Athlon5000+x4 0935BPAW入手

價錢:$410正都
底版:MAGIC-PRO AKGX ExtremeGTS BIOS M09
散熱器:XIGMATEK RED SCORPION
導熱膏:GELID GC-2
小小超至2620mhz
四核心全負載10分鐘溫度徘徊53-55度

[ 本帖最後由 booxonline 於 2009-10-9 01:59 編輯 ]

Athlon5000temp02.JPG (77.72 KB)

Athlon5000temp02.JPG

athlon5000@3dmark06.JPG (135.15 KB)

athlon5000@3dmark06.JPG

cpuz@athlon5000.jpg (59.41 KB)

cpuz@athlon5000.jpg

burnin@athlon5000b.jpg (119.93 KB)

burnin@athlon5000b.jpg

恭喜!恭喜!
真係好抵玩!
記住超下佢好喎!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# 的帖子

其實我只係新手
因為唔係black edition
可以點樣超頻呢

TOP

原帖由 booxonline 於 2009-10-8 22:51 發表
其實我只係新手
因為唔係black edition
可以點樣超頻呢



拉高個外頻 想問問你粒野係咪一開acc auto就直入?

[ 本帖最後由 eric~仔 於 2009-10-8 22:58 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# 的帖子

係呀一開ACC就直入,原來有D唔得?
我想知外頻在bios即係邊一個option呢?
用咩方法會試倒最高值呢?

TOP

$410 就刀仔鋸到大樹! 先恭喜您!
test左stability未?

TOP

今年買CPU買到上癮 原本只係用緊athlon單核心,然後upgrade成部變7750BE
----->X2 550BE------->athlon5000x2
intel都買左粒E3200

TOP

快d燒機,睇下會唔會死先

TOP