kaho_bb 當前離線
進階會員
thgx 當前離線
中級會員
TOP
abc_123613 當前離線
Banned
原帖由 thgx 於 2009-10-23 20:01 發表 想問有冇尺寸呢?
原帖由 abc_123613 於 2009-10-23 20:10 發表 harddisk 換一換方向 會唔會好d
B-52 當前離線
原帖由 B-52 於 2009-10-23 20:22 發表 咁樣都仲叫做亂?你唔好俾呢度D"執線上癮綜合症"傳染左先得架... $290都算係咁,想問下裝唔裝到11"card?
babyChocobo 當前離線
初級會員
原帖由 kaho_bb 於 2009-10-23 20:16 發表 我都有諗過,不過條SATA好似會頂住背板
billyduck 當前離線
mrkamand8 當前離線
http://i730.photobucket.com/al