[開箱] Silverstone Sugo SG13 Mini-ITX (加入組裝圖)

本帖最後由 t302 於 2020-5-31 14:54 編輯

Silverstone SG13B-Q (拉絲面)

Pros:
-為遊戲系統而設計的ITX機箱, 比CM Elite 110 仲要矮多1吋,闊度亦細D, 比Silverstone SG05稍大一點點
-可以裝10.5長卡(不過要考慮前置風扇/冷排的佔位, 稍後再圖示)
-可以裝ATX電源, 需要用比較短(140 或150mm)的設計. 但ATX牛有全模可以選擇,對ITX機好有用

Cons:
-用料比較薄,感覺唔夠堅固
-如果拉絲面是真係鋁就更好, 因為個塊野是膠造的
-不太適合加裝3.5"硬碟, 位置緊迫






連膠腳仔都只是18xcm多








箱仔可以裝140mm 單風扇連冷排


裝上底板, 前面底部有空間可以裝2.5"裝置



留意用140mm風扇, 有一顆螺絲是冇得上的



裝上短VGA卡, 離冷排仲有少量位置


另一個角度睇VGA卡同冷排的距離。由於用左140mm的關係, 顯示卡其實唔可以太長, 但果用番120mm 風扇冷排, 因為螺絲位唔同(之前的圖有show),應該可以用番更長嘅卡


官網建議用的140mm長ATX牛, 另想要全cable management,其實選擇唔多。這裡是Silverstone ST65F-G


裝上ATX牛, 餘下少量空間插線


火牛離底板也是少量空間。跟據官網,風冷散熱器限高是61mm


[3.5” x 1 或 2.5”x2] 位置的鐵片。影響裝3.5"的裝置應該就是冷排。裝2隻2.5"又要注意火牛長度...150mm長的火牛需要一些直角頭SATA線。位置緊迫


防塵方面只有自己加工一下...


期待...期待

TOP

E個箱個格局好似CM Elite 110, 但靚好多

TOP

Silverstone SG13B-Q (拉絲面)
t302 發表於 2015-1-23 00:32


Congrats!

Do you plan to install a front fan (120mm or 140mm)?

TOP

回覆 5# luke123

Yes, 會用, 請看更新的圖

TOP

得256夠唔夠放野...唔試下放隻2.5''?

TOP

睇落好吸引.............唔錯 ! 幾好 !

TOP

好令令,有埋側版更正~

TOP

回覆  luke123

Yes, 會用, 請看更新的圖
t302 發表於 2015-1-23 19:18


E個箱用水冷岩晒
但張顯卡張少少都會頂

TOP

thank for sharing ............

隔塵/防塵, 有無諗點攪?

TOP