[產品資訊] [開箱] 一秒快摺 X 車

本帖最後由 motang 於 2014-9-17 00:27 編輯

摺車一直都有留意.
差D就上當買左A車.

呢款話係大陸攞左專利.
其實佢都係抄返大陸人, 重要係個呀伯.
改良人個設計, 攞埋專利.
阿伯唔知有幾心痛.
所以有諗頭都唔夠, 最重要係去到盡.
講完故. 睇返架車.  (手機圖片簡陋, 請諒)

又係淘神貨. 又係順嫂速遞去公司.
一班人拆禮物咁開心D.
而家單車都係裝腳踏, 扭實D手制就OK.
胎氣都泵埋俾你,  VERY EASY.
N年前裝錯左右. 攪到滑啞要成個換呢D低級錯誤唔會再發生.

IMG_20140916_194445.jpg

後架, 尾反光, 泥擋, 鍊擋有既.
燈, 羊角, 可甩水壺架, 餸籃, 全部另購.

IMG_20140916_194504.jpg

開車靠一個開關制 加一個快拆. 快拆用黎LOCK死支柱.
關車只要拆左快拆LOCK返開關制就OK。EASY
IMG_20140916_194622_1.jpg
一字車頭中間扭鬆黑色就可以摺得,
幾欣賞呢個機關. 開頭怕佢好易鬆 (大陸貨陰影). 但用落都幾實淨, 唔會影響轉向, 亦好易拆.
個腳踏可拉環式90度摺. 唔係好熟腳踏, 不過用料都算好, 起碼唔係全膠造.

要摺到最細, 起碼要鬆5個位,
1. 車身, 2. 手把, 3. 腳踏, 4. 車頭, 5. SIT位.
而家一般出街只摺1.
返屋企只摺1.2.3.
好處係: 摺左都推得!!
IMG_20140916_194526.jpg

前後BREAK都係 V BREAK (!?) 總之唔係乜野碟煞咁先進.
大彈簧SIT位, 肥仔女仔至愛

IMG_20140916_194711.jpg
用左2組齒輪, 有冇人識得計2組齒輪比既功率?
我唔知, 總之, 30度上20米斜都係最後幾步用力.
(註: 車主身高168CM 重 73KG, 自問係標準肥胖身型)

總結:
好處:
1. 摺得細, 收起佔一格電梯, 地鐵有個檢測行李大細透明箱. 目測可以入哂落去.
2. 真係快摺, 可一路推車一路摺.
3. 摺左都重可以推.
4. 架車幾順.
壞處:
1. 重, 14-15KG
2. 摺起冇乜位揸手 (應該設計個手抽就PERFECT)
3. 冇避震 (靠個SIT位, 其實又唔係好震, 夠用)
4. 冇轉波 (要加都應該可以加飛輪, 腳踏位就冇咁易啦.)
5. 貴, 比一般摺車貴40-50%

PS. 冇乜女識欣賞 (雙翼車反而有女望, 有呀媽問), 但係好多爸爸好有興趣. 始終香港屋企實在太細啦.

PPS. 其實摺左都可以踩. 不過留返大家試. 試完話我知有冇受傷得啦.



.

部車好cute..个購物袋好似仲大部过部車

怪吾得順風貢好生意啦
上月在台南都見到佢的送貨車

TOP

其實架車個重心咁低,會唔會好易抄車嫁?

TOP

其實架車個重心咁低,會唔會好易抄車嫁?
saya33 發表於 2014-9-17 09:58


點睇重心? 唔覺有問題.
踏板車/雙翼車就真係易抄d.

TOP

部車好cute..个購物袋好似仲大部过部車

怪吾得順風貢好生意啦
上月在台南都見到佢的送貨車 ...
taxman123 發表於 2014-9-17 06:50


個餸籃可以裝3碗米線

TOP

個轆嘅直徑咁細,唔覺意擺一擺就即刻摺得!

TOP

請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx

TOP

本帖最後由 motang 於 2014-9-17 12:36 編輯
請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
taxman123 發表於 2014-9-17 12:25


唔好講少, 睇倒架幾好.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37618757805
有波有碟煞.
不過有d擔心個摺疊方法唔夠穏陣同耐用

重有16寸. 不過咁摺法就唔係太適合14寸以上車啦.

TOP

請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
taxman123 發表於 2014-9-17 12:25


Chai 得暢順
唔會好side 力
但極速有限.

TOP

12 吋車呔都吾會太快的

TOP