ss626 當前離線
初級會員
好寫意 當前離線
中級會員
TOP
ccck2004 當前離線
進階會員
多媒體字幕終於有黑色同白色 好寫意 發表於 2010-6-14 01:32 PM
可以share個firmware file嗎? ccck2004 發表於 2010-6-14 14:17
可以係依度 d/l 呢 好寫意 發表於 2010-6-14 02:32 PM
alex008 當前離線
原來今次佢有放上網,thank u,我都係幫fd問~ 另外呢隻698好用嗎?我都想買一隻 ... ccck2004 發表於 2010-6-14 14:37
用sd卡可否升級? 除多媒體字幕終於有黑色同白色,還有什麼改善? alex008 發表於 2010-6-14 14:56
作為普通用家,依部機價錢抵熱量唔高仲可以讀多媒體,我就覺得用得過 不過大家要求可能唔同,你朋友用緊 ... 好寫意 發表於 2010-6-14 03:15 PM