見個topic幾hit,又剛好買左,回應有興趣brother,開箱來也
事源我想做6各mon輸出,本來決定買dell 2312 x6,後來改變主意決定27" x2+23" x4,
原本睇中左dell 2711,但之前見過ching話淘寶mon好平,所以膽粗粗買一個試下
mon本身RMB2399+運費RMB70(韵達快運),折合港幣$3000左右
星期五發貨,星期一到
以下並非專業測試,各位ching一笑置之就算了,圖片只供參考
包裝付上木架,有些賣家用鋁架,總重大約16KG,頗大件

箱內並非原廠包裝,只係用大量發泡膠板填充

所以會有好多碎發泡膠粒 ,配件只有火牛電源線,DP線一條,棉布一塊


背面左下角有光度調節及電源按鈕...mon架係HP架,可以升降,旋轉,如果不要架可以平多$100

背板只有DP插頭+電源插頭

mon面係鏡面,強光源會反光

足27"

==================================
由於我本身張ati4850沒有display port,所以display卡必須要換
已經決定6mon輸出,市面上可以單卡輸出6mon 不出5款,並且香港冇得賣,所以上華強北賣左張Asus 6930 DCII 2G RMB1550
*PS 後來我先知道香港有賣華碩7970 DCII,但貴好多



比4850差唔多長一倍
舊機箱差點放唔落,要兩隻HDD逼遷.....我等緊ivy bridge,遲下先換機箱,暫時屈就下

跟住又有另外一個問題,張6930DCII要6pin+8pin電....我隻SPI400冇插頭之餘又唔夠力..........唉.....我個荷包
Antec HCG520

=================================
終於開到機



真2560*1440
Windows 7 64bit用唔到Nokia mon test,轉用EIZO mon test
非常安慰,真係0光點0死點!!!!








漏光問題,貌似好嚴重,但實際上肉眼唔係太礙眼

實際與原相比較


打直個mon先發現個mon好高 ,用來上網同睇相好正


殘影方面,我本身唔打機,所以冇呢方面測試(亦都唔識試 ),我隨便播片,並冇太大問題,起碼我覺得冇問題
第一次經淘寶買超過2千蚊,都算好好彩
淘寶search關鍵字"27寸 ips mon"
好多賣家會強調mon panel係全新,但實際上包括以下字眼:
完美屏=0光點0死點,有時會用超完美屏,A+屏等字眼
A屏=有光點死點,但非正中心區域
B屏=有光點死點,唔太影響一般操作
買之前要留意賣品內容
最後,提醒有興趣ching,買這種mon其實風險好高,
經淘寶買電子產品,有問題係唔可以用回郵寄返大陸(海關問題),要親身拎返上去,所以要試買,都要揀深圳或廣州等近地區,
買之前最好同賣家先溝通,了解件野. |