[操作疑難] 購買Digital oscilloscope 建議

希望各路高手、前輩、 Ching 比下意見
請問邊隻數字式示波器好同底用
Tektronix , Agilent 等等
心目中有Tektronix TDS2102

買DSO...
要幾多Bandwidth??
Sample Rate??
要唔要連電腦用LabView??
要唔要連Printer可以直接Print圖??
...
仲有好多問題都要解決先解決到$$既問題 ._.""

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 zlab 於 2013-3-25 10:14 編輯

相近價位可考慮這部,不錯的,比ATTEN的好。
osc1.jpg
如果鬆動D,可以考慮普源這款,老外論壇的評價比安捷倫和Tektronix的還好。
osc2.jpg
關於DS2XXX的詳情, 可參考以下網站:
http://www.eevblog.com/forum/tes ... sg201349/#msg201349

TOP

Tektronix TDS2102會唔會舊左d
而家買有grey scale果種入門機會好用好多,即係Agilent DSOX 2000/3000, Tektronix DPO2000/3000, Rigol DS2000/4000好d
可以參考下哩份doc
http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/5989-7885EN.pdf

TOP

Ching 好有米,

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:44 編輯

......

TOP

我的建議係,器材還是要買外國野

TOP

回復 9# KSC
排除愛國/仇外情緒,高檔儀器確是國外的好,但國內的中低檔開始趕上來了,普源的DS2072在國外的實測在120MHz才-3db,算是很有良心的了,但如果考慮到二手市場價值就一定要買國外名牌。

TOP