[開箱] 大陸手持式示波器+訊號產生器

本帖最後由 zoneaudio 於 2013-3-5 14:25 編輯

本來睇USB插電腦虛擬示波器見好d都唔平6百幾仲要LUN住部PC,
於是睇下UNI-T黑白顯示都要900人仔,
終於搵到呢隻祖國生產價格可以接受博一水,
仲包埋Singal Generator平平地整下野o岩晒
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又想出手....
seven3137 發表於 2013-3-5 17:23


我家中沒這類工具 ,
而且樓主果部又唔算大部, 細細部易於收藏, 買番去用黎學多樣野都好....


不過唔知大牌子貴幾多呢? 如果唔係差太多, 我會買大牌子...

TOP

我見呢個499 好似幾抵玩, Any opinion??

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=20258360294

TOP

310A盒....521S真身....
seven3137 發表於 2013-3-5 16:30


2者價錢相差一倍, 310 平一半
會不會是店家收了 310A 錢, 發了310A 盒, 但盒入面是 521S

TOP

本帖最後由 bennyepc 於 2013-3-5 17:47 編輯

我都唔識睇示波,正在揾途徑學.....覺得識睇示波好似好pro咁...

TOP

310A盒....521S真身....
seven3137 發表於 2013-3-5 16:30


全部都係呢個盒,則邊有型號識別

TOP