i5 3570K 行 4G 閒置及 full load (cinebench 11.5)

本帖最後由 ken1971 於 2013-6-27 08:58 編輯

用緊一體水泠, 手痕 行 4G 閒置及 full load :
室溫@28C

desktop:


idle@4G:


Full load@4G:


Cinebench@4G:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# ken1971

4G 似乎低了一些,試高一些來看看吧,我用平價風冷都 4.2 或 4.3G 了。

TOP

你都算成功架啦!...ivy行到咁低....不過與我有一定距離...我風泠i7 2700K 長行 4.6G 閒置先38-44度(silvers ...
boaykf 發表於 2013-6-27 10:36


小型一體水冷唔會比同價的風冷效能高, 不過係比較靜, 而且我將冷排及風扇裝出機外就更適合細機箱.

同價的風冷會用更高 熱傳導率的鍍層, 更適合玩超頻.

TOP

回復  ken1971

4G 似乎低了一些,試高一些來看看吧,我用平價風冷都 4.2 或 4.3G 了。 ...
Jamesbond007 發表於 2013-6-27 10:43


其實我係降左壓來玩的, core voltage ~ 0.88V

TOP

你將個冷排擺左係出面涼好多

TOP

你將個冷排擺左係出面涼好多
林洋2 發表於 2013-6-27 22:20


唔係我原創的, 我都只係抄 hkepc 會員的設計.

D 長鏍絲真係幾貴, 我用既係 12.5cm 長, 新填地街都只係有 2 間 地鋪有賣, 要 $15 支, 4支 已超過 水冷 10%價錢.

TOP

回復 7# ken1971


    淘寶平好多SCREW

TOP

有D浪費,3470+Z77都可以上4G,電壓仲低D,好普通嘅散熱就夠

TOP

我同ching都係用同一隻薄排
why ching你粒u idel溫度可以咁低

TOP