prima 698 new version 10 May

有人upgrade左嗎? 有無新功能?

多媒體字幕終於有黑色同白色

TOP

多媒體字幕終於有黑色同白色
好寫意 發表於 2010-6-14 01:32 PM

可以share個firmware file嗎?

TOP

可以share個firmware file嗎?
ccck2004 發表於 2010-6-14 14:17

可以係依度 d/l 呢
http://www.powerchinese.com.hk/service/download

TOP

可以係依度 d/l 呢
好寫意 發表於 2010-6-14 02:32 PM

原來今次佢有放上網,thank u,我都係幫fd問~

另外呢隻698好用嗎?我都想買一隻

TOP

用sd卡可否升級?
除多媒體字幕終於有黑色同白色,還有什麼改善?

TOP

原來今次佢有放上網,thank u,我都係幫fd問~

另外呢隻698好用嗎?我都想買一隻 ...
ccck2004 發表於 2010-6-14 14:37

作為普通用家,依部機價錢抵熱量唔高仲可以讀多媒體,我就覺得用得過

不過大家要求可能唔同,你朋友用緊既話可以問下佢點睇

TOP

用sd卡可否升級?
除多媒體字幕終於有黑色同白色,還有什麼改善?
alex008 發表於 2010-6-14 14:56

升級 fw 都係乖乖地聽佢講用翻 usb 手指算

我無試其他野,祗係字幕顏色比較留意所以一 up 完就睇下有冇白色

TOP

作為普通用家,依部機價錢抵熱量唔高仲可以讀多媒體,我就覺得用得過

不過大家要求可能唔同,你朋友用緊 ...
好寫意 發表於 2010-6-14 03:15 PM

佢就話性價比好高,不過接收能力就一般,佢住葵芳

TOP

作為普通用家,依部機價錢抵熱量唔高仲可以讀多媒體,我就覺得用得過

不過大家要求可能唔同,你朋友用緊 ...
好寫意 發表於 2010-6-14 03:15 PM

力華都算好勤力,兼且幾關心用家意見

TOP