1個較深入的Wing12跟紅蝠的比較

今期wing12好heat!今日做咗個2者的比較。

用的是安裝在水冷排上以降溫能力的比較:
測試的heat source源自2張4870X2 cfx (koolance水冷頭),由1個DDC推1個BlackIce GTX240排,風扇自然就係安裝在這個水冷排上啦!由Furmark燒10 min,量度及觀察4顆GPU的溫度。

本機的其他config:
CPU : E8600 oc to 4.4G (cooling由另1條水冷loop負責。)
RAM:OCZ DDR3 1333 4G
HDD: LSI 8334ELP + 4 X Maxtor 15K 36G SAS HDD Raid 0
OS:Vista 64 build 6000
ATI Driver Version 9.6, Furmark 1.7 (剛推出的1.7 version已經可以顯視出multi gpu的溫度! )

結果如下:

紅蝠 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
35C、35C、36C、35C


紅蝠 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
38C、38C、38C、38C


Wing12 X 4 (於水冷排兩邊均安上風扇)
4顆GPU溫度:
36C、36C、36C、36C


Wing12 X 2 (只於水冷排1邊以抽風形式安上風扇)
4顆GPU溫度:
39C、38C、38C、38C


=========

結論:
1) 從數字上看,大家都是叮噹碼頭。紅蝠的數字好睇少少,不過從觀察中,紅蝠的降溫力比較好1點,由1開始到10min內溫度上得比較慢,而Wing12就比較快就上到10min的溫度,故推測如果是次測試的時間改為更長時間,成績可能會有更大分歧。
2) 從噪音上分析:由於小弟工作的關係,小弟對噪音比較特別敏感。但2款風扇的音量都很接近。(事實上風切聲都已經蓋過其他聲音,因連同CPU及機身共有10把風扇同時運作!)
3) 有C Hing指BlackIce厚排的fin好密,低/中速風扇可能打唔穿個排,固要用高速風扇或雙面加風扇。但由以上測驗中見到其實分別只有3度左右,但亦有可能因為要降溫的目標未夠熱( )固可能用單/雙面風扇都未有太大分別。

其他:兩款風扇的特性,如:UV、防水....請自行比較,但兩款風扇的價錢亦差不多。
PS. 測試於連續進行,10min的測試後便侍機超過10min及更換風扇,此再測試,中途沒有reboot或更改測試環境的condition。
PS2. 希望短期內作更多其他風扇的測試,包括有:白蝠、Antec及CM跟機扇、NB Multi Frame、NB L-XL-2R rev.2、Jack Coolar,各位C Hing有何意見?

多謝收看!)

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:07 編輯 ]

thanks

TOP

  希望快D睇到CM跟機扇個TEST啦

TOP

原帖由 Zzpw 於 2009-7-8 01:51 發表
  希望快D睇到CM跟機扇個TEST啦

就咁睇cm把跟機扇個config唔係好強嫁炸喎...

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 01:54 編輯 ]

TOP

非常好比較
照咁睇紅蝠最理想

TOP

原帖由 hangck 於 2009-7-8 01:55 發表
非常好比較
照咁睇紅蝠最理想

如果你唔玩UV、防水、拆扇葉.....係

所以小弟都係鍾意紅蝠多D

TOP

我想睇白蝠, 其他1K FAN 效果會唔會差好多. 始終電腦FAN 多過6把就開始唔掂.

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-7-8 02:02 發表
我想睇白蝠, 其他1K FAN 效果會唔會差好多. 始終電腦FAN 多過6把就開始唔掂.

本來仲想做+白蝠的測試,但今天不夠時間,下次啦!

[ 本帖最後由 amoslee 於 2009-7-8 02:10 編輯 ]

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-7-8 02:10 發表

本來仲想做+白蝠的測試,但今天不夠時間,下次啦!


等你ah ching

TOP

wing風扇據聞一個月都賣到成廿幾把咁多的,因此拆葉/防水/清洗係有人buy gei。

[ 本帖最後由 tonychoi 於 2009-7-8 10:29 編輯 ]

TOP