simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
進階會員
tonychoi 當前離線
白目腦殘無得醫
Moderator
TOP
lovelyken 當前離線
中級會員
真好~ 第一個貼就見到TONY大 但係咁喎~ 我行水, 其實箱內既溫度都唔過30C simplekk 發表於 2010-4-30 13:53
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
既然係咁加咁多風扇做咩? 嫌水冷太靜?要整d風扇聲出來咩? tonychoi 發表於 2010-4-30 14:16