sunny08 當前離線
中級會員
kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
TOP
kinwai2005 當前離線
macis 當前離線
特級會員
pc1668 當前離線
閒人 當前離線
回覆 macis 呢個只係SDHC,沒有UHS-I, 用舊class4張adapter,不過放入平板用app都係得5MB/s 不如放你張class10 crystaldiskmark睇睇 16GB平極都幾舊水 sunny08 發表於 2014-9-15 09:57
henrietta 當前離線
進階會員
回覆 macis 呢個只係SDHC,沒有UHS-I, 用舊class4張adapter,不過放入平板用app都係得5MB/s 不如放 ... sunny08 發表於 2014-9-15 09:57
hihihellohihi 當前離線
魚樂部