[開箱] [首次開箱] Silverstone ML05B 開箱

本帖最後由 dougowong 於 2013-9-3 22:06 編輯

第一次, 希望大家唔好見怪. 正如之前所講, 因工作, 訂了部 ML05B, 尋日到左貨, 今日就搞搞佢.

登登登登.....真係好細部, 上網睇料係唔會 expect 到有幾細. 大家可以對比正正放在後面的紅酒.
IMG_0001.JPG

後面!!!! 大家要注意, 呢隻箱係要用 ITX 板同牛
IMG_0002.JPG

紅圈本身係放吸入式CD, 但我出 list 時揀錯左 3.5" HDD, 搞到放唔到 Gemin II M4
IMG_0003.JPG

亂到 Hi hi, 係我衰我懶, 出 list 就比出面砌(MK J記)........
IMG_0004.JPG

呢個係 2.5" HDD rack, 個位好 fit. 正, 正因為咁, 我轉左隻 HDD, 試下裝番隻 M4入去.
IMG_0005.JPG

又由於前置 USB 我唔會用, 我塊板又冇 3.0, 比我剪左D好浪費位置的一條 USB 3.0 前置線 (大家要三思)
IMG_0006.JPG

為左裝隻 M4, D線真係好L難走. 紅圈中的大小 POWER CORD同 D SWITCH, LED PIN 要"走過浮華大地"咁, 起左塊板走下面, 我發覺, 佢果幾粒螺絲位幾高, 可能係 PLAN 咁樣用. 可惜, MAIN POWER CORD 遲少少會出事..........
IMG_0007.JPG

M4 裝入成功
IMG_0008.JPG

之前個 powercord 問題, 就係個浮華大地, 扭住左條線, 頂住左我左手面兩把 8cm.....所以, 改由下面走(下面紅圈)
各位 ching 手下留情, 我知我D線唔係走得幾好...
不過, 個機箱真係好L細, 收太緊下次 repair 都唔知點做.
IMG_0009.JPG

有張相我冇影, 就係有條火牛 12V 我都剪淨一個頭來接風扇......為左散熱...真係去得幾盡下.

完成!!!!!!!!!!!

唔計我 extra 買個 2.5" (咪當 3.5"換咖囉) HK$2,740 大洋

支持開箱...
呢個箱真係好細下

TOP

裝左M4咁冇位裝DISPLAY CARD

TOP

回復 2# 日日得閒

係呀, 比我想像中奴細.

TOP

回復 3# AL131
係, 如果要靚display, 惟有用 haswel, 靠原生 HD
因為個 display 位就係火牛同 m4 中間.
因為我係 for POS 用, onboard 好夠用.

TOP

亮點: 剪左前置USB位

TOP

本帖最後由 ellis 於 2013-9-4 12:14 編輯

我個個依加仲堅 3.5 直接上係 機蓋

一件2.5 上左係左下角  用一粒羅絲

TOP

回復 1# dougowong

用咩牌子牛?

TOP

回復 7# ellis


    咁好熱姐.

火牛用, Japtron 330W

TOP

8cm fan 可加 fan filter 風扇濾網
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=269&area=en

TOP