helenchan 當前離線
進階會員
kimlam666 當前離線
TOP
回復 kimlam666 想問除 QDC 外,仲有冇辦法?因為我冇多一粒 spare…… 題外話,想問 QDC 入面 ... helenchan 發表於 31/8/2013 01:11
royho 當前離線
特級會員
回復 kimlam666 想問除 QDC 外,仲有冇辦法?因為我冇多一粒 spare…… 題外話,想問 QDC 入面 ... helenchan 發表於 2013-8-31 01:11
落一對QDC係成套水最低位,跟住買多一隻再加條喉放水. 我自己就落左5對, 可以逐舊拆出嚟放. ... royho 發表於 31/8/2013 02:26
你有米出左名架WOR 冇咩參考價值 有冇經濟D方案 kimlam666 發表於 2013-8-31 14:57
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
回復 royho 一個T-block算了(最經濟方案) ok041094 發表於 2013-8-31 15:39