[搵笨]唔係間間都用到D現金券

本帖最後由 GSky 於 2013-8-23 22:41 編輯

本身諗住去攝影雜誌檔野買書, 點知係用唔到D券
早知用免費飛入場

初初以為全場都用到
電腦節有三檔銀行, 都係SALE信用卡, 不如摺左佢, 一年差過一年

本身諗住去攝影雜誌檔野買書, 點知係用唔到D券
早知用免費飛入場

初初以為全場都用唔到, 電腦節有 ...
GSky 發表於 2013-8-23 22:37


今晚俾$25入場,無乜野行,最多賣NOTEBOOK,屎袋,ANDROID TVBOX,SD card
最後用左張$50買TP-LINK ROUTER,原價同腦場一張.....
想搵部相片SCANNER都無,垃圾電腦展

TOP

點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去

TOP

回復 1# GSky


    想問買sd card用唔用到?

TOP

本帖最後由 tomleehk 於 2013-8-24 09:00 編輯
點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去 ...
edenli 發表於 2013-8-23 23:10


我從來唔會比$入去 ...

今日好多好多人queue up 比$買飛, 隨時要等上半粒鐘以上...

TOP

[quote]回復  GSky


    想問買sd card用唔用到?
cdromguy 發表於 2013-8-23 23:24 [/quote

SD卡用到, 但我依家冇咩需要

TOP

點解唔用免費飛入場睇睇有咩買先比$買卷
上年去過電腦展覺得太垃圾所以今年我唔會比$入去 ...
edenli 發表於 2013-8-23 23:10


因為見到要等, 所以唔打算咁做....
反正我買左充電池, 都OK
但今年除左MODEL外, 真係冇野睇...

TOP

我用左來買 eneloop $78 扣$50  

當$53買eneloop 都不錯

要平可以買隻$50 USB手指 8G
即係$25入場拎隻8G手指


至於樓上話scanner
你要諗下連腦場都唔多選擇
好難買到好的

TOP

回復 7# GSky


    ching, 會場多唔多濕星嘢賣? 我有飛,諗緊聽日落ssp定入會場 解決。

TOP

就快玩唔住了...

留名睇下年搬上三樓

TOP