[開箱] R9 290之換散熱器Arctic Accelero Extreme III型仔風扇開箱

本帖最後由 StartWWZ 於 2013-11-20 11:35 編輯

前文:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
icy vision:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
話說290同290X一樣咁熱,IDLE5X度,打BF4去到94仲要降埋頻,不過拆左個顯卡出黎重新塗過散熱膏明顯有改善,50% fan speed打bf4可以壓得住唔會點降頻,打機就算唔帶headphone,就咁開喇叭都蓋到d渦輪聲唔多覺。但係終於到到夜晚個渦輪聲真係擔心嘈到屋企人 。終於決定換個散熱,原裝渦輪從此打入冷宮。見咁多ching入icy vision,我就揀左另一隻toms推介既Arctic Accelero Extreme III,白色夠哂型仔, 襯返機箱ge色調。


差唔多裝完vram heatsink先發覺唔記得影開箱相




主角出場了!!


↑核心下面果隻vram就咁裝heatsink會頂住左(差唔多一半左右既範圍), 最後參考左icy vision類似既問題,但係Arctic Accelero
Extreme III本身無附送到矮身既heatsink,所以諗左呢個計仔,用一塊導熱貼對摺貼起會頂住ge上半部,結果岩岩好fit哂,下半部用細塊heatsink,效果相當好。不過唔知咁做有無錯,有錯請指正
詳細過程跳過, 完成!

↑有7v 同 12v 既3pin 可以揀插邊條, 面對290既熱情,更係用12v穩陣d啦 (12v好似係max風速大d)



上機,差唔多32cm, 機箱岩岩好夠裝,有意換呢隻既ching要注意




求求其其測試:打左10分鐘bf4, max 58度,我諗打耐少少應該會去到61~63度

↑唔記得截幅圖既時候係得20% fan speed(其實唔岩,留意轉數已經到17xx, max.係21xx),仲味用msi afterburner固定返個轉數,因為我係插返落顯卡ge 4pin位度
修正:100% fan speed bf4 1小時 max.63度左右



用家心態+打手mode:舊野計落都要$510hkd,可能有ching會覺會不如等非公版先買290咪仲好,始終早都係果句,早買早享,遲平買幾舊,而且Arctic Accelero Extreme III 表現真係好強勁, 12v 100% fanspeed都幾乎聽唔到聲,除非湊近個耳仔,反而機箱d平價風扇聲會明顯d

p.s叫朋友起淘保代購返黎ge 399人仔,唔清楚,未試過起逃保買野
有命你叫"逃保"逃保",我諗包埋香港保養都幾微

效果優群!而家有消息話買R9送BF4,而家等非公,順便等下睇下香港會唔會跟上送BF4

如果個EXTREME III有問題,香港有冇保?

TOP

very nice demo, mind telling me where to buy it?

TOP

本帖最後由 StartWWZ 於 2013-11-13 21:53 編輯
效果優群!而家有消息話買R9送BF4,而家等非公,順便等下睇下香港會唔會跟上送BF4

如果個EXTREME III有問題, ...
z37fxp32 發表於 2013-11-13 21:41


叫朋友起逃保代購返黎ge,唔清楚,未試過起逃保買野
有名你叫"逃保"逃保",我諗都幾微

TOP

請問ching 係邊度買

TOP

逃保399有交易, 前排好似有咩光棍節,有埋優惠添

TOP

逃保399有交易, 前排好似有咩光棍節,有埋優惠添
StartWWZ 發表於 2013-11-13 21:53



    你就好 有新玩具

TOP

你就好 有新玩具
wowsan 發表於 2013-11-13 21:55



買玩具過光棍節毒到出哂汁

TOP

回復 4# StartWWZ

AC間總公司o係香港, 你可以打去問下有冇保

TOP

買玩具過光棍節毒到出哂汁
StartWWZ 發表於 2013-11-13 23:31



    比好多人 幸福

TOP