本帖最後由 hirodo 於 2011-3-9 00:44 編輯
黎左呢度咁耐, 終於有機會出人生第一個開箱圖!!
最近pat痕想換細機箱 加上部機實左太嘈!!(借口 ) 四出尋找下終於入手呢個舊款箱~
但本身用緊ATX板, 為左要用細箱就入埋底板, 又本身用緊DDR2 Ram, 所以又入埋一對DDR3...
為左細... 結果買買埋埋仲金!
廢話少講, 去圖
一轉SSP就車左呢三件野返黎....
舊愛CM690
開箱!!
黎個3/7面, 鏡面有保護膜
背部I/O位~
打開左個殼入面就係咁... 2大2細
跟機比埋3.5轉5.25寸架, 一包縲絲, 兩個理線扣
機底一早上晒銅柱~
跟機得一把8CM風扇, 吹住2隻HDD, 另外機頂有位放多兩隻8CM
新歡舊愛的合照~XDD
舊愛用大板, 呢個箱真係好易執線....
放晒去後面就搞掂!
新板齊晒頭, 係冇我最想要的銅輸出....
Asus M4A88T-M
慢慢換野去新箱度, 順手清塵(你睇隻牛就知我幾耐冇清...XD)
HDD有個架比佢入
假組! 最頭痕ge開始黎啦.... 執線!
痴線之前睇埋其他位, CPU同火牛仲有大約4CM位
執左大半... 聽日買埋索帶再執!
冇用果D線放晒上ODD上面... 果度有個位可以放下線
機頂位放把8CM抽出, 加埋HDD位一把抽入做對流
多謝收睇!
1/2 update 執線結果!
睇左個結果先!
主要係將D線收響D冇咁礙眼ge地方, 例如HDD電源線響機頭走, 前置USB, POWER制果D走版底咁
用埋card reader邊位又放D冇用線, 搞掂!
9/3 加映~
由於唔多打機, 放左張display card, 多出黎的6pin又收埋左響card reader 邊位度~
早排落SSP行左圈, 帶左樣野返黎~
LED燈!XD
就咁貼響度~
加埋團購的隔塵網
又大功告成了~
|