[開箱] Silver Stone SG02-F 開箱加上機 (9/3更新執線+LED燈帶)

本帖最後由 hirodo 於 2011-3-9 00:44 編輯

黎左呢度咁耐, 終於有機會出人生第一個開箱圖!!
最近pat痕想換細機箱 加上部機實左太嘈!!(借口 ) 四出尋找下終於入手呢個舊款箱~
但本身用緊ATX板, 為左要用細箱就入埋底板, 又本身用緊DDR2 Ram, 所以又入埋一對DDR3...
為左細... 結果買買埋埋仲金!
廢話少講, 去圖

一轉SSP就車左呢三件野返黎....
P1000272.JPG

舊愛CM690
P1000273.JPG

開箱!!
P1000274.JPG

黎個3/7面, 鏡面有保護膜
P1000275.JPG

背部I/O位~
P1000276.JPG

打開左個殼入面就係咁... 2大2細
P1000277.JPG

跟機比埋3.5轉5.25寸架, 一包縲絲, 兩個理線扣
P1000278.JPG

機底一早上晒銅柱~
P1000279.JPG

跟機得一把8CM風扇, 吹住2隻HDD, 另外機頂有位放多兩隻8CM
P1000280.JPG

新歡舊愛的合照~XDD
P1000281.JPG

舊愛用大板, 呢個箱真係好易執線....
P1000283.JPG

放晒去後面就搞掂!
P1000284.JPG

新板齊晒頭, 係冇我最想要的銅輸出....
P1000285.JPG

Asus M4A88T-M
P1000287.JPG

慢慢換野去新箱度, 順手清塵(你睇隻牛就知我幾耐冇清...XD)
P1000288.JPG

HDD有個架比佢入
P1000290.JPG

假組! 最頭痕ge開始黎啦.... 執線!
P1000291.JPG

痴線之前睇埋其他位, CPU同火牛仲有大約4CM位
P1000292.JPG

執左大半... 聽日買埋索帶再執!
P1000293.JPG

冇用果D線放晒上ODD上面... 果度有個位可以放下線
P1000294.JPG

機頂位放把8CM抽出, 加埋HDD位一把抽入做對流
P1000297.JPG

多謝收睇!
P1000298.JPG

1/2 update 執線結果!

睇左個結果先!
P1000311.JPG P1000312.JPG

主要係將D線收響D冇咁礙眼ge地方, 例如HDD電源線響機頭走, 前置USB, POWER制果D走版底咁
P1000309.JPG P1000306.JPG P1000307.JPG

用埋card reader邊位又放D冇用線, 搞掂!
P1000308.JPG

9/3 加映~
由於唔多打機, 放左張display card, 多出黎的6pin又收埋左響card reader 邊位度~
早排落SSP行左圈, 帶左樣野返黎~

LED燈!XD
P1000435.JPG

就咁貼響度~
P1000436.JPG

加埋團購的隔塵網
P1000437.JPG

又大功告成了~
P1000438.JPG

P1000310.JPG (57.82 KB)

P1000310.JPG

等待執線示範...我執完好似冇執咁-_-"
提示:我個果 HDD位個把FAN 如果套左個殼..超嘈..
現役:SG02 -冇F  ^^

TOP

回復 2# v_washome

我加返個殼都嘈左好多, 係風切聲... 換把薄扇應該冇事, 過兩日去買把試下先!

我都唔係執得好好嫁咋....
聽日執完再post !XD

TOP

回復 1# hirodo


火牛同cpu兩把扇對扯
有無影響架?

TOP

回復 4# albykk

依家呢個天氣粒630超到3.2Ghz 都只係40度...
應該影響不大~ 風扇都未全速行~

TOP

個箱真係唔錯~~
散熱.......細CASE都算係咁~

TOP

回復 6# 123mm

空氣流動得好快
放支煙埋去睇住吸入同抽出~XD

TOP

回復  123mm

空氣流動得好快
放支煙埋去睇住吸入同抽出~XD
hirodo 發表於 2011-1-31 15:05


應該仲冇CM 690 咁大塵添~

TOP

SG05仲難執

TOP

可放mATX仲有NORMAL火牛得唔得?

幾銀?

TOP