本帖最後由 simplekk 於 2010-4-30 00:44 編輯
搞掂哂, 遲下再影多D相上黎分享, 仲一次過分享下小弟由第一次玩水到今次既水機變化,
不經不覺都有一年, 真係多辛酸, 哈, 今次成功要多謝各師兄父,特別鳴謝IBACK兄割愛
整得唔靚, 唔好插太恨 
洗白白~

隻排fit到..

呢隻vga block水阻都幾大

由放上置呢組usb位被排佔用了, 被迫搬家


5.25"位置開孔, FOR個NZXT PANEL走線

底板托盤FOR火牛走線個窿再開大D,先前個唔夠大,走多條線都難

再次上喉

未上泵前

上泵後



上冷排去,個頂已經比我搞到花哂, 唔緊要, 會有架EVO9遮住既XD

排泵串聯


在這兒上/放水, 管能放入箱內

試水中, 及整體照

換水+著機


部手機影唔出D咩效果, 遲下換DC仔再影

 |