Board logo

標題: Cpu oc 突然縮肛得好利害 [打印本頁]

作者: 聖人    時間: 2017-5-29 19:05     標題: Cpu oc 突然縮肛得好利害

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siuhung    時間: 2017-5-29 19:25

天氣太熱了吧
作者: 聖人    時間: 2017-5-29 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BASS    時間: 2017-5-30 00:13

係時候開蓋
作者: opak    時間: 2017-5-30 00:32

型號?電壓?
作者: 聖人    時間: 2017-5-30 01:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickboy    時間: 2017-5-31 13:29

本帖最後由 dickboy 於 2017-5-31 13:30 編輯

有無update過bios?
如果超開用舊bios穩定就吾好update新bios
作者: fireball    時間: 2017-5-31 14:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam1989    時間: 2017-5-31 14:53

一高用電量   耐左(半年至一年)一定縮肛 10%-20%
作者: ailss_2013    時間: 2017-5-31 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wanderer    時間: 2017-6-1 02:26

超頻Auto電已經係死罪,之前超2500k想試offset,較auto超4.3G佢直接幫我set 1.47v... 之後立即轉返manual mode 1.23v stable
作者: chanmingfu    時間: 2017-6-1 06:31

OC is really for professionals.
my C2D auto OC with over 1.375v. i had to turn it down a bit.
it still working find. If I use anti-virus, it will make the whole thing too slow.
作者: 聖人    時間: 2017-6-1 07:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skykelvin    時間: 2017-6-4 22:47

正常會縮
作者: ncdavid2560    時間: 2017-6-11 23:47

天氣咁熱要考慮埋,除非你開冷氣
作者: ncdavid2560    時間: 2017-6-12 00:26

係時候開蓋
BASS 發表於 2017-5-30 00:13


如果保養夠期,支持樓主開蓋!
作者: 321    時間: 2017-6-19 17:21

原來auto咁進取嫁??  我諗我D hardware因為咁搞到內傷了!
聖人 發表於 2017-6-1 07:48

有D板auto會按照返OC percentage去加電壓.
所以一定要手動SET電壓先安全
作者: ht1507    時間: 2017-6-19 22:03

原來auto咁進取嫁??  我諗我D hardware因為咁搞到內傷了!
聖人 發表於 2017-6-1 07:48


5820K + R5E
Auto上到1.95V
即刻熄大掣
作者: 暴力乂狗仔    時間: 2017-6-20 13:59

5820K + R5E
Auto上到1.95V
即刻熄大掣
ht1507 發表於 2017-6-19 22:03


RIP 電死左未?
作者: bearing    時間: 2017-6-20 14:45

Auto 係咪第3行呀?

2017-06-20 14_41_55-ControlCenter.png

圖片附件: 2017-06-20 14_41_55-ControlCenter.png (2017-6-20 14:44, 11.35 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1991016&k=35341b74d5caea9a2c01c75ecbd875be&t=1782110591&sid=1EBwVoNx3KS


作者: ken1971    時間: 2017-6-20 16:37

i5 3570k 不嬲都用auto電
聖人 發表於 2017-5-30 01:24


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1974238

After 3 years , still on the track.
作者: ht1507    時間: 2017-6-20 21:30

RIP 電死左未?
暴力乂狗仔 發表於 2017-6-20 13:59

冇事
好彩冇run test
作者: 幻之大天使    時間: 2017-7-3 16:21

有D板auto會按照返OC percentage去加電壓.
所以一定要手動SET電壓先安全
321 發表於 2017-6-19 17:21

手動 Set 電壓會會長行最高電壓, 閒置唔識降?
如果唔識閒置降壓咪好食電?
作者: KinChungE    時間: 2017-7-5 10:13

手動 Set 電壓會會長行最高電壓, 閒置唔識降?
如果唔識閒置降壓咪好食電? ...
幻之大天使 發表於 2017-7-3 16:21


用fixed voltage就會唔識降
用offset mode就識
作者: cactetra    時間: 2017-7-9 13:43

用左3年 無縮
作者: 樹下乘涼    時間: 2017-7-22 23:11

回覆 6# 聖人


    AUTO電玩殘了....肯定手動好..唔係佢SET高左就GG
作者: love19901109    時間: 2017-7-23 03:16

回覆 6# 聖人
AUTO 電死硬!  電壓跳動高  比實際需要多好多 同時會熱好多  所以縮得更快   
所以玩超頻既人係唔會用AUTO   我粒2600KCPU 4.6 24x7 5年都未縮到4.4
作者: LHM2012    時間: 2017-7-23 21:52

縮肛係唔係超頻先會
我唔超會唔會影響佢原本既ghz
作者: 樹下乘涼    時間: 2017-7-23 22:41

回覆 28# LHM2012


    唔超頻縮肛應該都會有...因為本來你用就會縮....
只不過默頻個機率肯定超細...例如億份之一/年..
作者: waione    時間: 2017-8-19 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sl110070    時間: 2017-8-20 03:47

你可以換u啦,救唔翻
作者: alanh999    時間: 2017-8-20 08:33

Time for a new one.
作者: KinChungE    時間: 2017-8-23 23:01

縮肛係唔係超頻先會
我唔超會唔會影響佢原本既ghz
LHM2012 發表於 2017-7-23 21:52


唔超都會, 不過可能用20年都未縮到default不穩
唔加電壓下超頻就會縮少少, 可能而家行到4.5GHz, 一年後只行到4.4GHz咁
加壓超就睇加幾多, 可以縮得好勁
作者: skykelvin    時間: 2018-5-29 03:16

縮好正常
作者: Pppk    時間: 2018-5-29 05:39

Auto 係咪第3行呀?
bearing 發表於 2017-6-20 14:45


Set 1.25v行
作者: Focuschan    時間: 2018-5-29 11:06

回覆 16# ncdavid2560


    如果已经缩肛了,应该开盖也没用吧
作者: 老毒物    時間: 2018-5-29 11:06

auto電係陰謀黎~等你一鍵快手玩死粒u可以換過
作者: Focuschan    時間: 2018-5-29 11:07

或许手动调节电压看行不行了。
作者: zgmfx12a    時間: 2018-6-9 12:45

回復 37 #老毒物

3770 non k oc 上4.1GHz, offset 1.2v 夠?

via HKEPC Reader for Android
作者: ken1003    時間: 2018-6-9 15:07

auto電唔超都會都會幫你加得好勁, full load分分鐘勁過你手動OC 個manual mode
作者: laughman    時間: 2018-6-28 11:32

一高用電量   耐左(半年至一年)一定縮肛 10%-20%
sam1989 發表於 2017-5-31 14:53


唔好跳啦
作者: 樹下乘涼    時間: 2018-6-28 16:42

17年既貼傾到18年





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2