[機箱改做大作戰!] 小弟未完成之作-_-! 因為D鏍絲有小小吾岩岩v3v

本帖最後由 chan1996 於 2011-8-26 23:15 編輯

一切皆因,字起!

本來小弟決心介
努力讀書~
誰知那毒男(向左走向右走)(下圖),

毒力深厚,
叔叔不行了!!!



擷取2.PNG   擷取1.PNG
(講笑咋,好吾嬲)
----------

別人笑我太瘋癲,
我笑他人看不穿。

小的作品,
比起(上圖)兩位C-hing,
由如皮毛。
見笑


----------

P1050390.jpg 我去左新田地街,
開左幾塊膠.


P1050391.jpg

系咁以堆埋佢

P1050392.jpg

用膠紙圍好要cut既尺寸

P1050393.jpg

! ! ! 方 角 剪 ! !!
我行左好耐鴨記先搵到.
我諗好多巴打,
都未必搵到
我系鴨記<214永順>號搵到!
$50把,不過真系好好用


P1050394.jpg

草苗龜! 用咬咬功 !

P1050395.jpg
P1050396.jpg

試刀
乾淨利落~
一刀搞掂~
(迷之音: 拖佢入淨身房!)
也咩嗲!


P1050397.jpg

去得深水步! 點可以吾去A shop牙!
購至A shop 風扇塵網~


P1050398.jpg

哼!

P1050400.jpg
P1050399.jpg

試位

P1050401.jpg
P1050402.jpg
P1050403.jpg
P1050404.jpg
P1050406.jpg
P1050405.jpg

剪牙!
真系小D手力都吾得,
幸好小弟..

年青力壯、血氣方剛、英俊消灑、屹立不倒。
(哇哈哈)


P1050407.jpg
P1050408.jpg

頂就開好.
差4個鏍絲位. sad


P1050409.jpg

未上鏍絲
但系岩岩好^__^

=====我是好令仔既分格線=====

差幾粒鏍絲就完成,

上埋Corsair H100就完美。

But呢幾日都吾得閑

遲多幾日完成佢
post完整版

P1050410.jpg (67.43 KB)

P1050410.jpg

我無作品係度post過出來


幾塊膠片要幾$$$
界hole收得貴唔貴??

TOP

你用化膠水 定 哥羅芳 痴膠片??

TOP

本帖最後由 chan1996 於 2011-8-26 00:31 編輯

回復 2# HKDMC


     睇你個icon都知你咩人啦

    全部$100
    不過D孔有小小吾岩
    搵日整過

TOP

回復 3# HKDMC


    AA超能膠 + 白色強力膠紙
冇咁易爛

TOP

回復 3# HKDMC


    有咩分別??好似都係同一用途-亞加力膠稔合

TOP

又一師兄係水冷領域"覺醒"
師兄整得好靚
支持師兄
我會一直追你既post

TOP

真係睇唔出係用方角剪剪出黎

TOP

支持DIY,等睇完成品

TOP

我都就快開始DIY,等淘寶D野一到就開工

TOP