5V 2133 10-10-10-24 1T 108穩跑中
作者: CACTICS 時間: 2012-3-11 00:13
是否印上MADE IN CHINA?
作者: kenn0124 時間: 2012-3-11 00:35
係邊度睇?
作者: Miipp 時間: 2012-3-11 00:55

作者: kenn0124 時間: 2012-3-11 01:05
我都係MADE IN KOREA
作者: CACTICS 時間: 2012-3-11 01:43
本帖最後由 CACTICS 於 2012-3-11 02:16 編輯
批次現在是幾多?
作者: kenn0124 時間: 2012-3-11 04:41
我呢兩條係1150
作者: kenn0124 時間: 2012-3-11 12:08
跑左8個鐘MEMTEST
1.47V可以行返同一SETTING
作者: xxxkxxx 時間: 2012-3-12 17:48
咁多位ch係邊間淘。。係咪最高消量果間?
作者: singchai 時間: 2012-3-12 18:23
感謝大XX師兄幫手,1207週期已經到手
作者: barryli 時間: 2012-3-12 20:47
1207好超嗎,唔加電能上1866?
作者: Miipp 時間: 2012-3-12 21:05
咁唔算好超呀
作者: Miipp 時間: 2012-3-12 21:07
我係呢間.
30天售出:1630件
應該係頭幾位.
作者: CACTICS 時間: 2012-3-12 21:22
唔知上唔上到2133 10-11-11-24 1.35V?
作者: barryli 時間: 2012-3-12 21:46
兩條1207今日先到手,今晚試吓唔加電可上幾多先...
作者: Miipp 時間: 2012-3-12 21:48
等好消息
作者: singchai 時間: 2012-3-12 22:08
補圖:
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331734&k=c4c58ddf919fc453f934a60f7f03cd8d&t=1782198015&sid=18rbW10udT

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331735&k=ee645912ab35d0305b6540f425f58b18&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: singchai 時間: 2012-3-12 22:10
呢D好似係基本盤,如果不幸真係行成咁就可以掉得
作者: singchai 時間: 2012-3-12 22:11
啱啱先返到屋企,未開始玩
作者: CACTICS 時間: 2012-3-12 22:19
我好希望是好消息!
作者: barryli 時間: 2012-3-12 23:21
本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:25 編輯
唔加電好似都OK......
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331774&k=71823cc1d0a79e161fea3e17d296f4e2&t=1782198015&sid=18rbW10udT

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331787&k=be5bda3338b5defac115be4ef44c4ee8&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: wkchun 時間: 2012-3-12 23:26
RAM 行幾多V?
作者: barryli 時間: 2012-3-12 23:26
本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:28 編輯
但加小小電1.40會唔會好D...
因為小弟會超頻但冇乜點玩超ram
作者: barryli 時間: 2012-3-12 23:28
1.35v......冇加電
作者: Miipp 時間: 2012-3-12 23:34
我都有對廢到喊的 GS DDR3L 1600 1.25V, 完全超唔到
而家閒置係度, 等緊 IB 出升部動物機 upgrade 時塞佢入去.

作者: wkchun 時間: 2012-3-12 23:37
都已經好正
作者: fatal1ty 時間: 2012-3-12 23:41
睇下行吾行到低D CL值吖
先試CL9-10-10-24 1T 1.5V,睇下同金條有冇分別先啦
作者: barryli 時間: 2012-3-12 23:48
本帖最後由 barryli 於 2012-3-12 23:50 編輯
我對1333,唔加電行開1600,但上1866就唔得了
回復 95# Miipp https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331809&k=b089ca6315ddc8de79d8bba983014983&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: barryli 時間: 2012-3-12 23:58
睇下行吾行到低D CL值吖
先試CL9-10-10-24 1T 1.5V,睇下同金條有冇分別先啦 ...
fatal1ty 發表於 2012-3-12 23:41
[/quote]CL10-10-10-261T 1.45V
[quote]https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331812&k=7364c6491b3d3b6177a3693925a1d239&t=1782198015&sid=18rbW10udT

作者: CACTICS 時間: 2012-3-13 00:04
本帖最後由 CACTICS 於 2012-3-13 00:51 編輯
CL10-11-11-24 1T 1.35V

