Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
edwardccp_1985 當前離線
進階會員
TOP
電腦膠手 當前離線
中級會員
原帖由 電腦膠手 於 2008-12-27 23:21 發表 幾$?
原帖由 edwardccp_1985 於 2008-12-27 23:21 發表 細細有咁既音質...算係咁啦~~
NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator
kraemer 當前離線
原帖由 NOPSS 於 2008-12-27 23:36 發表 聽感無分享,給一半EPC做上期先。
Taylor 當前離線
kkstar 當前離線
初級會員