[開箱] 只供欣賞,没有測試的開箱,三星黑條 DDR3L 1600 30nm [已有測試]

本帖最後由 Miipp 於 2012-2-24 11:23 編輯

*** 原裝零售版黑條 DDR3L 1600 出貨一段時間, 但呢度好似無咩人玩?
之前差唔多兩舊水人仔一條唔太化算, 而家跌到目標價位, 入貨!
係淘記訂左四條黑條, 每條人仔 149, 包大陸運費.

賣家原本話等一個禮拜度, 但由於缺貨關係, 到左的貨唔夠派, 結果要等多一個禮拜.
圓通廣東省內還算快捷, 兩日到手.
1.jpg

包裝是一次性, 包保係全新, 唔會比鋪頭"試過", 很好. 香港都少牌子這樣做.
2.jpg

正反面
3.jpg

1600 1.35V 30nm 綠色節能規格, 附防偽認證貼紙
4.jpg

取出模組後, 包裝受到破壞, undo 不能
5.jpg

顆粒特寫, "HYK0" Y 是 1.35V
"K4B2G0846D" D 是 30nm
6.jpg

模組週期是 1150, 顆粒是 1149. PCB 印有 "GREEN DDR3"
7.jpg

weekend 先返香港, 到時如果超得先出 report

1600行CL11, 超唔超得架?

TOP

CL 11.11.11.28吾係嘛,如果係真就

TOP

1600Mbps ????  點解咁寫既

TOP

回復 1# Miipp


    包裝新設計呢個唔錯

TOP

每條人仔 149 ,有無保養??

TOP

回復 6# hkmand001


    返深圳保...

TOP

本帖最後由 mikecheung 於 2012-2-21 23:02 編輯

2133 應該無問題,睇下可唔可以2400,仲有CHING 可否試下
1.35V 行1600? 8-8-8-16-88

我訂的給退款了
想訂的注意 淘寶要訂都要等一星期先發貨

TOP

回復  hkmand001


    返深圳保...
mikecheung 發表於 2012-2-21 22:58


一來一回 車費都好甘下
原本打算淘隻停產顯卡~但怕佢到時有問題,回唔到頭
最後放棄了

TOP

一來一回 車費都好甘下
原本打算淘隻停產顯卡~但怕佢到時有問題,回唔到頭
最後放棄了 ...
hkmand001 發表於 2012-2-21 23:00


大把人水貨車都照買, 百零蚊的 ram 算得咩.
壞左掉左佢囉, 維修都免.

p.s. ram 你都可以用壞的話, 咁你都幾"好運" 

TOP