本帖最後由 motang 於 2014-9-17 00:27 編輯
摺車一直都有留意.
差D就上當買左A車.
呢款話係大陸攞左專利.
其實佢都係抄返大陸人, 重要係個呀伯.
改良人個設計, 攞埋專利.
阿伯唔知有幾心痛.
所以有諗頭都唔夠, 最重要係去到盡.
講完故. 睇返架車. (手機圖片簡陋, 請諒)
又係淘神貨. 又係順嫂速遞去公司.
一班人拆禮物咁開心D.
而家單車都係裝腳踏, 扭實D手制就OK.
胎氣都泵埋俾你, VERY EASY.
N年前裝錯左右. 攪到滑啞要成個換呢D低級錯誤唔會再發生.
後架, 尾反光, 泥擋, 鍊擋有既.
燈, 羊角, 可甩水壺架, 餸籃, 全部另購.
開車靠一個開關制 加一個快拆. 快拆用黎LOCK死支柱.
關車只要拆左快拆LOCK返開關制就OK。EASY
一字車頭中間扭鬆黑色就可以摺得,
幾欣賞呢個機關. 開頭怕佢好易鬆 (大陸貨陰影). 但用落都幾實淨, 唔會影響轉向, 亦好易拆.
個腳踏可拉環式90度摺. 唔係好熟腳踏, 不過用料都算好, 起碼唔係全膠造.
要摺到最細, 起碼要鬆5個位,
1. 車身, 2. 手把, 3. 腳踏, 4. 車頭, 5. SIT位.
而家一般出街只摺1.
返屋企只摺1.2.3.
好處係: 摺左都推得!!
前後BREAK都係 V BREAK (!?) 總之唔係乜野碟煞咁先進.
大彈簧SIT位, 肥仔女仔至愛
用左2組齒輪, 有冇人識得計2組齒輪比既功率?
我唔知, 總之, 30度上20米斜都係最後幾步用力.
(註: 車主身高168CM 重 73KG, 自問係標準肥胖身型)
總結:
好處:
1. 摺得細, 收起佔一格電梯, 地鐵有個檢測行李大細透明箱. 目測可以入哂落去.
2. 真係快摺, 可一路推車一路摺.
3. 摺左都重可以推.
4. 架車幾順.
壞處:
1. 重, 14-15KG
2. 摺起冇乜位揸手 (應該設計個手抽就PERFECT)
3. 冇避震 (靠個SIT位, 其實又唔係好震, 夠用)
4. 冇轉波 (要加都應該可以加飛輪, 腳踏位就冇咁易啦.)
5. 貴, 比一般摺車貴40-50%
PS. 冇乜女識欣賞 (雙翼車反而有女望, 有呀媽問), 但係好多爸爸好有興趣. 始終香港屋企實在太細啦.
PPS. 其實摺左都可以踩. 不過留返大家試. 試完話我知有冇受傷得啦.
. |