[開箱] Asus N12HP 開箱小評測

本帖最後由 ivan929 於 2013-1-4 22:39 編輯

小弟原先一路都用緊TP-Link940N,一路都用得幾好, 不過只限間房....Wifi 一出廳功力減到5M都冇
本人屋企都係500呎....

睇完台灣網之後,好奇之下走去旺電一樓左手邊第一間買左Asus N12HP 賣$298.......貪佢兩支9dBi天線



真係好大支好高, 同個Mon差唔多


小弟係房用iMac 同samsung note 2 試一試:
我係用HKBN BB100

1.) iMac --> Lan


2) iMac --> Wifi (房)


3) Note 2 --> Wifi (房)

點解note2 收得差過iMac咁多嘅?? iMac 仲要係10年款式..... 有冇師兄教教點set到佢收得好d??

4) Note 2 --> Wifi (廳) *最遠個位試


如果只用note2 wifi 結果比較, 距離遠左可能反而收得好過近....但唔係個個位置都係咁
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

有60Mb都唔錯..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小弟原先一路都用緊TP-Link940N,一路都用得幾好, 不過只限間房....Wifi 一出廳功力減到5M都唔用
本人屋企都 ...
ivan929 發表於 2013-1-4 21:23



    note2 wifi module cannot compare with iMac one...

TOP

謝分享.. 條天線真係好長

原廠ROM好似無咩可以SET.. 可以試下轉頻道 睇下有冇好轉~

TOP

有冇試過WIFI斷線呀師兄

TOP

即500呎無死位。
仲可以收爆
咁應該收貨啦

TOP

有冇試過WIFI斷線呀師兄
waileung99 發表於 2013-1-4 22:39



暫時未試過

TOP

本帖最後由 ivan929 於 2013-1-4 23:26 編輯
即500呎無死位。
仲可以收爆
咁應該收貨啦
jackwong717 發表於 2013-1-4 23:05


OK ge...全屋有一隻角唔得...行到3M 左右...
其他角都照行到20M - 30M ...(都係用note2 test)
都好過940N成日斷...

TOP

Set高d功率試下

TOP