[開箱] 七彩虹盒子

本帖最後由 shcyeung 於 2014-5-28 13:13 編輯

開箱前先講下自己買呢部機的心路歷程先:

本身Target 百度影棒3 或 小米盒3,不過影棒唔知幾時先有貨,小米盒3又唔夠人搶,唯有放棄。

杰科X6、小美盒子V9 同 開博爾新出果幾部(F5, Q6, Q9)都好似冇藍牙,又放棄。

其他機等唔切,我女朋友嘈住要!

最後在創思奇CS-M8 同 七彩虹盒子間做選擇。

本身都幾乎決定要CS-M8,貪佢個通風做得好D,不過在FreakTab論壇中,比較多人討論Tronsmart S82/S89,firmware 亦都更新得比較密,問題似乎比較少,所以傾向S82/S89多d。

而照我估計,七彩虹盒子除左個名同firmware,其餘野應該同S89一模一樣!所以我就決定買佢。當然,我會刷埋外國神人發佈的firmware,唔會用七彩虹個廢firmware!! (未試,今晚試刷,希望得)

昨天下午淘寶俾錢,今朝九點幾就收到貨。盒子索價499人仔,順豐運費收38港幣,都算合理。而家人在公司,俾d圖大家過下癮先 XD 詳細包膠今晚再出






拆完一層又一層


打包得好好,個外盒完整無缺,角位崩都冇崩!勁!


周圍有軟膠保護周到


與八達通大小對比

夜晚返到屋企試完一輪再繼續報告俾大家知!XD

仲有提下大家,我尋日俾完錢先發現七彩虹官方出埋個8G版了,現特價只需399人仔,俾左錢先睇到...唉.....(我買果個是16G版,499人仔)

正呀,我同ching一樣,都係想買百度影棒3,又唔知幾時有,老豆又嘈住要睇波,又係諗住揀M8或彩虹盒子。
ching唔該快D出試用report,OK的話我就買佢。

TOP

正呀,我同ching一樣,都係想買百度影棒3,又唔知幾時有,老豆又嘈住要睇波,又係諗住揀M8或彩虹盒子。
chi ...
chilun 發表於 2014-5-28 13:32

細伯要睇波就買麥仔啦
其他盒睇波你有排煩

TOP

2gb RAM?

TOP

2gb RAM?
keiths 發表於 2014-5-28 14:37

七彩虹盒子1g/8g 399
2g/8g版 449
2g/16g 499

TOP

支持師兄P0貢多相上黎……
今晚記得出開箱文

TOP

本來想買M8,都係睇埋師兄報告才決定,支持師兄!

TOP

晶晨S802。
S802
S802D (also called S802-H)
s802dd( also called S802-B)
- S802: No HDMI pass-through support,
- S802D: HDMI pass-through for Dolby, but not DTS,
- S802DD or S802H: HDMI pass-through for Dolby and DTS)
小米加强版用的是最好的S802H,百度影棒3用的是S802D,杰科X6 4K版和七彩虹玄月用的是最不好的S802,小美和杰科好像是有什么暧昧的关系,所以很可能也是S802

唔介意比小米同级低Lv的話都算抵玩

TOP

小米盒3又唔夠人搶,唯有放棄。

呢句話已經向有關人發出警告
睇下警覺性高唔高

TOP

識計數的話 16g 一定抵過 8g

TOP