作者: 聖人 時間: 2017-5-29 19:05 標題: Cpu oc 突然縮肛得好利害
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siuhung 時間: 2017-5-29 19:25
天氣太熱了吧
作者: 聖人 時間: 2017-5-29 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BASS 時間: 2017-5-30 00:13
係時候開蓋
作者: opak 時間: 2017-5-30 00:32
型號?電壓?
作者: 聖人 時間: 2017-5-30 01:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickboy 時間: 2017-5-31 13:29
本帖最後由 dickboy 於 2017-5-31 13:30 編輯
有無update過bios?
如果超開用舊bios穩定就吾好update新bios
作者: fireball 時間: 2017-5-31 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam1989 時間: 2017-5-31 14:53
一高用電量 耐左(半年至一年)一定縮肛 10%-20%
作者: ailss_2013 時間: 2017-5-31 18:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wanderer 時間: 2017-6-1 02:26
超頻Auto電已經係死罪,之前超2500k想試offset,較auto超4.3G佢直接幫我set 1.47v... 之後立即轉返manual mode 1.23v stable
作者: chanmingfu 時間: 2017-6-1 06:31
OC is really for professionals.
my C2D auto OC with over 1.375v. i had to turn it down a bit.

it still working find. If I use anti-virus, it will make the whole thing too slow.
作者: 聖人 時間: 2017-6-1 07:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skykelvin 時間: 2017-6-4 22:47
正常會縮
作者: ncdavid2560 時間: 2017-6-11 23:47
天氣咁熱要考慮埋,除非你開冷氣
作者: ncdavid2560 時間: 2017-6-12 00:26
如果保養夠期,支持樓主開蓋!
作者: 321 時間: 2017-6-19 17:21
有D板auto會按照返OC percentage去加電壓.
所以一定要手動SET電壓先安全
作者: ht1507 時間: 2017-6-19 22:03
5820K + R5E
Auto上到1.95V
即刻熄大掣
作者: 暴力乂狗仔 時間: 2017-6-20 13:59
RIP 電死左未?
作者: bearing 時間: 2017-6-20 14:45
Auto 係咪第3行呀?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1991016&k=35341b74d5caea9a2c01c75ecbd875be&t=1782110591&sid=1EBwVoNx3KS

作者: ken1971 時間: 2017-6-20 16:37
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1974238
After 3 years , still on the track.
作者: ht1507 時間: 2017-6-20 21:30
冇事
好彩冇run test
作者: 幻之大天使 時間: 2017-7-3 16:21
手動 Set 電壓會會長行最高電壓, 閒置唔識降?
如果唔識閒置降壓咪好食電?
作者: KinChungE 時間: 2017-7-5 10:13
用fixed voltage就會唔識降
用offset mode就識
作者: cactetra 時間: 2017-7-9 13:43
用左3年 無縮
作者: 樹下乘涼 時間: 2017-7-22 23:11
回覆 6# 聖人
AUTO電玩殘了....肯定手動好..唔係佢SET高左就GG
作者: love19901109 時間: 2017-7-23 03:16
回覆 6# 聖人
AUTO 電死硬! 電壓跳動高 比實際需要多好多 同時會熱好多 所以縮得更快
所以玩超頻既人係唔會用AUTO 我粒2600KCPU 4.6 24x7 5年都未縮到4.4
作者: LHM2012 時間: 2017-7-23 21:52
縮肛係唔係超頻先會
我唔超會唔會影響佢原本既ghz
作者: 樹下乘涼 時間: 2017-7-23 22:41
回覆 28# LHM2012
唔超頻縮肛應該都會有...因為本來你用就會縮....
只不過默頻個機率肯定超細...例如億份之一/年..
作者: waione 時間: 2017-8-19 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sl110070 時間: 2017-8-20 03:47
你可以換u啦,救唔翻
作者: alanh999 時間: 2017-8-20 08:33
Time for a new one.
作者: KinChungE 時間: 2017-8-23 23:01
唔超都會, 不過可能用20年都未縮到default不穩
唔加電壓下超頻就會縮少少, 可能而家行到4.5GHz, 一年後只行到4.4GHz咁
加壓超就睇加幾多, 可以縮得好勁
作者: skykelvin 時間: 2018-5-29 03:16
縮好正常
作者: Pppk 時間: 2018-5-29 05:39
Set 1.25v行
作者: Focuschan 時間: 2018-5-29 11:06
回覆 16# ncdavid2560
如果已经缩肛了,应该开盖也没用吧
作者: 老毒物 時間: 2018-5-29 11:06
auto電係陰謀黎~等你一鍵快手玩死粒u可以換過
作者: Focuschan 時間: 2018-5-29 11:07
或许手动调节电压看行不行了。
作者: zgmfx12a 時間: 2018-6-9 12:45
回復 37 #老毒物
3770 non k oc 上4.1GHz, offset 1.2v 夠?
via HKEPC Reader for Android
作者: ken1003 時間: 2018-6-9 15:07
auto電唔超都會都會幫你加得好勁, full load分分鐘勁過你手動OC 個manual mode
作者: laughman 時間: 2018-6-28 11:32
唔好跳啦
作者: 樹下乘涼 時間: 2018-6-28 16:42
17年既貼傾到18年



