我的水機改裝工程100%完成啦

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-30 00:44 編輯

搞掂哂, 遲下再影多D相上黎分享, 仲一次過分享下小弟由第一次玩水到今次既水機變化,
不經不覺都有一年, 真係多辛酸, 哈, 今次成功要多謝各師兄父,特別鳴謝IBACK兄割愛

整得唔靚, 唔好插太恨
洗白白~

隻排fit到..

呢隻vga block水阻都幾大

由放上置呢組usb位被排佔用了, 被迫搬家  


5.25"位置開孔, FOR個NZXT PANEL走線

底板托盤FOR火牛走線個窿再開大D,先前個唔夠大,走多條線都難

再次上喉

未上泵前

上泵後



上冷排去,個頂已經比我搞到花哂, 唔緊要, 會有架EVO9遮住既XD

排泵串聯


在這兒上/放水, 管能放入箱內

試水中, 及整體照

換水+著機


部手機影唔出D咩效果, 遲下換DC仔再影

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-17 10:26 編輯

哈~ 我D相都唔清咖, 手機拎起就影
至在大家可以交流下嘛
事關見人用我呢隻箱上XSPC隻RX480有大把位淨
我上呢隻PA120.4,竟然咁fit,前後淨既位夾埋都無1CM

雖玩水係好敗家, 但玩水為我解決廢熱既問題, 事關我用部腦放廳
夏天一打親機就真係會比佢焗死, 玩水之後煩腦一掃而空

不過玩水確實好敗家....玩得明智D既就買二手或幫襯淘寶, 我係其中一個例子
有時間都影D相上黎分享下啦~ 有時分享下, 又可以比人指導下嘛, 分享下先會有進步咖嘛

TOP

咁就一日, d時間過得真係快... 聽日仲要開工, 整住咁多先

TOP

嘩,塊板用咗機箱好多位wor...

TOP

一舨ATX板黎咋喎, 邊算多呀...
不過講開就係, 最緊要套水佔既空間少就OK啦

TOP

回復 6# simplekk

人o地係笑鬼你咁大個箱但塊板咁細喎~

你好似好介意水阻大小,其實你有冇諗過條彈弓應該係套住條喉呢?

TOP

回復  simplekk

人o地係笑鬼你咁大個箱但塊板咁細喎~

你好似好介意水阻大小,其實你有冇諗過條彈弓 ...
K_C_ 發表於 2010-4-22 13:41


咩wor, 我 RV02 都係用 m-atx 咋 =(
儲錢準備上水!!
真係好鬼貴

TOP

你用咩開孔架??

TOP

回復  simplekk

人o地係笑鬼你咁大個箱但塊板咁細喎~

你好似好介意水阻大小,其實你有冇諗過條彈弓 ...
K_C_ 發表於 2010-4-22 13:41

hi KC
你講一講睇返先知 =_=""
我都係用彈弓喉咋, 成條loot用得一條, 都收貨啦

TOP