一入黎呢版,大半版都係宣傳大陸手機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

無意筆戰, 只係諗深一層
香港傾手機, 唔係外國牌子就係大陸牌子
點解傾外國牌子就有意思, 傾大陸手機就要被標籤?

TOP

無意筆戰, 只係諗深一層
香港傾手機, 唔係外國牌子就係大陸牌子
點解傾外國牌子就有意思, 傾大陸手機就要被標籤?
roger0304 發表於 2012-8-27 18:22

完全正解

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

即係咁,人地嘅意思係打手文打廣告打得太出,唔夠真,格格不入,唔似樣。

TOP

百家爭嗚 有乜所謂

TOP

本帖最後由 chi333 於 2012-8-27 18:43 編輯

因為它們都是android手機,國內國外都好,

只要是android手機都應該可以在這區討論

如果師兄你是想討論香港有代理的手機,

因國內機沒代理保養就不能討論,

那麼師兄你亦要反對其他人討論三星、lg、moto、htc等水貨,因為他們都是沒保養的!

這樣才一視同仁,不然會變成你針對國內品牌,以所最好改一改個標題

話時話...我相信乜牌子都有打手,都會唱好自己要推的機,討論所得的資料一向都只供參考

TOP

邊有大半版?
以現在第一頁 有23個post計
有五個係講三星 有四個講大陸机(包括中興\聯想\華為)

好彩香港仲有言論自由

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解樓主唔去"平板電腦"區問下呢條問題?
平板電腦區討論大陸平板既POST比呢區討論大陸電話既POST仲多得多

TOP